Znane marki, nieznane smaki. Netto zaprasza w słodką podróż w różne strony świata

Krótkie i chłodne jesienne dni nie sprzyjają wojażom, ale miłośnicy turystyki i nowych wrażeń znajdą na to sposób – w Netto. Od 16 listopada Netto zaprasza na egzotyczną wyprawę do świata słodyczy. To doskonała okazja, by wypróbować wafelki, batony, suflety, cukierki i inne przysmaki z odległych krajów i różnych kontynentów, na co dzień trudno dostępne w Polsce. Poszukiwacze nowych smaków nie mogą tego przegapić!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Netto

Wakacje już dawno za nami, a do ferii zimowych jeszcze mnóstwo czasu. Koloryt i atmosferę podróży można jednak znaleźć w eksperymentach kulinarnych, odkrywając nowe, mało znane w Polsce smaki. I teraz najlepsza wiadomość: nie trzeba w tym celu jechać za granicę, bo dzięki nowej ofercie Netto produkty, których na co dzień nie widzimy w polskich sklepach, staną się dostępne także nad Wisłą.

Powiew Dalekiego i Bliskiego Wschodu

Na klientów Netto będą czekały m.in. paluszki Pocky w polewie mango – japońska słodka przekąska, kultowa także w Tajlandii i Korei (w Netto w Supercenie 2,99 PLN za opakowanie 25 g). Są to uwielbiane przez Azjatów pszenne patyczki, produkowane już od 60 lat. A zarazem: świetna forma doświadczenia azjatyckiej kultury, bo dla Japończyków wspólne chrupanie tych słodkich paluszków to tak ważny element spotkań towarzyskich i familijnych, że co roku 11 listopada w Japonii obchodzi się nawet Dzień Pocky!1.

A może nieco bliższa podróż – do Turcji? Netto zaprasza po łakocie ogromnie popularnej nad Bosforem marki Ülker, założonej 1944 roku przez dwóch braci (Sabri i Asima) o tym właśnie nazwisku. Klienci Netto będą mieli okazję ocenić smak słodyczy z Azji Mniejszej wybierając suflet O’lala Ulker, dostępny w dwóch smakach czekoladowym i malinowym po 4,99 PLN za sztukę (70 g).

Znane marki w egzotycznych odsłonach

Będą także rarytasy dla miłośników Oreo – marki, której ciastka uchodzą za najlepiej sprzedające się w USA. W Netto pojawią się mało znane w Polsce warianty jej słodyczy: ciastka Oreo Mini złożone z dwóch okrągłych, wypełnionych kremem herbatników po 5,99 PLN za opakowanie (61,3 g) – w smakach czekoladowym, truskawkowym i waniliowym. Będzie też batonik Oreo Cake w polewie czekoladowej (24 g) po 2,99 PLN.

Wyjątkowe, egzotyczne odkrycia smakowe czekają na entuzjastów Snickersa – Netto zabierze ich w podróż aż do Indii. Będzie rzadka okazja wypróbowania batonów tej marki w trzech niespotykanych nad Wisłą limitowanych edycjach, przeznaczonych na rynek subkontynentu. Smak Kesar Pista to migdały, pistacje i karmel z szafranem. Berry Whip – karmel i orzeszki ziemne plus śmietana z truskawkami. Zaś Butterscotch Scoop: orzeszki, karmel i toffi. Wszystkie one oblane są mleczną czekoladą. Batony Snickers w odsłonach smakowych jak z Bollywood kosztują w Netto 7,99 PLN za sztukę (40-42 g).

Specjalna zagraniczna niespodzianka czeka w Netto na fanów najbardziej znanego na świecie czarodzieja: są to żelki Harry Potter w różnych rodzajach po 7,99 PLN za opakowanie 28 g. Efektowne wizualnie opakowania z wizerunkami bohaterów z uniwersum bestsellera J.K.K. Rowling sprawiają, że nie da się ich przegapić na półce – a każde zawiera żelki w aż 10 smakach. Niektóre mogą zaskoczyć – sięgnij w ciemno, a trafisz na banan, jagodę, wiśnię, watę cukrową, zielone jabłko, cynamon, cytrynę, piankę marshmallow, tutti frutti albo arbuz.

Niebieski ogień w stylu tex-mex

Jeśli ktoś po tym wszystkim chce się zaostrzyć – przenosimy się ponownie za Atlantyk, do USA i Meksyku. Netto zaoferuje słynne zakręcone kukurydziane chipsy Takis, meksykańskiej firmy Barcel, po 17,99 PLN. Zakręcone – bo inspirowane meksykańską, rolowaną tortillą. Ale uwaga: Takis Fuego o smaku ostrej papryczki chilli z kwaśną limonką to prawdziwy ogień w ustach. A ich wariant Takis Blue Heat oferuje dodatkowo niezłą zabawę – bo chipsy nie tylko są… niebieskie, ale dodatkowo barwią język na ten kolor! Krótko mówiąc: niespotykane doznania.

Po wszystkie te zupełnie nowe doświadczenia kulinarne (a także liczne inne nieznane w Polsce zagraniczne słodycze i przekąski, m.in. batony Hershey’s Cookies 'n’ Creme, batoniki Reese’s Sticks, babeczki Reese’s, cukierki Nerds w wersji Rainbow i grape-strawberry) Netto zaprasza od czwartku 16.11.2023 roku.

1 https://unseen-japan.com/pocky-day-japan/

Netto Polska
Sieć handlowa Netto obecna jest na polskim rynku od 28 lat. Przez ten czas wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju, posiadając aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food. Netto stawia na komfort zakupów: wyróżniający się na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.

Źródło:

Netto Polska