Yasumi rozwija Beauty Point

Dobra wiadomość jest taka, że od 2003 roku YASUMI nieustannie rośnie w siłę. Obecnie to jedna z największych sieci w branży beauty&SPA. Jeszcze lepsza wiadomość jest taka, że możesz do niej dołączyć i skorzystać z przemyślanego modelu biznesowego. Sieć rozwija nowy program – Yasumi Beauty Point.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
yasumi_beauty_point

Yasumi to jedna z bardziej znanych i cenionych sieci branży beauty&SPA. Jej rytuały piękna opierają się na japońskiej sztuce pielęgnacji i filozofii głębokiego relaksu. Oferuje też wysokiej klasy akcesoria i kosmetyki. W Polsce obecnie działa już około 140 salonów Yasumi. Ostatnio marka dynamicznie rozwijała program franczyzowy – Instytuty Zdrowia i Urody. To program dla dużych miast, najbardziej rozbudowany, oferujący szeroką gamę zabiegów na twarz i ciało, łącznie z zabiegami medycyny estetycznej. Cieszy się on dużym zainteresowaniem wśród franczyzobiorców. Teraz jednak przyszła pora na rozwój innego programu – Yasumi Beauty Point. On również oferuje upiększające zabiegi i japońskie rytuały relaksująco-pielęgnacyjne na twarz oraz ciało.

Yasumi Beauty Point

Program ten świetnie sprawdza się w miastach do 30 tyś. mieszkańców. Oferta zabiegowa jest również bogata, ale wysokość inwestycji mniejsza, wynika to z innej konstrukcji modelu franczyzowego. Chcąc przystąpić do tego programu, franczyzobiorca musi wnieść opłatę licencyjną w wysokości 60 tys zł netto. W ramach tej kwoty dostaje sprzęt kosmetyczny o wartości ponad 200 tyś. zł netto oraz pakiet kosmetyków o wartości 10 tyś. zł netto. Franczyzobiorca ponosi regularny miesięczny koszt opłaty marketingowej w wysokości 450 zł netto. W zamian eksperci sieci przekazują franczyzobiorcy całe know-how biznesu Yasumi. Pomagają ułożyć ofertę zabiegową, wybrać odpowiedni sprzęt i kosmetyki. Organizują szkolenia dla personelu, przekazują komplet materiałów marketingowych oraz dostęp do wiedzy, jak prowadzić gabinet na najwyższym poziomie. Franczyzobiorca otrzymuje nawet wsparcie przy wyborze lokalu i jego zaprojektowaniu. Eksperci Yasumi analizują jego usytuowanie, wielkość, koszt najmu. Koszt adaptacji lokalu pokrywa franczyzobiorca i jest on uzależniony od jego stanu.

Kogo zaprasza Yasumi do Beauty Point

Do programu Beauty Point mogą dołączyć przedsiębiorcy z wykształceniem kosmetologicznym, jak i tacy, którzy do tej pory nie mieli doświadczenia w branży beauty. Aby prowadzić gabinet Yasumi, nie trzeba znać się na kosmetykach, kosmetologii czy marketingu. Od tego są eksperci sieci. Rolą franczyzobiorcy będzie umiejętne zarządzanie ludźmi, budowanie zgranego zespołu. Dbanie o pozytywne relacje międzyludzkie. Dobra atmosfera to podstawa w prowadzeniu tego typu usług. Yasumi znaczy relaks i chcemy, aby klienci wracali do nas przekonani, że będzie to czas, który pomoże w profesjonalnym zaopiekowaniu się skórą i ciałem oraz zregenerować się i odprężyć.

Ludzie potrzebują Yasumi

Oczekiwania klientów z roku na rok rosną, dlatego Yasumi śledzi nowinki technologiczne, uważnie obserwuje światowe trendy panujące w kosmetologii i dotrzymuje im kroku. Eksperci opracowują nowe formuły kosmetyków, nowe zabiegi, ale nigdy nie zapominają o celu nadrzędnym – relaksie.

Stres towarzyszy nam niemal każdego dnia. Martwimy się o bliskich, zdrowie, pieniądze, zmiany klimatyczne – mówi założycielka sieci Yasumi, Zofia Bydałek.Układ nerwowy nie wytrzymuje takich przeciążeń. Odbija się to na zdrowiu. Coraz częściej potrzebujemy głębokiego relaksu. Dlatego nasze zabiegi cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Koją ciało i duszę.

Źródło:

YASUMI