Yasumi to jedna z bardziej znanych i cenionych sieci branży beauty&SPA. Jej rytuały piękna opierają się na japońskiej sztuce pielęgnacji i filozofii głębokiego relaksu. Oferuje też wysokiej klasy akcesoria i kosmetyki. W Polsce obecnie działa już około 140 salonów Yasumi. Ostatnio marka dynamicznie rozwijała program franczyzowy – Instytuty Zdrowia i Urody. To program dla dużych miast, najbardziej rozbudowany, oferujący szeroką gamę zabiegów na twarz i ciało, łącznie z zabiegami medycyny estetycznej. Cieszy się on dużym zainteresowaniem wśród franczyzobiorców. Teraz jednak przyszła pora na rozwój innego programu – Yasumi Beauty Point. On również oferuje upiększające zabiegi i japońskie rytuały relaksująco-pielęgnacyjne na twarz oraz ciało.
Yasumi Beauty Point
Program ten świetnie sprawdza się w miastach do 30 tyś. mieszkańców. Oferta zabiegowa jest również bogata, ale wysokość inwestycji mniejsza, wynika to z innej konstrukcji modelu franczyzowego. Chcąc przystąpić do tego programu, franczyzobiorca musi wnieść opłatę licencyjną w wysokości 60 tys zł netto. W ramach tej kwoty dostaje sprzęt kosmetyczny o wartości ponad 200 tyś. zł netto oraz pakiet kosmetyków o wartości 10 tyś. zł netto. Franczyzobiorca ponosi regularny miesięczny koszt opłaty marketingowej w wysokości 450 zł netto. W zamian eksperci sieci przekazują franczyzobiorcy całe know-how biznesu Yasumi. Pomagają ułożyć ofertę zabiegową, wybrać odpowiedni sprzęt i kosmetyki. Organizują szkolenia dla personelu, przekazują komplet materiałów marketingowych oraz dostęp do wiedzy, jak prowadzić gabinet na najwyższym poziomie. Franczyzobiorca otrzymuje nawet wsparcie przy wyborze lokalu i jego zaprojektowaniu. Eksperci Yasumi analizują jego usytuowanie, wielkość, koszt najmu. Koszt adaptacji lokalu pokrywa franczyzobiorca i jest on uzależniony od jego stanu.
Kogo zaprasza Yasumi do Beauty Point
Do programu Beauty Point mogą dołączyć przedsiębiorcy z wykształceniem kosmetologicznym, jak i tacy, którzy do tej pory nie mieli doświadczenia w branży beauty. Aby prowadzić gabinet Yasumi, nie trzeba znać się na kosmetykach, kosmetologii czy marketingu. Od tego są eksperci sieci. Rolą franczyzobiorcy będzie umiejętne zarządzanie ludźmi, budowanie zgranego zespołu. Dbanie o pozytywne relacje międzyludzkie. Dobra atmosfera to podstawa w prowadzeniu tego typu usług. Yasumi znaczy relaks i chcemy, aby klienci wracali do nas przekonani, że będzie to czas, który pomoże w profesjonalnym zaopiekowaniu się skórą i ciałem oraz zregenerować się i odprężyć.
Ludzie potrzebują Yasumi
Oczekiwania klientów z roku na rok rosną, dlatego Yasumi śledzi nowinki technologiczne, uważnie obserwuje światowe trendy panujące w kosmetologii i dotrzymuje im kroku. Eksperci opracowują nowe formuły kosmetyków, nowe zabiegi, ale nigdy nie zapominają o celu nadrzędnym – relaksie.
– Stres towarzyszy nam niemal każdego dnia. Martwimy się o bliskich, zdrowie, pieniądze, zmiany klimatyczne – mówi założycielka sieci Yasumi, Zofia Bydałek. – Układ nerwowy nie wytrzymuje takich przeciążeń. Odbija się to na zdrowiu. Coraz częściej potrzebujemy głębokiego relaksu. Dlatego nasze zabiegi cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Koją ciało i duszę.