Jesienne powroty
Pumpkin Spice Latte jest niewątpliwie jednym z najbardziej wyczekiwanych przez Gości Starbucks napojów sezonowych. Aromatyczne espresso połączone z korzennymi przyprawami idealnie poprawi nastrój przed powrotem na uczelnię czy do pracy, a także przy pierwszych jesiennych chłodach.
Oprócz znanej już wszystkim klasycznej wersji, w ofercie sieci ponownie znajdzie się coś dla fanów kawy na zimno:
Iced Pumpkin Spice Latte, czyli chłodzące połączenie kawy Starbucks® Espresso Roast, przypraw korzennych, mleka oraz kostek lodu. A to wszystko ozdobione pachnącą dyniowym ciastem mieszanką cynamonu, gałki muszkatołowej i goździków!
Pumpkin Spice Frappucino® Blended Beverage – delikatny aromat ciasta dyniowego i tradycyjnych przypraw, połączone z kawą, mlekiem oraz lodem, zwieńczone bitą śmietaną oraz posypką Pumpkin Spice.
Bo przecież jesień może być jeszcze długo ciepła!
Nie zawiodą się również miłośnicy Cold Brew – a to dzięki Pumpkin Spice Cold Brew, która dołączyła do dyniowej rodziny w ubiegłym roku. Ta przygotowywana na zimno kawa, po zalaniu chłodną wodą „zaparza się” przez ok. 20 godzin. To właśnie sprawia, że ma tak intensywny i jednocześnie delikatny smak. W Pumpkin Cream Cold Brew wyczujemy nie tylko doskonale znane korzenne nuty, ale również subtelny smak wanilii. Napój zwieńczony jest przepyszną pianką o dyniowym aromacie oraz posypką Pumpkin Spice o smaku cynamonu, gałki muszkatołowej oraz goździków.
Oczywiście każdy napój można spersonalizować wedle własnych upodobań. A Iced Pumpkin Spice Latte i Pumpkin Spice Frappucino® Blended Beverage można również zamówić w wersji wegańskiej z dowolnym zamiennikiem mleka, a także wegańskim kremem zamiast bitej śmietany. Dzięki temu, w Starbucks, każdy znajdzie dla siebie dokładnie to, czego potrzebuje.
Jesteśmy podekscytowani nadchodzącą jesienią, ponieważ mamy dla naszych Gości bogatą gamę nowych i kultowych napojów. Przede wszystkim rozpoczęcie sezonu oznacza pojawienie się uwielbianej Pumpkin Spice Latte, co już teraz budzi ogromny entuzjazm u sympatyków naszej marki, którzy z niecierpliwością jej wyczekują. Zawsze dbamy o to, aby wizyty w naszych kawiarniach były wyjątkowym doświadczeniem. Dlatego naszą ofertę przygotowujemy tak, aby każdy mógł znaleźć tu coś dla siebie – od kultowych smaków sezonowych po innowacyjne warianty klasycznych napojów. – mówi Paula Chudzińska, Marketing Manager Starbucks Polska.
To jeszcze nie koniec
Co jeszcze znajdziemy w Starbucks tej jesieni? Oprócz wyczekiwanej serii Pumpkin Spice na Gości kawiarni czeka również inny, fantastyczny smak sezonu – Salted Maple & Caramel Latte oraz jej chłodniejsza wersja – Iced Salted Maple & Caramel Latte. To doskonałe połączenie espresso, mleka oraz ikonicznego smaku jesieni – syropu klonowego i słonego karmelu! Wszystko zwieńczone chrupiącą od karmelu posypką, która idealnie dopełnia całości. Ten słodko-słony smak perfekcyjnie pasuje do jesiennej aury i ją rozpogadza, ułatwiając powrót do codzienności po wakacyjnych wyprawach. Po prostu pycha!
Ale to jeszcze nie koniec! W tegorocznej jesiennej ofercie jest też nowość – Iced Chai Tea Oat Latte, w której królują rozgrzewające przyprawy, takie jak cynamon, goździki i imbir, łącząc się z kremowym napojem owsianym i lodem. Pozwalają one zachować idealną równowagę pomiędzy smakiem słodkim i pikantnym. To doskonała opcja dla najbardziej stęsknionych za letnimi wspomnieniami i poszukujących innowacyjnych napojów, których smaku nie sposób zapomnieć.
Kawa Starbucks, gdziekolwiek jesteś…
Starbucks przygotował także wyjątkowe sezonowe kubki wielorazowego użytku, w najróżniejszych wzorach i kolorach. Znajdziesz tu zarówno pomarańczową pękatą dynię, jak i różnobarwne motywy przywodzące na myśl piękną, złotą jesień…. Warto się w któryś zaopatrzyć by móc zawsze zabrać ze sobą swoją ulubioną kawę gdziekolwiek się wybierasz. Dodatkowo z własnym kubkiem możesz zawsze skorzystać ze zniżki – 1 zł na każdy z dostępnych w ofercie Starbucks napojów.
Startowi jesiennej oferty towarzyszy kampania outdoorowa. Już od 29.08. w największych polskich miastach można zobaczyć na ekranach wielką dynię – uchyla ona, po kawałku (dosłownie), rąbka tajemnicy i buduje oczekiwanie wielbicieli dyniowej latte, odliczając do 5 września! Ale nie wszyscy musieli czekać – Ci z Gości Starbucks, którzy są użytkownikami programu Starbucks Rewards, mogli się cieszyć jesienną ofertą już od 29.08.
Odwiedź jedną z kawiarni w swojej okolicy już dziś i rozpocznij jesień razem ze Starbucks i Pumpkin Spice Latte!
##
Informacja o AmRest
Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne.