
Żywność z promocji coraz popularniejsza
Inflacja gorsza od pandemii Według najnowszego sondażu UCE RESEARCH i SYNO Poland, przeprowadzonego wśród ponad tysiąca dorosłych Polaków, obecnie aż 90,5% społeczeństwa regularnie nabywa jakąś
Inflacja gorsza od pandemii Według najnowszego sondażu UCE RESEARCH i SYNO Poland, przeprowadzonego wśród ponad tysiąca dorosłych Polaków, obecnie aż 90,5% społeczeństwa regularnie nabywa jakąś
W Polsce każdego roku zawieranych jest ok. 170 tysięcy związków małżeńskich. Wiele par marzy o ślubie i bajkowym weselu. I choć wiele się mówi o
13 czerwca 2023 roku w Publicznej Szkole Podstawowej nr 402 w Warszawie odbył się Dzień Promocji Zdrowia. 240 uczniów wraz wychowawcami wzięło udział w treningu
Dla wielu osób jesień to najmniej lubiana pora roku. Dni są coraz krótsze, a i pogoda często nie rozpieszcza i zamiast „złotej jesieni”, za oknami
Linia Cleanic Soft „ZA”: cechami podpasek redukującymi obawy i zwiększającymi pewność młodych dziewczyn Badania przeprowadzone przez Kulczyk Foundation wykazały, że aż 54% nastolatek w Polsce
Witaj w nowej erze bielizny, gdzie każdy jej element przeciwstawia się wszelkim konwencjom i schematom. Intuicyjnie dopasowuje się do Twojego wyjątkowego ciała, zapewniając wsparcie,
– To świetna wiadomość dla miejskiej edukacji – dzięki współpracy Warszawy z inicjatorami projektu „Programowanie = Nasz Drugi Język”, dokładamy kolejny element do programów edukacji cyfrowej,
Problemy występują częściej, ale jesteśmy ich bardziej świadomi Z badania przeprowadzonego przez POL, wynika, że ponad 2/3 dorosłych uważa, że w dzisiejszych czasach problemy psychiczne
Inicjatywa „Mamy do pogadania” ma na celu wspieranie rozwoju osobistego kobiet na każdym etapie ich rodzicielskiej podróży. Projekt jest odpowiedzią na wyzwania, z jakimi borykają