W zdrowym ciele zdrowy duch – akcesoria sportowe w sklepach Lidl Polska!

W ramach noworocznych postanowień wiele osób zamierza zadbać o formę i sylwetkę. Dzięki akcesoriom sportowym, dostępnym w sklepach Lidl Polska od poniedziałku 2  stycznia, spełnienie tego zamysłu nie będzie trudne ani kosztowne.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Fot. Lidl Polska
Fot. Lidl Polska

Siedzący tryb życia często objawia się bólem pleców, który można zniwelować, wykorzystując proste i niedrogie akcesoria, np. piłkę gimnastyczną marki Crivit (44,99 zł/ 1 zestaw) o średnicy ok. 65 cm. Jest ona idealna do tzw. aktywnego siedzenia (np. przy biurku), podczas którego człowiek, aby utrzymać równowagę, wykonuje mikroruchy wpływające pozytywnie na mięśnie: grzbietu, bioder, kolan i kostek. Piłka nadaje się też do standardowych ćwiczeń gimnastycznych w pozycji leżącej i siedzącej.

Równie użyteczna jest mata fitness marki Crivit (wymiary 150 x 70 cm, 39,99 zł/ 1 szt.), która zapewnia przyczepność i tym samym, zmniejsza ryzyko urazu. Izoluje ponadto od podłoża, np. twardej posadzki czy wilgotnej trawy. Od poniedziałku, 2 stycznia, w sklepach Lidl Polska będzie oferowana również nieco większa mata do jogi (180 x 60 cm, 49,99 zł/ 1 szt.), wykonana z bezpiecznej pianki, w  100%  wolnej od szkodliwych substancji. Do zestawu klienci będą mogli dokupić przydatne podczas wykonywania różnych asan akcesoria do jogi: klocki oraz piłki (34,99  zł/  1  zestaw). W ofercie znajdzie się też specjalna poduszka balansująca (34,99  zł/  1  szt.) ułatwiająca szczególnie początkującym przyjęcie prawidłowej postawy.

W co warto wyposażyć domową siłownię?
Osoby, którym w przyszłym roku zależy na modelowaniu mięśni tułowia, powinny zaopatrzyć się w rozkładane hula-hop (49,99 zł/ 1 zestaw), wyściełane pianką poprawiającą komfort. Zmontowanie przyrządu zajmuje krótką chwilę i jest banalnie proste. Jeśli natomiast priorytetem jest wzmocnienie mięśni ramion, idealne ku temu będzie zestaw krótkich hantli (20 kg, 299 zł), składający się z:  2  sztang, 4  zamknięć zaciskowych, 8 jednokilogramowych talerzy do hantli oraz 4  dwukilogramowych, które umożliwiają dopasowanie ciężaru do własnych możliwości i intensywności ćwiczeń. Zestaw warto uzupełnić również o sprzedawane osobno akcesoria, np. specjalne uchwyty do pompek (24,99 zł/ 1 zestaw). W tej samej cenie (24,99 zł/ 1 szt.) oferowane są ekspandery do efektywnego treningu przedramion, wyposażone w regulację oporu od 10 do 40 kg. Doskonałym uzupełnieniem domowej siłowni będą też kettlebelle z masywnego żeliwa, pokryte powłoką PVC, o ciężarze: 6 kg (79 zł), 8 kg (109 zł) lub 10 kg (119 zł).

Za ich pomocą można wykonywać ćwiczenia angażujące niemal wszystkie partie ciała, trzeba jedynie dobrać obciążniki o odpowiedniej masie. Równie uniwersalne są sześciokątne hantle z żeliwnym rdzeniem i gumową powłoką, chroniącą podłogę przed zarysowaniami. Ich zaletą jest żebrowany, w pełni stalowy uchwyt, zapewniający lepszą przyczepność. Od poniedziałku 2 stycznia będzie można je kupić w sklepach Lidl Polska w 3 wersjach: 2,5 kg (34,99 zł/ 1 szt.), 5 kg (59,90 zł/ 1 szt.), 10 kg (119 zł/ 1 szt.). Osoby prowadzące aktywny tryb życia mogą zaopatrzyć się w dziesięciokilogramową kamizelkę obciążeniową (149 zł/ 1 zestaw), dzięki której trening stanie się bardziej efektywny: szybciej wysmukli ciało i rozbuduje masę mięśniową kosztem tkanki tłuszczowej. Co ważne, kamizelka posiada wyjmowane wkłady obciążeniowe, co umożliwia dopasowanie jej wagi do potrzeb. Aby rozluźnić mięśnie po zakończonym wysiłku fizycznym, warto skorzystać z pistoletu do masażu marki Vitalmaxx (179 zł/ 1 zestaw) wyposażonego w aż 6 zróżnicowanych programów masujących, do którego producent dołącza 4 różne końcówki: do masażu kręgosłupa, dużych grup mięśniowych, stawów oraz całego ciała.

Fot. Lidl Polska
Lidl Polska
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach funkcjonuje około 12 000 sklepów Lidl, a w Polsce około 800.

Źródło:

Lidl Polska