Rusza III edycja TOP Women w e-biznesie – Hebe ponownie partnerem akcji

Program TOP Women w e-biznesie powstał, aby wspierać kobiety w rozwoju i dawać im możliwość przekwalifikowania zawodowego. Co roku uczestniczki zdobywają podczas trwania akcji nowe kompetencje, przechodzą metamorfozę wizerunkową, zaczynają wierzyć w swoje umiejętności i uczą się jak prowadzić działalność oraz funkcjonować w przedsiębiorstwie. Po raz kolejny partnerstwo nad programem TOP Women w e-biznesie objęło Hebe.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Program TOP Women w e-biznesie skierowany jest do kobiet z całej Polski – z dużych i małych miast oraz wsi. Do udziału w programie zgłosiły się kobiety chcące się przekwalifikować, rozpocząć własną działalność, rozwinąć dotychczasowe działania oraz zdobyć nowe kompetencje. Szansę na rozwój otrzymają także młode mamy po urlopie macierzyńskim i przedsiębiorczynie, które ze względu na trudności rynkowe potrzebują dodatkowego bodźca do działania. Celem inicjatywy jest przekazanie uczestniczkom wiedzy, niezbędnych umiejętności i praktycznych narzędzi, które pomogą w budowaniu biznesu online. Równie istotnym elementem programu jest metamorfoza uczestniczek w Silne Kobiety, które podejmą odważne decyzje w celu osiągnięcia sukcesów zawodowych.

Dzięki szkoleniom i kursom uczestniczki podniosą swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce. “Jak rozwijać e-commerce w kryzysie” to hasło przewodnie III edycji Top Women. Zmieniająca się dynamicznie rzeczywistość obnażyła, że nie do końca jesteśmy gotowi na pewne zaskoczenia, dlatego podczas szkoleń poruszony zostanie również aspekt rozwijania e-commerce w warunkach kryzysu gospodarczego, rosnących cen oraz spadku nastrojów. Ograniczanie kosztów związanych z prowadzeniem działalności, przenoszenie większej części działań do Internetu to oczekiwane zachowania na najbliższe lata. Cyfryzacja nabrała tempa, dlatego warto wykorzystać ten moment i działać zgodnie z trendami.

Dwie pierwsze edycje programu cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, dlatego organizatorzy zdecydowali się zwiększyć w tym roku liczbę miejsc dla uczestniczek programu do 250. Warto zauważyć również, że zgodnie z wypowiedziami absolwentek poprzednich edycji, program jest bardzo dużą wartością, ponieważ wniósł do ich życia nie tylko wiedzę i nowe kompetencje, ale był także bodźcem do działania.


Obserwujemy z wielkim podziwem jak Polki z całej Europy – nie tylko te mieszkające w Polsce – myślą przedsiębiorczo, rozwijają się, podążają za marzeniami o własnym biznesie i samorealizacji. Wsparcie jakie daje program TOP Women w e-biznesie jest nieocenione. To dzięki takim inicjatywom zdolne, kreatywne i inteligentne kobiety zdobywają się na odwagę by wykonać pierwszy krok, pokonać strach i urzeczywistniać swoje pomysły. Marka Hebe od zawsze wychodzi naprzeciw potrzebom kobiet, pomagając im stawać się jeszcze bardziej zadbanymi, szczęśliwymi i pewnymi siebie. Także jako partner w biznesie wspieramy polskie marki i młodych przedsiębiorców i przedsiębiorczynie. Niezmiernie cieszymy się, że jesteśmy patronem już III edycji tego wyjątkowego przedsięwzięcia, jakim jest program TOP Women w e-biznesie – podkreśliła Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu Hebe.

W kapitule programu zasiadają eksperci z branży e-commerce, płatności online oraz przedstawiciele firm, które rozwijają narzędzia dla e-biznesu. Hebe po raz trzeci występuje w roli jednego z partnerów strategicznych programu. Ambasadorką trzeciej edycji programu została ponownie Małgorzata Ohme – jedna z najpopularniejszych i najbardziej cenionych psycholożek i dziennikarek w Polsce.

Szczegółowe informacje i regulamin Programu dostępne są pod linkiem: kobietyebiznesu.pl/topwomen2022-2023/
Fot. HEBE
HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
logo hebe

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja