Poznaj źródła smaku topowych przypraw marki Kamis!

Już 12 czerwca ruszyła nowa kampania digitalowa marki KAMIS, której bohaterem tym razem są trzy kultowe przyprawy: chili kruszone, kurkuma oraz liście laurowe. Jest ona odpowiedzią marki na potrzeby współczesnego konsumenta, który coraz częściej chce wiedzieć co je i skąd pochodzą kupowane przez niego zioła i przyprawy. KAMIS rozumie te potrzeby i zgodnie z hasłem kampanii zaprasza wszystkich w podróż do „Źródeł Dobrego Smaku”.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Od momentu powstania marka KAMIS dba o jakość oferowanych przypraw. Od roku 2011 jako część globalnej firmy McCormick – światowego lidera w dziedzinie przypraw i aromatów, może pochwalić się dostępem do globalnej sieci 2,8 tysiąca sprawdzonych i zaufanych dostawców z ponad 85 krajów. Produkty pozyskiwane są bezpośrednio od wieloletnich partnerów, dzięki czemu marka ma pewność, że ściśle przestrzegają oni określonych zasad i spełniają warunki, które zapewniają wysoką jakość.

Odkryj źródła smaku
Na smak ziół i przypraw wpływa wiele czynników. Jednymi z najważniejszych są pochodzenie i jakość użytego surowca. Marka czerpie inspiracje z rozmaitych zakątków świata, wybierając do współpracy dostawców z tych regionów, w których panują najlepsze uwarunkowania do wzrostu. Dzięki temu surowce wykorzystywane w przyprawach KAMIS dostarczane są z krajów i regionów ich naturalnego pochodzenia, gdzie panują optymalne warunki do ich uprawy. A to przekłada się na ich doskonały smak i intensywny aromat.

Najnowsza kampania zabiera konsumentów w egzotyczną podróż do krajów pochodzenia chili, kurkumy oraz liści laurowych. Pełnię smaku, idealne nasycenie koloru i intensywny aromat marka uzyskuje dzięki nieustannym poszukiwaniom jak najlepszych surowców. Natura wie co robi, dlatego to właśnie naturalne warunki geograficzne każdej rośliny sprawiają, że nabiera ona właściwych sobie cech, a KAMIS doskonale to wykorzystuje.

Już dziś wybierz się z marką KAMIS w podróż od pola do stołu, aby odkryć najlepsze zioła i przyprawy do swoich ulubionych dań.

Chili suszone na słońcu
Doskonałe w smaku i w kolorze, powoli dojrzewające w indyjskim słońcu. Chili to idealny dodatek do dań kuchni meksykańskiej i azjatyckiej, skąd pochodzi. Doskonale sprawdzi się także do marynat, dressingów, mięs i owoców morza. To właśnie pozyskiwanie chili z kraju jego naturalnego pochodzenia zapewnia mu pełnię smaku i tę wyjątkową ostrość.

Słoneczna Kurkuma
Intensywnie żółta i niezwykle aromatyczna. Dojrzewa w optymalnych dla siebie warunkach w Indiach, naturalnie suszona, trafia prosto do Twoich dań. Doskonale nadaje się barwienia ryżu, makaronu i warzyw konserwowanych w occie. Dodana do sosów, potraw z drobiu, zup i omletów nada im wyjątkowego smaku i pięknego koloru.

Fot. KAMIS
Fot. KAMIS

Aromatyczne liście laurowe
Liście znajdujące się w zielonych torebkach KAMIS zbierane są z krzewu wawrzynu szlachetnego, uprawianego w gorących promieniach słońca, na tureckich wzgórzach. Z tego właśnie miejsca trafiają do Twojej kuchni perfekcyjnie dopełniając smak wywarów, sosów i mięs. Charakteryzują się delikatnym, lekko pikantnym smakiem, tak popularne w każdym polskim domu.

Podróże z marką KAMIS
Ruszyliśmy właśnie z kampanią „Źródło dobrego smaku”. Ma ona na celu pokazać skąd naturalnie pochodzą tak popularne w naszym kraju przyprawy, ale również przypomnieć, że produkty KAMIS to przyprawy i zioła pochodzące ze sprawdzonych upraw. Nasze przyprawy rosną i dojrzewają w najbardziej optymalnych dla siebie warunkach – regionie swojego naturalnego pochodzenia, aby następnie trafić na stoły naszych polskich klientów. KAMIS wykorzystuje światową wiedzę i możliwości, którą zapewnia obecność marki w globalnej spółce. Jakość gwarantowana jest przez działania na każdym etapie produkcji i realizację bardzo wysokich wymagań: od momentu zbioru, po pakowanie w nowoczesnych zakładach produkcyjnych – proces tworzenia unikalnych przypraw nie ma przed nami tajemnic.” – mówi Urszula Jasińska, Brand Manager Kamis.

Kampania wspierana jest reklamą na YouTube, a także w szerokozasięgowych portalach internetowych. W ramach promocji, w punktach sprzedaży pojawią się też dedykowane materiały POS oraz informacje w mediach konsumenckich.

McCormick
Firma McCormick jest światowym liderem w kategorii przypraw i produktów smakowych. Z roczną sprzedażą w wysokości 5,3 miliarda dolarów firma produkuje, sprzedaje i dystrybuuje przyprawy, mieszanki przypraw i inne smakowite produkty dla całego przemysłu spożywczego – punktów sprzedaży detalicznej, producentów żywności i firm gastronomicznych. Dzięki firmie McCormick każdego dnia, bez względu na to, gdzie i co jesz, możesz delektować się wyśmienitym smakiem potraw. 

Źródło:

KAMIS