Oranżada Hellena partnerem TOP OF THE TOP Sopot Festival 2025!

Kultowa, wybitna i jedyna w swoim rodzaju Oranżada Hellena po raz kolejny dołączyła do grona partnerów TOP OF THE TOP Sopot Festival – jednego z najważniejszych muzycznych wydarzeń w Polsce. Od 18 do 21 sierpnia br. w magicznej scenerii Opery Leśnej w Sopocie zabrzmią największe przeboje w wykonaniu gwiazd polskiej i zagranicznej estrady. Marka zadba, aby festiwal rozbłysnął oranżadową energią – z mocnym brandingiem, efektownymi neonami, strefami relaksu i pełną wrażeń Kiss Cam.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Oranżada Hellena partnerem TOP OF THE TOP Sopot Festival 2025!

TOP OF THE TOP Sopot Festival to cztery wieczory pełne artystycznych emocji, które co roku przyciągają tysiące fanów – zarówno do amfiteatru, jak i przed ekrany telewizorów. Na scenie pojawią się m.in. Agnieszka Chylińska, T.Love, Varius Manx & Kasia Stankiewicz, Blue Café, Margaret i wielu innych, którzy porwą publiczność do tańca oraz wspólnego śpiewania. Całość dopełnią musujące bąbelki Oranżady Hellena.

W tym roku marka zadbała, aby jej obecność była widoczna na każdym kroku – od działań digitalowych i billboardów sponsorskich emitowanych w TVN, po rozbudowany branding w samej Operze Leśnej. Tam uwagę przyciągną m.in. lokowanie produktu na backstage’u, podświetlany neon w strefie zielonej oraz imponujący napis z logo brandu wkomponowany w dach amfiteatru.

Na festiwalowiczów czeka również strefa gastronomiczna z darmową Oranżadą i wygodnymi miejscami do relaksu, a dla gości premium przygotowano specjalną Strefę VIP z barmanem oraz koktajlami na bazie kultowego napoju. Publiczność dodatkowo rozgrzeje i rozbawi niezawodna kamera Kiss Cam.

– Udział w TOP OF THE TOP Sopot Festival to dla nas wyjątkowa okazja, by połączyć niepowtarzalną atmosferę tego wielkiego muzycznego wydarzenia z orzeźwieniem, które tak dobrze znają i cenią nasi konsumenci – podkreśla Magdalena Koszela, Marketing Manager marki Oranżada Hellena i dodaje: – Chcemy być blisko ludzi, wspólnie celebrować te niezwykłe momenty oraz tworzyć wspomnienia, które zostaną jeszcze długo po zakończeniu koncertów. Dlatego w tym roku przygotowaliśmy dla uczestników liczne atrakcje i wyjątkowe aktywacje, które sprawią, że obecność marki będzie odczuwalna na każdym kroku.

Wydarzenie będzie transmitowane na żywo w stacji TVN, dając widzom w całej Polsce szansę doświadczyć magii jednego z najbardziej legendarnych festiwali w kraju.

Jak przygotować się do festiwalu muzycznego z rodziną?
Zabierz butelkę na wodę, lekkie przekąski, krem z filtrem, nakrycie głowy i stopery/nauszniki dla dzieci. Ustal punkt spotkania „na wszelki wypadek” i zaplanuj przerwy w cieniu.
Jak sensownie nawadniać się podczas koncertów?
Pij regularnie małe porcje (ok. 150–250 ml co 15–20 minut), wybieraj wodę i napoje bezalkoholowe; przy upale dodaj elektrolity. Ogranicz kofeinę i bardzo słodkie napoje.
Gdzie usiąść/stanąć z dziećmi, by czuć się bezpiecznie i komfortowo?
Wybieraj skrajne sektory lub tył widowni, dalej od głośników i tłoku, blisko wyjścia i sanitariatów. Z góry zaplanuj drogę ewakuacji i trzymaj się ustalonego punktu zbiórki.

Źródło:

Colian