MGA po raz pierwszy na See Bloggers! Zakręć kołem i sprawdź, czy masz szczęście

Już jutro startuje X edycja największego festiwalu dla twórców internetowych w Polsce! W weekend 14-16 czerwca 2024 r. Łódź stanie się miastem inspiracji i nowych możliwości. Prelekcje, warsztaty tematyczne i strefy wystawców to tylko kilka z pretekstów do wzięcia udziału w wydarzeniu. W tym roku na odwiedzających czeka także specjalne stoisko Miniverse! Dlaczego specjalne? A jak często masz możliwość wkroczenia do miniaturowego świata, w którym zabawa nie ma końca? Oto odpowiedź!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
zabawki dla dzieci

Festiwal See Bloggers odbywa się rokrocznie od 2014 r. Tegoroczna edycja jest wyjątkowa z wielu powodów, także dlatego, że jest „okrągła”. Koncepcja wydarzenia została zainicjowana przez blogerów z Trójmiasta i to nad Bałtykiem odbywały się pierwsze edycje. Od VI edycji See Bloggers postawiło na Łódź i to z tym miastem postanowiło związać się na dłużej. Warto podkreślić ogromną skalę wydarzenia, bowiem od I edycji, w której brało udział zaledwie 150 blogerów, dziś liczby twórców określane są w tysiącach. Ponadto od 2018 roku odbywa się gala rozdania nagród o nazwie #Hashtag Roku, która nagradza twórców za ich pracę w poszczególnych kategoriach.

Cykliczne wydarzenie to także świetna okazja dla wystawców na pokazanie swoich nietuzinkowych produktów. W ten weekend będziemy mieć okazję spotkać wśród nich po raz pierwszy markę MGA Entertainment, która dla uczestników wydarzenia przygotowała wyjątkowe stoisko. Portal do miniaturowego świata, w którym dorośli z powodzeniem mogą tworzyć, odkrywać i bawić się bez końca! Dlaczego miniaturowy świat? Ze względu na kultowy już produkt – Miniverse, który stał się absolutnym hitem także wśród odbiorców kategorii kid adult.

Definicja dorosłości ewoluowała

Jeszcze niedawno bycie dorosłym oznaczało, że zabawki i gry były wyłącznie dla najmłodszych. Obecnie zdecydowanie swobodniej możemy wyrażać swoje zainteresowania. Zmianę tę widać bardzo mocno w branży zabawek, w której ważną grupę docelową stanowią właśnie osoby dorosłe. Zjawisko „kidultów” rośnie w siłę, a marki to dostrzegają. Wiele firm wprowadza do swojej oferty specjalne serie produktów, z myślą o dorosłych. Co więcej, chętnie prowadzona jest również specjalna komunikacja, właśnie do tej grupy odbiorców.

Bacznie obserwujemy kierunki rozwoju sektora zabawek oraz zapotrzebowania coraz bardziej świadomych konsumentów, dlatego w swojej ofercie MGA oferuje również produkt dla kategorii kid adults. Do grupy tej należą głównie osoby z generacji Z oraz Millenialsi – tłumaczy Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland – Mając na uwadze rosnący w siłę trend, w 2022 roku MGA wypuściło markę Miniverse, a w niej serię Make it Mini Food, czyli mini zabawki imitujące jedzenie. Zainteresowanie tymi produktami było tak duże, że obecnie dostępna jest również seria Lifestyle, dzięki której można zrobić mini pachnącą świecę czy zadbać o mini kwiatki. Ponadto marka MGA rozwija się o nowe kategorie produktowe. Na jesieni będą dostępne produkty skierowane do kobiet i mężczyzn oraz zabawki na licencjach filmowych – dodaje.

Trend kidultów to więcej niż tylko chwilowa moda — to prawdziwa rewolucja w sposobie myślenia o zabawie i relaksie, a także sposobność do znalezienia własnego, niepowtarzalnego sposobu na odpoczynek. Uczestnicy See Bloggers będą mieć okazję przekonać się o tym, odwiedzając strefę wystawienniczą marki MGA, w której do wygrania będą wyjątkowe kule Miniverse, a także akcesoria. Każdy, kto odwiedzi stanowisko, będzie mieć niepowtarzalną okazję zakręcić kołem fortuny i otrzymać szansę na odkrycie nowej kolekcji „Mini Wrzechświata”.

Wydarzenie odbędzie się w weekend 14-16 czerwca w Łódzkim Centrum Wydarzeń, mieszczącym się przy ul. Piotrkowskiej 87 w Łodzi. Więcej informacji na stronie organizatora: https://www.seebloggers.pl

MGA
MGA Entertainment jest jedną z najszybciej rozwijających się i największych prywatnych firm zajmujących się zabawkami oraz rozrywką na świecie. Firma z siedzibą w Los Angeles i biurami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie oraz rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, elementy wystroju domu, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!™, Little Tikes®, Rainbow High™, Shadow High™, Bratz®, Miniverse™ MGA, Fluffie Stuffiez™, Na! Na! Na! Surprise™, Micro Games of America™, Baby born® Surprise and Zapf Creation®. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.mgae.com oraz w social mediach: LinkedIn, Twitter i Facebook. 
mga logo

Źródło:

MGA