Limitowana edycja letnich smaków kapsułek Cafissimo już dostępna

Jak osłodzić sobie ostatnie tygodnie wakacji? Włączając do swojego kawowego menu egzotyczne nuty! Tchibo proponuje dwa nowe, limitowane smaki kapsułek Cafissimo: White Choc & Coconut oraz Buttertoffee. Oba dostępne od 30 lipca do wyczerpania zapasów. Zamknij oczy, weź łyk kawy i przenieś się myślami na rajską plażę lub do eleganckiej włoskiej kawiarni.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Tchibo Cafissimo

Limitowana edycja Tchibo Cafissimo to klasyczne espresso z delikatnym aromatem białej czekolady i kokosa lub maślanego toffi. Kapsułki nie zawierają dodatku cukru, słodzików ani mleka w proszku. Powstały z wykorzystaniem kawy z certyfikatem Rainforest Alliance. – Nowe smaki Cafissimo świetnie sprawdzą się zarówno w klasycznych napojach ciepłych, jak i popularnych, zwłaszcza latem, wariantach mrożonych. To prosty i szybki sposób na smakową kawę – mówi Juliusz Kowalski, Junior Brand Manager Tchibo Cafissimo w Tchibo Warszawa.

Tchibo Cafissimo_White Choc & Coconut
Fot. Tchibo
Fot. Tchibo

Nowe kapsułki Cafissimo oferowane są w dwóch rodzajach opakowań zbiorczych:

  • opakowanie 80 sztuk w cenie 154,99 zł – dostępne w sklepach własnych,
  • opakowanie 10 sztuk w cenie 19,99 zł – dostępne na stronie internetowej.

Kapsułki są w pełni kompatybilne z ekspresami kapsułkowymi Tchibo Cafissimo, które łączą nowoczesny design z łatwością obsługi. – Ekspresy Cafissimo są nie tylko łatwe w użytkowaniu, ale też pozwalają cieszyć się pełnią smaku ulubionej kawy niezależnie od miejsca, w którym przebywamy. To niezwykle kompaktowe urządzenie może nam towarzyszyć nie tylko w domu, ale i podczas wakacyjnych wojaży – w przyczepie kempingowej, czy na działce – dodaje Juliusz Kowalski.

Wprowadzając nowe smaki kapsułek Cafissimo, Tchibo zachęca do celebracji jedynych w swoim rodzaju, ulotnych chwil lata. Edycja dostępna tylko przez krótki czas podkreśla wyjątkowość zarówno tej pory roku, jak i momentów przy filiżance ulubionej kawy.

Tchibo
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. to spółka zależna Tchibo GmbH. Tchibo to wyjątkowy model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych kolekcji użytkowych, oferowanych w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. W ośmiu krajach Tchibo prowadzi łącznie około 900 sklepów stacjonarnych, około 24 200 dedykowanych sekcji w innych sieciach oraz sklepy internetowe. W 2022 roku Tchibo wraz z 11 318 pracownikami na całym świecie wygenerowało przychody w wysokości 3,25 mld euro. Firma jest liderem rynku kawy palonej w Austrii, Czechach, Niemczech i na Węgrzech oraz jedną z wiodących firm e-commerce w Europie. Tchibo to firma rodzinna, założona w Hamburgu w 1949 roku. Zrównoważony rozwój jest nieodłącznym elementem jej strategii biznesowej, co przełożyło się na wiele nagród, między innymi nagrodę za Etykę Korporacyjną, Nagrodę Logistyki Środowiskowej w 2012 roku oraz nagrodę CSR rządu federalnego Niemiec w 2013 roku. W 2016 roku Tchibo zostało nagrodzone w Niemczech jako najbardziej zr

Źródło:

Tchibo