Kampania społeczna „Lęki Polaków” sponsorowana przez TZF Polfę

Rosnące problemy zaburzeń lękowych i depresyjnych – utrudniony dostęp do specjalistów: wszystkie te tematy poruszy kampania „Lęki Polaków”, której sponsorami są TZF Polfa i Teatr 6. piętro. Kampanię zainauguruje debata ekspertów już 21 czerwca br.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

„Obecna sytuacja: światowa i społeczna powoduje, że coraz więcej osób dotykają zaburzenia lękowe i depresyjne. Dostęp do służby zdrowia – prywatnej oraz publicznej jest często utrudniony z powodu dużej liczby pacjentów. W ramach kampanii >>Lęki Polaków<< chcemy zwrócić uwagę między innymi na te rzeczy i zaproponować konkretne rozwiązania” – powiedział Mariusz Borkowski, dyrektor Działu Marketingu i Public Relations TZF Polfa.

Kampanię zainauguruje debata:

– prof. dr hab. n. med. i n. o zdr. Marka Krzystanka – psychiatry;
– dr n. med. Marioli Kosowicz – psycholog klinicznej, psychoterapeuty;
– dr n. med. Piotra Wierzbińskiego – psychiatry.

Sponsorami Kampanii są TZF Polfa i Teatr 6. piętro. W ramach kampanii przewidziano kolejne debaty jak również szereg publikacji w internecie oraz w prasie. Kampania potrwa do 29 sierpnia br.

Kampania skupia się na pokazaniu rozwiązań. Lekkie stany depresyjne i lękowe nie powodują trwałej dezorganizacji życia, zaniedbywania codziennych obowiązków oraz zaburzenia relacji międzyludzkich, jak dzieje się to w przypadku dojrzałej depresji. Są też stosunkowo łatwo odwracalne – zły nastrój znika pod wpływem pozytywnych bodźców, odpowiedniej terapii, leczenia.

Kampania stara się odpowiadać na pytania, kiedy problem jest już na tyle duży, że należy szukać pomocy specjalistycznej. Celem jest pokazanie jak można w możliwie najszybszy sposób odnaleźć profesjonalną pomoc.

Więcej szczegółów znajdzie się na stronie – www.nerwicepolakow.pl

Plik graficzny do pobrania: https://pap-mediaroom.pl/polityka-i-spoleczenstwo/kampania-spoleczna-leki-polakow-sponsorowana-przez-tzf-polfe

Źródło informacji: TZF Polfa

Źródło:

MediaRoom