Kampania reklamowa HARIBO z zupełnie nowym spotem!

HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii TV. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został kompleksowo przygotowany w Polsce: począwszy od stworzenia koncepcji aż do realizacji.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Reklama wykorzystuje charakterystyczną dla HARIBO platformę Kids Voices, a idea kreatywna opiera się na tym, że Misie HARIBO budzą dziecięcą radość tak bardzo, że nawet dorośli zaczynają mówić dziecięcymi głosami!

Nowy spot jest jednocześnie mocno osadzony w polskich realiach i wykorzystuje motyw szachów, które są jak misie HARIBO – dają radość i łączą pokolenia! Reklamę wyróżnia niepowtarzalna, autentyczna scenografia polskiego turnieju szachowego, a autorami scenariusza są… dzieci! Dialog między zawodnikami powstał w wyniku warsztatów z dziećmi, które podczas zabawy opisały swoimi słowami charakterystyczne cechy Misiów HARIBO.

Reklama z pewnością zwróci uwagę konsumentów i pozostawi odbiorców w objęciach dziecięcej radości, zgodnie z mottem marki: „HARIBO smak radości dla dzieci i dorosłych!”.

„Jesteśmy przekonani, że lokalny charakter kampanii pozwoli nam na zbudowanie jeszcze większej świadomości marki HARIBO. Wierzymy też, że konsumenci uśmiechną się, widząc nasz spot i pokochają naszych aktorów. Mamy nadzieję, że ta pierwsza, całkowicie polska reklama odniesie duży sukces” – mówi Anna Stróżyńska, dyrektor marketingu HARIBO Polska.

Nowa reklama HARIBO będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych, docierając do szerokiego grona odbiorców marki. Spot zobaczyć będzie można także w kinach, na YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Za koncept kreatywny odpowiada Brainbox, a za realizację dom produkcyjny Filmokracja.

Marka, którą kochają konsumenci
Badanie świadomości marki przeprowadzone w czerwcu 2022 roku pokazało, że marka HARIBO jest najsilniejszą marką w kategorii, a Złote Misie HARIBO są obecnie najbardziej rozpoznawalnym kształtem żelek w Polsce i jednym z najważniejszych atutów marki. HARIBO wyróżnia się na rynku różnorodnością oferty, dziecięcą radością, innowacyjnością i atrakcyjnością produktów. Dzięki temu marka HARIBO postrzegana jest jako love brand, utrzymujący najwyższe wyniki świadomościowe, lojalnościowe oraz sprzedażowe.

Źródło:

HARIBO