Artykuł sponsorowany
Od października tego roku rusza w Polsce system kaucyjny na opakowania PET, szkło i aluminiowe puszki, które zgodnie z unijną dyrektywą powinny być zbierane w co najmniej 77%. Nowe przepisy mają zmniejszyć skalę zanieczyszczenia i zwiększyć udział opakowań poddawanych recyklingowi.
Świadomość ekologiczna konsumentów rośnie, co potwierdzają dane waterdrop® – z badania marki wynika, że 9 na 10 Polaków jest za wprowadzeniem systemu kaucyjnego. Austriacka firma dąży do zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska naturalnego plastikiem poprzez eliminację jednorazowych butelek i promowanie zrównoważonych nawyków, także poprzez angażujące akcje z udziałem ambasadorów marki. We współpracy z jednym z nich – Hubertem Hurkaczem – waterdrop® przeprowadza letni konkurs*, w którym wygrać można stalową butelkę ATP ozdobioną oryginalnym, własnoręcznie wykonanym projektem najlepszego polskiego tenisisty.
– Chciałem stworzyć coś, co odzwierciedla zarówno moją pasję do tenisa, jak i przesłanie zdrowego stylu życia – komentuje Hubert Hurkacz. – Nawodnienie jest absolutnie kluczowe dla każdego sportowca, szczególnie w tenisie, gdzie intensywny wysiłek fizyczny trwa kilka godzin. Będąc zawodowym tenisistą, mam świadomość, jak wielki wpływ także na moją wydolność ma utrzymanie odpowiedniego poziomu płynów.
Jako ambasador i inwestor waterdrop® , Hubert Hurkacz nieustannie inspiruje społeczność waterdrop® do picia większej ilości wody i ograniczania zużycia plastiku. Ta kampania promuje zdrowe nawyki nawodnienia, a przy okazji daje szansę na zdobycie wyjątkowej pamiątki od gwiazdy światowego tenisa.
Waterdrop Explorer w maślanym odcieniu żółtego oraz waterdrop® Days
Austriacka marka wprowadza kolejny kolor bestsellerowego Kubka Termicznego Explorer, tym razem w najmodniejszym odcieniu tego lata – maślanym żółtym. Wykonany jest on z dwuściennej stali nierdzewnej, ma pojemność aż 1,1 l oraz wygodny uchwyt ułatwiający przenoszenie. Na stronie waterdrop® także do 3 sierpnia trwa największa wyprzedaż tego sezonu – waterdrop® Days.
*Konkurs trwa do 3 sierpnia br. Aby wziąć w nim udział należy złożyć zamówienie za min. 100 zł na stronie www.waterdrop.pl oraz wypełnić formularz konkursowy. Zwycięzca zostanie ogłoszony już 5 sierpnia za pośrednictwem oficjalnych kanałów społecznościowych waterdrop®.
Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, butelki termiczne i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia – wodą.

Do tej pory działania austriackiej marki przyczyniły się do uratowania ponad 28,8 mln plastikowych butelek. Obecnie waterdrop® dostępny jest w ponad 20 tys. punktach sprzedaży na świecie. Marka wierzy w świat bez plastiku i popularyzuje butelki wielokrotnego użytku oraz rozpuszczalne w wodzie kapsułki smakowe. Ambasadorami oraz inwestorami marki są m.in. Hubert Hurkacz, Jan-Lennard Struff, Yannick Hanfmann, Matteo Arnaldi, Alexander Bublik, Sebastian Korda, Elina Svitolina, Taylor Fritz, Andrey Rublev i Cameron Norrie.
Organizatorem konkursu jest Waterdrop CEE, a konkurs odbywa się na podstawie przepisów prawa Republiki Czeskiej.
All4mom nie ponosi odpowiedzialności za przebieg konkursu ani realizację nagród – za wszystkie kwestie organizacyjne i reklamacyjne odpowiada Waterdrop CEE.