Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą lekkich jak chmurka ciast w Tchibo

Warszawa, 29 lipca 2024 – Czy jest coś lepszego niż rozkoszowanie się letnimi smakami z filiżanką ulubionej kawy w ręku? Dzięki nowościom dostępnym w coffee barach Tchibo sprawienie sobie tej przyjemności staje się jeszcze łatwiejsze. Sezonowe menu marki obfituje w delikatne ciasta, serwowane m.in. z dodatkiem owoców. Desery dostępne w coffee barach to również zaproszenie do wspólnego świętowania Światowego Dnia Sernika.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Światowy Dzień Sernika

Co łączy Tchibo, lato i ciasta? Przyjemność, lekkość i obchodzony 30 lipca Światowy Dzień Sernika. Tę okazję, jak i cały okres wakacyjny, warto celebrować, kosztując smakołyków z letniej oferty coffee barów Tchibo. – Każdy dzień dla pracowników naszych lokali to okazja do spotkania z klientem, nawiązania autentycznej relacji i zbadania, jakie są jego faktyczne potrzeby i oczekiwania. Letnie menu ciast jest stworzone właśnie na bazie tych obserwacji i wniosków. Nowości w coffee barach to m.in. serniki dostępne w wybranych lokalizacjach, a także lekkie ciasta z owocami. Ich wyważony smak sprawdzi się w upalne dni. Polecamy delektować się nimi szczególnie w zestawie z kawami mrożonymi – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa.

Sernik na co dzień i od święta

Sernik to dla wielu Polaków nieodłączny element celebracji, często jeden z „głównych bohaterów” spotkań w gonie najbliższych. Wspólne chwile z przyjaciółmi i rodziną przy tym przysmaku można spędzić także w lokalach Tchibo.

Dostępny tam Sernik na zimno przygotowywany jest na bazie serka mascarpone, z jeżynami, malinami, jagodami i truskawkami w galaretce. Kompilacja słodyczy z orzeźwiającym smakiem owoców tworzy pozycję idealną do spożycia, gdy na dworze panują wysokie temperatury. Sernik baskijski, którego podstawę stanowi serek śmietankowy, serwowany z orzechami laskowymi, mocno zarumienionym wierzchem i udekorowany toffi, oczaruje natomiast niejednego miłośnika kremowej konsystencji. Przysmaki znakomicie współgrają z napojami Tchibo – pierwszy z Latte Macchiato, Frappe Poziomkowym czy o smaku Słonego Karmelu, drugi z Espresso lub Flat White.

Fot. Tchibo
Fot. Tchibo

Truskawkowy zawrót głowy

Czyż początek lata nie kojarzy się ze smakiem truskawek? W coffee barach Tchibo konsumenci mogą zamówić deser okraszony tymi soczystymi owocami. Kruche ciasto z truskawkami z pewnością przypadnie do gustu fanom lekkich przekąsek. Wypiek z puszystym spodem biszkoptowym i aksamitnym kremem śmietanowym będzie dobrym dopełnieniem m.in. jednej z kaw na zimno – Freddo Espresso oraz Freddo Cappuccino. Przysmak z owocami czeka na klientów we wszystkich sklepach Tchibo z ofertą kawiarnianą.

Lista smakowitych powodów, dla których warto odwiedzić Tchibo, jest długa, a letnie menu to kolejny z nich. Coffee bary to również doskonałe miejsce, aby uczcić Światowy Dzień Sernika. 30 lipca warto zajrzeć do jednego z lokali marki, która z tej okazji przygotowała dla klientów słodką promocję.

Tchibo
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. to spółka zależna Tchibo GmbH. Tchibo to wyjątkowy model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych kolekcji użytkowych, oferowanych w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. W ośmiu krajach Tchibo prowadzi łącznie około 900 sklepów stacjonarnych, około 24 200 dedykowanych sekcji w innych sieciach oraz sklepy internetowe. W 2022 roku Tchibo wraz z 11 318 pracownikami na całym świecie wygenerowało przychody w wysokości 3,25 mld euro. Firma jest liderem rynku kawy palonej w Austrii, Czechach, Niemczech i na Węgrzech oraz jedną z wiodących firm e-commerce w Europie. Tchibo to firma rodzinna, założona w Hamburgu w 1949 roku. Zrównoważony rozwój jest nieodłącznym elementem jej strategii biznesowej, co przełożyło się na wiele nagród, między innymi nagrodę za Etykę Korporacyjną, Nagrodę Logistyki Środowiskowej w 2012 roku oraz nagrodę CSR rządu federalnego Niemiec w 2013 roku. W 2016 roku Tchibo zostało nagrodzone w Niemczech jako najbardziej zrównoważone duże przedsiębiorstwo.

Źródło:

Tchibo