Zwycięstwo naturalnej inteligencji nad AI. Kampania Dafi z nową ambasadorką zaspokoiła pragnienia użytkowników social mediów

Viralowa kampania Dafi, w której Doda zmierzyła się ze sztuczną inteligencją, okazała się sukcesem zarówno w social mediach, jak i w realu. Butelki filtrujące w kolorach wybranych wspólnie z „królową polskiego show-biznesu” cieszą się dużą popularnością wśród użytkowników, którzy kreatywnie wykorzystują nawet same opakowania. W końcu Doda udowodniła, że inteligencja naturalna, zasilana odpowiednim nawodnieniem, wygrywa z technologicznymi osiągnięciami.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
DODA x DAFI_ZWYCIĘSTWO NATURALNEJ INTELIGENCJI NAD AI. KAMPANIA DAFI Z NOWĄ AMBASADORKĄ ZASPOKOIŁA PRAGNIENIE UŻYTKOWNIKÓW SOCIAL MEDIÓW_zdjęcie

Nowe podejście do komunikacji marki Dafi okazało się, strzałem w dziesiątkę. Marka postawiła na niestandardowy sposób edukacji i mówienia o ekologii. Dafi „zalało” internet pełnymi inteligentnej (auto)ironii i wykorzystujących grę słów filmikami, w których Doda podaje jedyne w swoim rodzaju tipy na problemy i wyzwania, na które AI proponuje tylko standardowe i mało odkrywcze rozwiązania.

KOLOR W TRENDZIE

Butelki filtrujące Dafi x Doda wywołują duże zainteresowanie wśród użytkowników, którzy chcą zgodnie z hasłem kampanii „nawadniać się jak gwiazda” i budować zdrowe nawyki dla siebie i świata. Nowe kolory butelek stają się viralowym produktem w social mediach, a najwięksi fani Dody kolekcjonują nawet kartonowe opakowania od nich, by prosić ulubioną artystkę o złożenie na nich autografu. To kolejny dowód na to, że AI by tego kreatywnego i ekologicznego pomysłu… nie wymyśliło. Wyobraźnię pobudza nie tylko nawadnianie, ale też kolory butelek Dafi x Doda. Pastelowe odcienie z kolekcji – baby pink, dove blue, butter yellow, pistachio i popularny mocha mousse – to więcej niż kolory. To manifest odpowiedzialnego stylu na sezon wiosna–lato 2025. Z jednej strony świetnie wpisują się w modowe trendy i stanowią doskonałe uzupełnienie stylizacji, a z drugiej przyczyniają się do ograniczenia plastiku w naszym życiu i w środowisku.

WIĘCEJ NIŻ GADŻET

Dafi razem z Dodą chcę przekonać do zmiany myślenia o wodzie, konsumpcji i technologii oraz udowodnić, że nawet w świecie zdominowanym przez AI, prawdziwa zmiana zaczyna się od prostej decyzji, którą podjąć musimy sami. I nikt nas w tym nie wyręczy. Marka w ramach kontynuacji komunikacji realizuje wysyłki do influencerów i twórców internetowych. Dafi zależy na zachęcaniu w atrakcyjny sposób do zmiany małych – ale nie bez znaczenia dla przyszłości – codziennych nawyków, takich jak filtrowanie wody. To od nas zaczynają się wielkie zmiany. Kampania Dafi nie próbuje umoralniać czy przedstawiać twardych danych na temat środowiska, ekologii i ekonomii. Zamiast tego proponuje coś przyjemniejszego i lżejszego wpisującego się w naszą codzienność naturalnie, jak scrollowanie Social Mediów. Doda jest nie tylko twarzą i ambasadorką akcji, ale głosem, który mówi wprost: „nie musisz szukać odpowiedzi w algorytmach, gdyż masz je w sobie”. Pierwszym krokiem do ich odnalezienia może być właśnie butelka z filtrem i dbanie o swoje „Personal Hydration”.

Najczęściej zadawane pytania

Naturalna inteligencja łączy kreatywność, empatię i kontekst społeczny, co pozwala na elastyczne rozwiązywanie problemów poza twardymi algorytmami.
Autentyczne cele i znana twarz (Doda) zaspokajają emocjonalne potrzeby użytkowników, co przekłada się na większe udostępnienia i interakcje.
Woda utrzymuje równowagę elektrolitową, poprawia koncentrację i wydajność neuronów, co wzmacnia myślenie twórcze.

Źródło:

Dafi