Zatrzymaj lato z Sephora! Sephora Summer Club w Elektrowni Powiśle już 1-2 września. Sprawdź szczegóły wydarzenia

Wakacyjna aura trwa! Wraz z początkiem września na terenie warszawskiej Elektrowni Powiśle, Sephora z partnerskimi markami szykuje wydarzenie, na którym nie może Cię zabraknąć! Poznaj szczegóły już dziś. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
piękne młode kobiety

W specjalnie zaaranżowanej strefie Sephora Summer Club, zespół ekspertów przez dwa dni, od godziny 12.00 do 22.00 czekać będzie na wszystkich tych, którzy chcą odkrywać i eksperymentować ze swoim wyglądem, poznawać nowości kosmetyczne i wciąż cieszyć się latem! To nie koniec atrakcji: konkursy z nagrodami, upominki od partnerów i wiele, wiele więcej… Co dokładnie czekać będzie na miejscu?


STREFA MAKIJAŻU

W tej strefie na odwiedzających czekać będą do odkrycia gorące trendy w makijażu i nowości marek: Sephora CollectionRare beauty by Selena GomezTarteBenefitFenty BeautyAnastasia Beverly HillsLancomeYSLToo Faced. Skorzystać będzie można tu z bezpłatnych mini makijaży, które wykonają eksperci na co dzień pracujący z klientami w perfumeriach Sephora z całej Polski.

– Wakacje, tak jak i cały sezon letni to doskonała okazja do tego, by poeksperymentować ze swoim wyglądem, spróbować tego, na co w innych okolicznościach nie mamy czasem odwagi. Podczas zbliżającego się wydarzenia nasi topowi makijażyści serwować będą m.in. 3 wiodące makijaże, które oferowaliśmy podczas wakacji w perfumeriach Sephora oraz promowaliśmy w kanałach social media @instagram @TikTok Sephora Polska: #PastelLook#GlitterLook#ColorfulSummer oraz pełen blasku makijaż dla mężczyzn. Wrześniowe wydarzenie to okazja, by przetestować je na sobie. Serdecznie zapraszam do strefy Sephora Summer Club! – mówi Sergiusz Osmański, Dyrektor artystyczny i PR Sephora Polska.


STREFA SKIN CARE

Wśród atrakcji tej strefy odwiedzający będą mogli skorzystać z porad ekspertów ds. pielęgnacji i odkryć wyjątkowe produkty marek: Laneige, Erborian, YSL, Lancome, Benefit, Sephora Collection, dzięki którym skóra będzie pełna blasku i zdrowia każdego dnia.


STREFA HAIR CARE

To miejsce dla tych, którzy kochają eksperymentować ze swoją fryzurą, oddając się w ręce najlepszych stylistów włosów. W Sephora Summer Club będą mieli możliwość przetestować na sobie produkty marki Bumble and Bumble i wyrazić swój niepowtarzalny styl dzięki fryzurom wykreowanym nowoczesnymi urządzeniami do stylizacji włosów marki Dyson.

STREFA ZAPACHÓW

Wraz z ekspertami marek BOSS oraz ARMANI odkryjemy tu fantastyczne propozycje zapachów – nowości i klasyki. Dobierzesz tu zapach, który przypominać będzie Ci ciepłe dni jeszcze przez długie miesiące…

STREFA KREATYWNA

Tutaj uczestnicy będą mogli dokonać personalizacji swoich ubrań i podkręcić swój wygląd zmywalnym, letnim tatuażem.


STREFA SEPHORA UNLIMITED

Podczas tegorocznych wakacji program benefitowo-lojalnościowy Sephora dla stałych klientów zyskał nową formułę oraz zmienił nazwę. Odkryj wszystkie jego zalety i czekające na Ciebie w nim atrakcje w punkcie Sephora UNLIMITED. Korzystaj z letnich dni z Sephora, daj się ponieść wakacyjnej atmosferze!

Do zobaczenia w Sephora Summer Club.
Fot. Sephora
Sephora
Sephora to najbardziej uwielbiana społeczność piękna na świecie, oferująca swoim klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe oraz innowacyjne marki kosmetyczne, zachęcająca do kreatywności i śmiałego wyrażania siebie. Od swojego debiutu, ponad 50 lat temu, Sephora jest liderem światowej, wielokanałowej sprzedaży dóbr luksusowych, który inspiruje klientów do zgłębiania wszechświata zdrowia i urody – za sprawą nieustannie ewoluującego portfolio starannie wyselekcjonowanych marek partnerskich – od klasycznych marek selektywnych, po ekskluzywne marki niezależne, a także uznaną markę Sephora Collection. W ramach grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton – światowego lidera dóbr luksusowych – Sephora wraz z właściwymi jej: perfekcją, innowacyjnością i duchem przedsiębiorczości – jest prawdziwym pionierem wielokanałowej sprzedaży produktów beauty w 35 krajach.

Źródło:

Sephora