Lidl Polska rozpoczął nową kampanię wizerunkową. Główną bohaterką pierwszego spotu sieci jest Krystyna, która odwiedza wiele lokalizacji. I choć idzie w różne miejsca, przemierza miasta, góry i pustynie, to jednak prawdziwe zakupy robi w Lidlu. Nowy spot sieci jest pełen dynamizmu i humoru. To pierwszy z zaprezentowanych filmów – już wkrótce do Krystyny dołączy Piotrek, który również wyrusza w drogę po wysokiej jakości produkty w niskich, lidlowych cenach.
W działania Lidl Polska na stałe wpisane są cykliczne akcje promocyjne na produkty codziennego użytku. Konkurencyjną ofertę Lidl Polska potwierdzają prowadzone regularnie niezależne opracowania. W ostatnim raporcie „Koszyk Zakupowy” przygotowanym przez ASM Sales Force Agency opublikowanym za marzec br., Lidl został liderem wśród sklepów tego formatu oraz zajął drugie miejsce ogółem w zestawieniu wszystkich badanych sieci handlowych.
Misją marki jest zapewnianie społeczeństwu produktów spożywczych i najpotrzebniejszych artykułów wysokiej jakości, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Sklepy Lidl Polska są nowoczesne, funkcjonalne dla klientów – posiadają szerokie alejki, ergonomiczne wnętrza oraz duże parkingi. Ponadto w placówkach wykorzystywane są proekologiczne rozwiązania, takie jak panele fotowoltaiczne czy energooszczędne oświetlenie LED. Wszelkie działania podejmowane są w trosce o klienta i środowisko.
O kampanii
Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Lidla została zaplanowana w telewizji, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstały do tej pory dwa spoty telewizyjne.
Spoty można obejrzeć na platformie YouTube.