Wystartował Black Week na breuninger.com

BREUNINGER.COM – międzynarodowy sklep internetowy z modą premium i luksusową, ogłosił rozpoczęcie BLACK WEEK. Już od dziś (20 listopada) w ramach wyprzedaży wpisując przy zamówieniu kod: BLACK2023*, można upolować kolekcje topowych projektantów z kolekcji jesień-zima z 30% rabatem.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
WYSTARTOWAŁ BLACK WEEK NA BREUNINGER.COM

Promocja obejmuje stylizacje między innymi takich marek jak: Belstaff, Max Mara, MCM, Ganni, Ami Paris, Polo Ralph Lauren, Isabel Marant, Marc Cain, Boss, Marc O Polo, Tommy Hilfiger i wiele innych. Co ważnecodziennie na liście wyprzedażowej pojawiają się nowe nazwiska projektantów, dlatego zachęcamy do systematycznego śledzenia strony: https://www.breuninger.com/pl/black-weekend/kobiety/

W swojej jesienno-zimowej kampanii Breuninger jasno wskazywał, że w tym sezonie królować będzie różnorodność i kontrasty – dynamiczna gra z kolorami, zabawa krojami i proporcjami, a także materiałami i stylami. W kolekcjach czołowych domów mody i światowych projektantów znaleźć można było hybrydy marynarek, miękkie i nowoczesne krawiectwo, sztuczne futra, mięsiste, pluszowe płaszcze, dzianiny czy buty trekkingowe.

To bogactwo trendów w połączeniu z promocjami w ramach BLACK WEEK dostarczy jeszcze więcej emocji i sprawi, że każda z nas znajdzie modne stylizacje dla siebie w niezwykle atrakcyjnych cenach.

To jednak nie koniec wyjątkowych ofert! Do 27 listopada na BREUNINGER.COM trwa promocja BEAUTY SPECIALS, w ramach której z kodem: PERFUME20 otrzymamy 20% zniżki na perfumy**

Zobacz pełną ofertę przecenionych zapachów na: https://www.breuninger.com/pl/beauty-special/

Warto pośpieszyć się z decyzjami zakupowymi, bo produkty w tej wyjątkowej ofercie szybko znikają z półek. Poniżej prezentujemy przykładowe perełki, które można upolować podczas BLACK WEEK SPECIALS:

Breuninger.com_BLACK WEEK SPECIALS 2023_3

Razem z Breuninger.com odkrywaj najnowsze trendy,

najmodniejsze stylizacje i topowe marki prosto z wybiegów… w wyjątkowych cenach! ZAPRASZAMY NA : https://www.breuninger.com/pl/black-weekend/kobiety/

*Ważny do 27.11.2023 na produkty z kategorii Black Week na BREUNINGER.COM/PL. Można łączyć tylko z kuponami w zamówieniu, które odnoszą się do określonych produktów (np. promocje związane z marką) lub kategorii. Zastosowanie kuponu do wcześniejszych zakupów nie jest możliwe. Należy pamiętać, że minimalna wartość zamówienia w naszym sklepie internetowym wynosi 95 PLN

** Ważny do 27.11.2023 na produkty z kategorii Perfumy na BREUNINGER.COM/PL. Nie obejmuje produktów marek Byredo, Diptique, Creed, INITIO, Le Labo, Mancera, Maison Francis Kurkdjian Paris, Montale, PARFUMS DE MARLY, Tiziana Terenzi i Xerjoff. Nie dotyczy przecenionych produktów. W jednym zamówieniu można łączyć kupony, które odnoszą się tylko do określonych artykułów (np. akcje promocyjne poszczególnych marek) lub kategorii. Zwrot kosztów za wcześniej dokonane zakupy nie jest możliwy. Należy pamiętać, że minimalna wartość zamówienia w naszym sklepie internetowym wynosi 95 PLN

Breuninger
Firma Breuninger wyznaczająca nowe trendy w modzie i stylu życia, została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest dziś jednym z wiodących domów towarowych w Europie, prowadzących sprzedaż wielokanałową. W swojej 140-letniej historii firma Breuninger wyznaczała wysokie standardy w zakresie mody, urody i stylu życia, oferując ekskluzywny wybór międzynarodowych projektantów i wybranych nowych marek. Sklep internetowy www.breuninger.com działa od 2008 r. i jest jednym z najpopularniejszych sklepów internetowych w segmencie premium, dostępnym dla klientów m.in. w Austrii, Szwajcarii i Polsce. Oprócz wyjątkowego stylu i wyczucia trendów firmę Breuninger wyróżnia wrażliwość na potrzeby klienta: znajdziemy tu najróżniejsze udogodnienia, m.in. usługi specjalne, atelier oferujące poprawki krawieckie, usługę click&collect i możliwość rezerwacji online, opcję składania zamówień w sklepie oraz bezpłatne autobusy dowożące klientów. Wszystko to przekłada się na wyjątkowe wrażenia z zakupów, zarówno w sklepie int

Źródło:

Breuninger