Pumpkin Spice Latte to z pewnością jeden z najbardziej wyczekiwanych przez Gości Starbucks napojów sezonowych. Połączenie rozgrzewających przypraw oraz aromatycznego espresso przyciąga zapachem, który przywołuje wspomnienia najbardziej urokliwych atrybutów tej pory roku. Spice Latte standardowo zamówimy w wersji na gorąco lub w opcji zimnej, również pod postacią Frappuccino. Ale to nie wszystko! Napój będzie można spersonalizować wedle swoich upodobań. Ulubioną Pumpkin Spice Latte ponownie możemy zamówić w wersji wegańskiej z zamiennikiem mleka, a także wegańskim kremem zamiast bitej śmietany.
To jednak nie koniec jesiennej zabawy, ponieważ w tym roku Starbucks w swojej ofercie przedstawia nowość – Pumpkin Cream Cold Brew! Cold Brew to kawa przygotowywana na zimno, która po zalaniu „zaparza się” w zimnej wodzie przez ok. 20 godzin, co sprawia, że ma tak intensywny i jednocześnie delikatny smak. W Pumpkin Cream Cold Brew wyczujemy nie tylko doskonale znane korzenne nuty, ale również subtelny smak wanilii. Napój zwieńczony jest przepyszną pianką o dyniowym aromacie oraz posypką Pumpkin Spice o smaku cynamonu, gałki muszkatołowej oraz goździków.
,,Każdego roku nasi Goście z niecierpliwością wyczekują rozpoczęcia sezonu jesiennego, ponieważ wiedzą, że oznacza to powrót uwielbianej przez nich j Pumpkin Spice Latte, którą każdy może dostosować do własnych preferencji smakowych! W tym roku przygotowaliśmy dla nich również kolejną odsłonę naszego jesiennego” napoju – Pumpkin Cold Brew. Na Fanów Pumpkin Spice Latte i pięknych jesiennych barw czeka dodatkowa niespodzianka, sezonowa kolekcja kubków” – mówi Paula Chudzińska, Marketing Manager Starbucks Polska – ,,Tegoroczna premiera Pumpkin Spice Latte w Polsce przypada już 6 września, jednak użytkownicy programu lojalnościowego Starbucks Rewards mogą cieszyć się wytęsknionym smakiem już od 2 września!’’
Oprócz pysznej kawy, jesienna oferta obejmuje także liczne produkty i akcesoria wielokrotnego użytku. Tego sezonu kolekcja Starbucks przepełniona jest różnymi wzorami oraz kolorami jesieni – dynie, kolorowe liście, ale także klimatyczne pajęczyny. Wśród dostępnych produktów znajdziemy zarówno kubki ceramiczne, termiczne czy te na zimne napoje. Warto się w nie zaopatrzyć, aby móc skorzystać ze zniżki – każda osoba, która kupi kawę we własnym kubku może liczyć na zniżkę 1 zł na każdy z dostępnych napojów w ofercie Starbucks.
Dodatkowo na fanów jesieni i sezonowej kawy czeka ciekawa niespodzianka: na stronie Starbucks dostępne będą do pobrania kolorowe, pełne jesiennych barw oraz wzorów tapety oraz tła na pulpit komputera, telefon a nawet smartwatch!
##
Informacja o AmRest
Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne. Więcej informacji na stronie: www.amrest.eu