Urodomaniaczkowe hity 2022 roku

Początek roku to czas podsumowań, a kosmetycznie miniony rok obfitował w nowości, ciekawe produkty, dobrą jakość. Urodomaniaczki także przygotowały ranking hitów 2022 roku – na podium znalazły się zarówno produkty do pielęgnacji twarzy i włosów, jak i kosmetyki kolorowe. Wśród zwycięzców niemal jednogłośnie pojawiły się niepozostawiające na twarzy nieprzyjemnego filmu olejki, ultratrwałe produkty do stylizacji brwi, a także przepiękne nudziakowe błyszczyki, które podbiły serca niemalże wszystkich Urodomaniaczek w Polsce.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Nasz subiektywny ranking najlepszych kosmetyków minionego roku został podzielony na trzy kategorie: pielęgnacja twarzy, pielęgnacja włosów oraz makijaż. Wszystkie kategorie to ulubione tematy Urodomaniaczek, więc niemożliwe byłoby ograniczyć się tylko do jednego produktu! 😊

Jednym z ulubieńców w kategorii „pielęgnacja twarzy” jest krem pod oczy Shecare Total Revital Solution. Jest to synbiotyczny krem, która ma w sobie wszystko to, czego oczekujemy od kremu pod oczy – nawilża, rozświetla, neutralizuje widoczność cieni i dodatkowo zmniejsza opuchliznę. Kolejnym wybrańcem pielęgnacyjnym jest krem Solverx Sensitive z filtrem SPF50, polecany dla każdej cery. Nie daje on efektu „bielenia” skóry twarzy, doskonale nawilża oraz jest idealny pod makijaż. Kolejny ulubieniec to trochę inna kategoria – kamień kwarcowy do masażu twarzy Gua Sha od Hebe Professional jest świetnym akcesorium do codziennej relaksacji. Dzięki regularnemu porannemu masażowi możemy uzyskać spektakularne efekty – wystarczy 10 minut dziennie, aby pozbyć się opuchlizny twarzy, ujędrnić skórę, a także pobudzić się do działania!

Fot. Fot. HEBE
Fot. HEBE

Produktem, który musiał znaleźć się w tym rankingu jest kremowe serum do twarzy Facemania Bakuchiol. Produkt z ponad 98% składników pochodzenia naturalnego oraz bakuchiolem, nazywanym „roślinnym retinolem”, który jest antyoksydantem doskonale wpływającym na pierwsze oznaki starzenia się skóry. Jego regularne stosowanie pozwala zmniejszyć widoczność zmarszczek i ujędrnić skórę. Ostatnim ulubieńcem z kategorii „pielęgnacja twarzy” jest olejek do demakijażu Hebe Cosmetics. Jest to olejek wygładzający, który jest produktem must have, jeśli lubicie oczyszczanie dwuetapowe. Świetnie rozpuszcza makijaż, nawet wodoodporny, nie lepi się ani nie drażni oczu. Jego wyjątkowe właściwości sprawiają, że emulguje w połączeniu z wodą tworząc emulsję, która nie pozostawia tłustego filmu.

Fot. HEBE
Fot. HEBE
Fot. HEBE
Fot. HEBE
Fot. HEBE

Następna kategoria to „ulubieńcy włosomaniaczek”. Jednym z hitów tego obszaru jest odżywka emolientowa Anwen Hair We Are w wersji dla włosów wysokoporowatych i średnioporowatych. Emolient to składnik, który wygładza włosy, dociąża i nabłyszcza – świetnie sprawdzi się więc w wilgotnej, zimowej pogodzie. Kolejnym produktem jest Tołpa Dermo Hair Enzyme, czyli peeling do skóry głowy, który doskonale oczyszcza i usuwa zrogowacenia naskórka. Dodatkowo odblokowuje ujścia mieszków włosowych nie podrażniając przy tym skóry, która w tym obszarze jest niezwykle delikatna. Peeling do skóry głowy to prawdziwy must-have, niezależnie od typu skóry głowy.

Fot. HEBE
Fot. HEBE
Fot. HEBE

Trzecia kategoria to makijaż. Produktem, którego nie mogło tu zabraknąć jest żel do laminacji brwi Hean Ultra Song. Świetnie sprawdza się w ujarzmianiu i dyscyplinowaniu włosków, nie rozmazuje się i nadaje brwiom efekt laminacji, trzymając je w ryzach cały dzień. Kolejnym ulubieńcem Urodomaniaczek stały się błyszczyki Claresa Sugar Powder, które są dostępne w sprzedaży wyłącznie w Hebe. Powstały we współpracy z Klaudią @klaudia_cukierpuder i są niewątpliwie hitem minionego roku. Nie dają efektu klejenia się ust, mają lekko słodkawy posmak, a neutralna paleta kolorów i różne stopnie błysku powodują, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ostatnim produktem, który został wyróżniony w rankingu hitów 2022 roku jest tusz do rzęs Gosh Pink Power. Jest to tusz z syntetyczną szczoteczką, która doskonale rozczesuje i wydłuża rzęsy. Jego dodatkowym atutem jest to, że nie osypuje się i nie odbija. Warto podkreślić, że jest to jeden z niewielu tuszów do rzęs dostępnych na rynku, który ma również właściwości pielęgnacyjne.

Wszystkie te produkty, w minionym roku pokochały Urodomaniaczki. Mamy nadzieję, że produkty są znane każdej z Was, jeśli nie, obiecujemy, że nie będziecie zawiedzione – warto dorzucić je do noworocznej listy zakupów kosmetycznych. Gwarantujemy, że są to prawdziwe hity!

Fot. HEBE
Fot. HEBE
Fot. HEBE
HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
logo hebe

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja