Ukochane świąteczne smaki wracają do Starbucks

Jak możesz pysznie umilić sobie czas wyczekiwania świąt? Najlepiej ulubionymi smakami kaw z sezonowej oferty Starbucks! Jak co roku marka przygotowała dla swoich Gości świąteczne propozycje, wśród których nie mogło zabraknąć kultowych Gingerbread Latte, Toffee Nut Latte oraz Chocolatey Gingerbread Latte. Jeśli chcesz rozsmakować się w pierniczkowej latte lub kawie o smaku prażonych orzechów i toffi, już dziś odwiedź jedną z kawiarni sieci. Możesz to zrobić w trakcie szukania świątecznych prezentów i… wyjść ze Starbucks z wyjątkowymi upominkami dla najbliższych!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Gingerbreads, Pepparkakor, pierniczki – różnie je nazywamy, ale tak samo uwielbiamy i nie wyobrażamy sobie świątecznego okresu bez tych słodko-pikantnych ciasteczek. Wiedząc o tym, Starbucks od lat rozpieszcza swoich Gości Gingerbread Latte – kawą z syropem o smaku piernika, zwieńczoną bitą śmietaną o tym samym smaku i posypką waflową. Innym kultowym napojem, którego nie mogło zabraknąć w sezonowej ofercie, jest aromatyczna Toffee Nut Latte. To idealne połączenie smaku kawy i toffi z nutą prażonych orzechów. Prawdziwa uczta dla podniebienia dla wszystkich, którzy preferują karmelowe i orzechowe słodkości. Co więcej, Toffee Nut Latte możesz zamówić także w wersji wegańskiej, wystarczy, że poprosisz o jej przygotowanie na bazie dowolnego napoju roślinnego z dodatkiem wegańskiej bitej śmietany.

Jeśli jesteś wielbicielem połączenia kawy i czekolady, to znajdziesz je w wyjątkowej Chocolatey Gingerbread Latte. To urozmaicona odmiana klasycznej Gingerbread Latte, wzbogacona o czekoladowy akcent i zwieńczona polewą mokka oraz posypką waflową. Coś pysznego!

A może wolisz kawę mrożoną? Żaden problem! W tym roku w Starbucks możesz zamówić ulubiony świąteczny napój także w wersji Iced lub Frappucino® Blended Beverage.

Sezonowa oferta Starbucks to tradycyjne, świąteczne smaki w nowoczesnym wydaniu. Nasza Toffee Nut Latte czy Gingerbread Latte od lat stanowią przysmak naszych Gości. Cieszymy się, że w tak szczególnym czasie, zarezerwowanym dla najbliższych, Goście wybierają nasze kawiarnie, by poczuć ten wyjątkowy i magiczny klimat świąt – mówi Paula Chudzińska, brand manager marki Starbucks w Polsce.

Nowa oferta to nie tylko limitowane smaki napojów, ale także kawy i wyjątkowe akcesoria, które mogą być trafionymi świątecznymi prezentami dla najbliższych. W kawiarniach dostępne są już kultowe mieszanki wyselekcjonowanych ziaren Christmas Blend i Christmas Blonde Roast. Christmas Blend to kawa zawierająca wyjątkowe, sezonowane ziarna z Sumatry, dzięki którym kawa uzyskuje niepowtarzalny aromat ziół, przypraw i czekolady. Christmas Blonde Roast to łagodniejsza w smaku mieszkanka jasno palonych ziaren charakteryzujących się słodkim, figowym aromatem z drzewnymi oraz cytrusowymi nutami. Na miłośników nowoczesnych rozwiązań czeka natomiast limitowana edycja kapsułek Holiday Blend z wyczuwalnymi nutami klonu i ziół.

Wśród sezonowych akcesoriów znajdziesz m.in. kultowy Reusable Red Cup – kubek wielokrotnego użytku w pięknym, świątecznym kolorze, a także szklanki, filiżanki oraz szeroki wybór brandowych kubków termicznych, które utrzymują temperaturę napoju nawet przez kilka godzin. Możesz mieć pewność, że prezent ze Starbucks ucieszy każdego miłośnika kawy!

Przypominamy, że na wszystkich Gości zamawiających ulubiony napój we własnym kubku, butelce czy termosie, każdorazowo czeka przyjazna dla środowiska zniżka w wysokości 1 zł.

##

Informacja o AmRest

AmRest Holdings SE jest wiodącą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie z szerokim portfolio najlepszych marek obecnych w 25 krajach. Firma dostarcza wyjątkowe jedzenie i serwis najwyższej jakości, czego dowodem jest 30 milionów gości odwiedzających jej restauracje każdego miesiąca. AmRest zarządza liczbą 2350 restauracji w ramach franczyzny takich marek jak: KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także także własnych marek takich jak: La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog and Bacoa. Dodatkowo firma ma w swoim portfolio kilka marek wirtualnych. AmRest zatrudnia łącznie ponad 45 000 osób, więcej informacji znajdą Państw na stronie: https://www.amrest.eu/pl

Fot. Starbucks Polska
Starbucks Polska
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

Źródło:

Starbucks Polska