Trzecia odsłona Black Month w Hebe!

W Hebe rozpoczyna się trzecia odsłona Black Month! Od 18 do 24 listopada 2024 r. na klientów czeka ponad 1200 zapachów w ofercie -60%. Dodatkowo, do -80% na drugi produkt w ramach jednej marki, oferta „1+1” na wybrane produkty oraz do -60% na asortyment autorskiej linii Hebe Collection.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Trzecia odsłona Black Month w Hebe!

Z okazji trwającego Black Month w Hebe przygotowano atrakcyjne promocje, w tym do -80% na drugi produkt w ramach jednej marki oraz do -60% na wybrany asortyment marek takich jak: L’Oréal, Maybelline, Eveline, CeraVe, Nacomi, Gliss i BasicLab. Dodatkowo, dla entuzjastów zapachów, czeka szeroka oferta na ponad 1200 perfumów do -60%. Wśród propozycji marek, takich jak Tous, Calvin Klein, Jimmy Choo, Versace, Moschino, czy Lanvin, znalazły się m.in. wody perfumowane damskie TOUS Love Me 30 ml w cenie 129,99 zł (cena regularna: 199,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 199,99 zł) oraz KARL LAGERFELD Femme Rouge 45 ml dostępnej za 99,99 zł (cena regularna: 169,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 169,99 zł). W aplikacji My Hebe oraz na hebe.pl czekają również „hity cenowe”, a także produkty do -60% z autorskiej linii Hebe Collection oraz „1+1” na produkty marek takich jak Adidas, Gosh i Ava Laboratorium.

Trzecia odsłona Black Month w Hebe bazuje na starannie dobranych składach, łącząc luksusowe nuty zapachowe z nowoczesnymi formułami kosmetyków, zapewniając trwałość w pielęgnacji i makijażu. Więcej produktów z listopadowej oferty na hebe.pl oraz w aplikacji My Hebe, dostępnej od 18 do 24 listopada 2024 r. lub do wyczerpania zapasów.
HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
logo hebe

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja