Tołpa.® pure trends z czułością dla skóry, z troską o planetę

Pielęgnacja może służyć nie tylko urodzie, ale i naszej planecie. tołpa.® pure trends to kosmetyki stworzone dla osób, którym zależy na naturalnym pięknie, ale nie bez znaczenia jest zrównoważony rozwój i troska o środowisko. Codzienne, drobne – ale przemyślane – czynności dają duży efekt – zarówno jeśli chodzi o skórę, jak i przyszłość ziemi. Linia dostępna jest w drogeriach Rossmann.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
ONE PLANET, ONE CHANCE

Każda nasza decyzja – także pielęgnacyjna – nie pozostaje obojętna dla środowiska naturalnego. Ślad ekologiczny, który pozostawia po sobie każdy z nas jest coraz większy. Dokonując niewielkich zmian w codziennym życiu możemy przyczynić się do wielkich rzeczy. tołpa.® pure trends w pełni wykorzystuje potencjał naturalnych składników aktywnych dla piękna skóry. W linii znajdziemy składniki, które są doceniane od bardzo dawna w kosmetologii czy w ajurwedzie, a także te polecane przez specjalistów od zdrowego odżywiania. Czyste, przebadane alergologicznie receptury gwarantują bezpieczeństwo nawet dla bardzo wrażliwej skóry.

ONE PLANET, ONE CHANCE

Przed społeczeństwem stoi 5 wyzwań środowiskowych, które będą miały bezpośredni wpływ na przyszłość planety:

#1 PRODUKCJA ODPADÓW
– w tym problem odpadów z plastiku, których rozkład trwa wiele pokoleń

#2 JAKOŚĆ POWIETRZA
– rosnące zanieczyszczenie powietrza substancjami szkodliwymi dla zdrowia

#3 KRYZYS WODNY
– kurczące się zasoby słodkiej wody

#4 KATASTROFA KLIMATYCZNA
– wzrost temperatury atmosfery wynikający z emisji gazów cieplarnianych

#5 KATASTROFA ŚRODOWISKOWA
– degradacja środowiska, zubożenie bioróżnorodności i zniszczenie ekosystemów

PIĘKNA SKÓRA, CZYSTE SUMIENIE

Linia tołpa.® pure trends to pielęgnacja, która dzień po dniu przyczynia się dla urody,bez szkody dla środowiska:

#minimum 95% składników pochodzenia naturalnego
– bez parabenów,
SLS-ów, silikonów, sztucznych barwników

#przyjazne dla wegan
–kosmetyki nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego

#nie testowane na zwierzętach
– żadne zwierzaki nie cierpiały przy ich powstawaniu

#niebarwione opakowania pochodzące z recyklingu
– słoik, butelka z odnawialnych materiałów, karton z makulatury

#lżejsze zamknięcia tubek
– 2 produkty lżejsze aż o 33% od standardowych

#materiał etykiety z trzciny cukrowej
– 95% z etanolu
z trzciny cukrowej
z certyfikatem
„I AM GREEN”

tołpa.® pure trends super fruits

Linia pure trends super fruits dla skóry, która potrzebuje intensywnego nawilżenia i rozświetlenia. Inspirowana składnikami z nurtu super food, które pomagają odzyskać naturalne piękno, eliminując szary koloryt skóry i objawy jej zmęczenia . Te silne antyoksydanty neutralizują wolne rodniki, a skóra odzyskuje zdrowy koloryt i elastyczność.

Acerola, znana także jako wiśnia z Barbados, przybyła w nasze strony z odległej Ameryki Środkowej. Ceniona jest szczególnie za ukrytą w jej miąższu wyjątkowo dużą zawartość witaminy C i minerałów. Jest ona też silnym antyoksydantem, który jednocześnie nawilża i uelastycznia skórę. Dlatego acerola szczególnie polecana jest do pielęgnacji skóry zmęczonej. Neutralizuje wolne rodniki odpowiedzialne za starzenie się skóry. Wzmacnia naczynia krwionośne oraz stymuluje syntezę kolagenu, przez co przyspiesza ich odnowę. Ekstrakt z owoców czarnej borówki działa odżywczo, antyoksydacyjnie. Wygładza, rozjaśnia i ujędrnia skórę. Stosuje się go również w pielęgnacji skóry trądzikowej, ponieważ wykazuje także działanie antybakteryjne.

tołpa.® pure trends super fruits

tołpa.® pure trends super fruits

krem nawilżający

21,99 zł|50 ml

Wykorzystuje potencjał naturalnych składników aktywnych, by dbać o skórę. Silnie nawilża, a dzięki mineralnym drobinkom rozświetlającym, natychmiast optycznie wygładza skórę. Eliminuje szary koloryt, rozświetla i niweluje oznaki zmęczenia. Działa antyoksydacyjnie. Może być stosowany jako baza pod makijaż. Efekt działania zobaczysz natychmiast, a dzień po dniu będzie jeszcze bardziej widoczny.

  • kartonik w 100% z kartonu makulaturowego z certyfikatem FSC®.
  • słoiczek w 100% z plastiku z recyklingu.
  • opakowania niebarwione.
  • materiał etykiety w 95% z etanolu z trzciny cukrowej.
  • bez foliowego celofanu i dodatkowych ulotek.
krem nawilżający

tołpa.® pure trends super fruits
żel z peelingiem i czerwoną glinką do mycia twarzy,

20,99 zł|150 ml

Wykorzystuje potencjał naturalnych składników aktywnych, by dbać o skórę. Głęboko oczyszcza skórę z nadmiaru sebum, potu i kurzu oraz skutecznie usuwa makijaż twarzy. Przyjemnie masuje dzięki naturalnym drobinkom peelingujacym. Złuszcza zrogowaciały naskórek i normalizuje wydzielanie sebum. Zwęża rozszerzone pory, odświeża i przywraca blask.

  • tuba z plastiku z recyklingu.
  • zamkniecie lżejsze o 31% niż standardowe.
  • opakowanie niebarwione.
  • etykieta w 95% z etanolu z trzciny cukrowej.

tołpa.® pure trends super fruits
płyn micelarny nawilżający,

20,99 zł|400 ml

Delikatnie i skutecznie oczyszcza skórę twarzy, szyi, okolice oczu i ust z sebum, potu. Usuwa makijaż, nawet wodoodporny i dociera do wszystkich zanieczyszczeń. Pozostawia skórę gładką i nawilżoną, przywraca uczucie komfortu.
Efekt działania zobaczysz natychmiast, a dzień po dniu będzie jeszcze bardziej widoczny

  • butelka w 100% z plastiku z recyklingu, niebarwiona, nadająca się do recyklingu
  • materiał etykiety w 95% z etanolu z trzciny cukrowej
tołpa.® pure trends super fruits płyn micelarny nawilżający,

tołpa.® pure trends
healthy look

Zdrowa, gładka skóra o jednolitym kolorycie nie potrzebuje poprawy wyglądu za pomocą makijażu. Pandemia COVID-19 zmieniła podejście kobiet do noszenia makijażu. Zamiast przykrywać i maskować – starannie dbamy o skórę. Pandemia się skończyła, ale często nie zamierzamy już wracać do starych nawyków.

tołpa.® pure trends healthy look

tołpa.® pure trends
healthy look
krem upiększający na dzień,

20,99 zł|50 ml

Wykorzystuje potencjał naturalnych składników aktywnych, by dbać o skórę. Łączy w sobie wiele funkcji i zalet – pielęgnuje, nawilża i jednocześnie pełni rolę subtelnego rozświetlacza i kremu upiększającego. Daje efekt idealnej skóry bez makijażu: rozświetla, nadaje jej zdrowy koloryt i wydobywa naturalny blask, dając efekt spektakularnej poprawy wyglądu. Dzięki drobinkom miki odbijającym światło natychmiast optycznie wygładza skórę. Sprawia, że skóra wygląda na wypoczętą, promienną, zrelaksowaną i pełną energii. Ekspresowo i na długo nawilża.

  • kartonik w 83% z makulatury z certyfikatem FSC = mniej wyciętych drzew i nowych odpadów kartonowych
  • słoiczek w 100% z plastiku z recyklingu = mniej nowych odpadów plastikowych
  • etykieta – materiał etykiety w 100% z surowców odnawialnych, wykorzystujący pozostałości po produkcji papieru
tołpa.® pure trends healthy look krem upiększający na dzień,
tołpa.® pure trends healthy look pianka do mycia twarzy z kwasem fitowym,


tołpa.® pure trends
healthy look
pianka do mycia twarzy z kwasem fitowym,

21,99 zł|150 ml

Działa 2w1: jako pianka do codziennego oczyszczania oraz delikatny peeling do odnowy dzień po dniu. Łagodnie oczyszcza i odświeża oraz usuwa makijaż, nawet wodoodporny. Dzięki zawartości kwasu fitowego delikatnie złuszcza i stymuluje odnowę skóry, aby wydobyć jej naturalny blask. Wyrównuje koloryt, nawilża i wygładza.

  • 100% z recyklingu
  • etykieta 100% odnawialnego surowca

tołpa.® pure trends
healthy look
żel do mycia twarzy

19,99 zł|150 ml

Wykorzystuje potencjał naturalnych składników aktywnych, by dbać o skórę. Delikatnie, ale skutecznie oczyszcza i jednocześnie pielęgnuje skórę. Idealnie odświeża rano, a wieczorem zmywa nawet najdrobniejsze zanieczyszczenia zgromadzone na skórze przez cały dzień, w tym też makijaż. Dzięki obecności enzymu bromelainy delikatnie złuszcza martwy naskórek, odnawia i wygładza skórę. Wyrównuje koloryt i wydobywa jej naturalny blask.

  • tuba z plastiku z recyklingu.
  • zamkniecie lżejsze o 31% niż standardowe.
  • opakowanie niebarwione.
  • etykieta w 95% z etanolu z trzciny cukrowej.
tołpa.® pure trends healthy look żel do mycia twarzy

tołpa.® pure trends
de-stress
krem do twarzy, regenerujący, na noc

27,99 zł|50 ml

Krem wykorzystuje potencjał naturalnych składników aktywnych, by dbać o skórę. Wspomaga nocna odbudowę i regeneracje skóry po całym dniu. Koi i wycisza skórę, przywraca jej naturalna równowagę i uczucie komfortu. Silnie nawilża i chroni przed utratą wody z naskórka w trakcie wypoczynku nocnego. Eliminuje widoczne na twarzy skutki działania długotrwałego stresu i chroni przed wolnymi rodnikami. Rano skóra ygląda na odstresowana i wypoczęta. Efekt działania zobaczysz natychmiast, a dzień po dniu będzie jeszcze bardziej widoczny.

  • kartonik – w 83% z makulatury z certyfikatem FSC = mniej wyciętych drzew i nowych odpadów kartonowych
  • słoiczek – w 100% z plastiku z recyklingu = mniej nowych odpadów plastikowych
  • etykieta – materiał etykiety w 100% z surowców odnawialnych, wykorzystujący pozostałości po produkcji papieru

tołpa.® pure trends energy boost

Booster nawilżenia i energii, której szczególnie potrzebuje skóra jesienią i zimą.

tołpa.® pure trends
energy boost
płyn micelarny nawilżający,

20,99 zł|400 ml


Wykorzystuje potencjał naturalnych składników aktywnych, by dbać o skórę. Jednym gestem, skutecznie i jednocześnie delikatnie oczyszcza skórę twarzy, szyi, okolice oczu i ust. Usuwa makijaż wodoodporny. Równocześnie jest dla skóry jak nawadniający drink, wypełnia ją nawilżeniem. Witalizuje, odświeża i dodaje energii. Niweluje oznaki zmęczenia, przywraca blask i wypoczęty wygląd. Łagodzi podrażnienia, pozostawia skórę miękką i gładką.

  • butelka w 100% z plastiku z recyklingu, niebarwiona, nadająca się do recyklingu
  • materiał etykiety w 95% z etanolu z trzciny cukrowej
tołpa.® pure trends energy boost krem nawilżający pod oczy, 23,99 zł|15 ml

tołpa.® pure trends
energy boost
krem nawilżający pod oczy,

23,99 zł|15 ml

Wykorzystuje potencjał naturalnych składników aktywnych, by dbać o skórę. Działa jak idealna pobudka dla Twoich oczu, nawet gdy do późna korzystałaś ze smartfona lub laptopa. Daje efekt wypoczętego spojrzenia, jak po 8h snu i pomaga zredukować oznaki zmęczenia w postaci cieni i worków pod oczami oraz uczucia ciężkich powiek. Jest też jak bomba nawilżająca dla spragnionej skóry wokół oczu. Ekspresowo, bo już po 1 użyciu, wypełnia skórę nawilżeniem. Zapobiega powstawaniu zmarszczek wokół oczu, pozostawia skórę gładką, sprężystą i w lepszej kondycji. Nie obciąża delikatnej skóry wokół oczu, jednocześnie przywracając jej komfort. Nadaje się pod makijaż.

  • kartonik – w 83% z makulatury z certyfikatem FSC = mniej wyciętych drzew i nowych odpadów kartonowych
  • słoiczek – w 100% z plastiku z recyklingu = mniej nowych odpadów plastikowych
  • etykieta – materiał etykiety w 100% z surowców odnawialnych, wykorzystujący pozostałości po produkcji papieru

Elżbieta Denes, kierownik działu rozwoju formulacji TORF Corporation stwierdza, że tołpa.® pure trends to linia, która z jednej strony podąża za trendami kosmetycznymi, ale jednak z wielką uważnością przygląda się również wpływowi każdego elementu kosmetyku na naszą planetę. „Trendy wykorzystane w recepturach to przede wszystkim czyste składy zgodnie ze strategią marki tołpa.®, ale i wykorzystanie naturalnych składników kojarzonych ze zdrowym odżywianiem, czyli „superfoods”. To co jemy, co dobre dla naszego organizmu, dzięki zawartość witamin, minerałów czy kwasów omega 3,6 i 9 jest też idealne dla naszej skóry. Dlatego też w linii korzystamy z borówki o antyoksydacyjnym działaniu, bogactwie witaminy C z maliny i róży czy też nowości – banana. Zależało nam, aby nowe produkty z linii tołpa.® pure trends happy mood z kwiatem bananowca i nie tak oczywistym zapachem banana sprawiały, że z radością witamy dzień. Wraz z Ewą Nowak, Managerem Produktu, zależało nam, aby stworzyć kosmetyki o kolorze i zapachu świeżo rozgniecionego owocu banana. Oprócz zapachu warto zwrócić uwagę na zaskakujące konsystencje: mgiełka, suflet, olejkowe serum. Takie receptury to nie tylko bezpieczeństwo i skuteczność, ale dobre samopoczucie i bananowy uśmiech przez cały dzień.”

Ewa Nowak dodaje: tworząc linię tołpa.® pure trends zobowiązaliśmy się do zmaksymalizowania ekologicznego podejścia. Chcemy ograniczać negatywny wpływ na środowisko na wielu etapach życia produktu. Od opakowań aż po recykling i edukację: kartoniki w 83% powstają z makulatury z certyfikatem FSC®, co oznacza mniej wyciętych drzew i nowych odpadów kartonowych; słoiczki i butelki są w 100% z plastiku z recyklingu = mniej nowych odpadów plastikowych, a etykiety z materiału w 100% z surowców odnawialnych. Chcemy być eko-nośni ”

Źródło:

tołpa