Tłusty Czwartek w Netto – pączki tańsze niż w zeszłym roku

Z okazji Tłustego Czwartku Netto już tradycyjnie zaprasza na słodkie zakupy do swoich sklepów w całej Polsce. Tylko w tym dniu za 12 pączków z pudrem i nadzieniem wieloowocowym klienci Netto zapłacą mniej niż 4,5 zł1. W ofercie sieci znajdą się także pączki z lokalnych cukierni w bardzo atrakcyjnych cenach.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Tłusty Czwartek zapowiada ostatni tydzień karnawału, a Netto – dzień bardzo atrakcyjnych cen pączków. 16 lutego pączki wieloowocowe z pudrem będą do nabycia za jedyne 0,37 zł za 1 szt. (przy zakupie 12 szt.; cena w zeszłym roku: 0,39 zł za 1 szt. przy zakupie 12 szt.), a pączki z lokalnych cukierni, pochodzące od sprawdzonych i lubianych przez lokalną społeczność dostawców, będą w cenie 1,79 zł za 1 szt.

Nie tylko pączki
W ofercie Netto obowiązującej od 13 do 18 lutego amatorzy słodkich wypieków znajdą również:

  • donut z cukrem – 1,25 zł. za 1 szt.,

  • donut z czerwoną polewą – 1,95 zł za 1 szt.,

  • donut z nadzieniem karmelowym – 2,19 zł za 1 szt.,

  • muffin E. Wedel – 3,19 zł za 1 szt.,

  • croissant z czekoladą – 2,69 zł za 1 szt.,

  • rożek z jabłkiem – 2,39 zł za 1 szt.,

  • fantazja truskawkowa – 1,79 zł za 1 szt.

A dla chętnych…
specjalna oferta na składniki do zrobienia pączków, np. smalec w cenie 1,99 za kostkę 200g, marmolada Stovita, o smaku różanym bądź wieloowocowa za 4,29 za 600g, twaróg półtłusty Miletto za 2,69 zł za 200 g czy cukier puder w cenie 2,49 zł za 500g.

Netto Polska
Sieć handlowa, która w ciągu 27 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce ponad 660 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 9 tys. osób. Oznacza to, że Netto Polska zajmuje trzecią pozycję wśród marek obecnych na rodzimym rynku dyskontów. W sklepach sieci można znaleźć szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, Premieur, Miletto), jak również asortyment non food. Celem Netto jest oferowanie klientom korzystnych cen na co dzień. Sklepy sieci poza Polską znajdują się także w Danii i Niemczech.

Źródło:

Netto Polska