Mężczyźni to gadżeciarze i miłośnicy technologii. A te znajdziemy nie tylko w elektronice, ale też pielęgnacji. Krem zawierający opatentowane składniki lub kompleksy z pewnością ucieszy tatę, który na świat patrzy przez pryzmat postępu technologicznego. A nawet, gdy jego pasją jest wędkowanie, czytanie czy wędrówki górskie doceni multifunkcyjny krem, który skutecznie zadba o jego skórę bez skomplikowanych rytuałów pielęgnacyjnych. Z okazji Dnia Ojca wybraliśmy 7 kosmetyków, które będą idealnym prezentem dla mężczyzny i jego skóry. Co więcej, na wybrane produkty z kategorii męskiej pielęgnacji w DOUGLAS czekają teraz rabaty aż do -20%!
YONELLE MEN Aktywny Krem Przeciwzmarszczkowy
Jeśli Twój tata ma wrażliwą skórę, podaruj mu Aktywny Krem Przeciwzmarszczkowy od YONELLE, który świetnie sprawdzi się też przy tego typu cerze. Zapewnia intensywne odmłodzenie wyglądu skóry i ochronę przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. Nano-Infuzyjny Kompleks Aktywizujący z Peptydami™ działa w głębszych warstwach skóry dzięki Nanodyskom™, nowatorskim nośnikom substancji aktywnych, wzmacnia działanie przeciwzmarszczkowe, poprawiając jędrność i elastyczność skóry. Peptydy wygładzają zmarszczki i poprawiają elastyczność skóry dzięki stymulacji syntezy kolagenu. Ceramidy wzmacniają barierę ochronną skóry, pomagają utrzymać nawilżenie i chronią przed utratą wody. Wspierają zdolność skóry do samonaprawy oraz chronią przed negatywnymi czynnikami zewnętrznymi. Skóra pozostaje nawilżona, elastyczna i odporna na szkodliwe elementy środowiska, co przekłada się na jej zdrowy i młody wygląd.
YONELLE MEN Aktywny Krem Przeciwzmarszczkowy teraz w Douglas w supercenie 223 zł/50 ml,


DR IRENA ERIS Platinum Men Age Power Extreme Krem Przeciwzmarszczkowy dla skóry dojrzałej
Ten krem działa wielowymiarowo: silnie ujędrnia i napina skórę oraz hamuje zmiany konturu twarzy związane z upływem czasu. Zawiera kompleks peptydu i protein ze słodkich migdałów pobudza naturalne mechanizmy obronne skóry w walce z procesem starzenia, stymuluje naprawę i odbudowę jej elastyczności. Olej z pestek brzoskwini i witamina E wpływa regenerująco, wygładzająco i zmiękczająco, wyraźnie poprawia gładkość skóry. Po zastosowaniu skóra jest bardziej napięta, jędrna, zrewitalizowana i wypoczęta. Dzięki delikatnej, lekkiej konsystencji krem szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Polecany dla każdego rodzaju skóry (również dla skóry wrażliwej). Odważna nuta zapachowa, pozostawia uczucie świeżości na długi czas.
DR IRENA ERIS Platinum Men Age Power Extreme, teraz w Douglas w supercenie, 135 zł/50 ml
BIOTHERM HOMME Force Supreme Face Reshaper krem dla mężczyzn modelujący kontur twarzy i redukujący zmarszczki
Zmarszczki to nie jedyny problem męskiej skóry. Wraz z upływem czasu często wygląda też na zmęczoną. Krem Force Supreme Face Reshaper od Biotherm łączy działanie liftingujące z przecizmarszczkowym i rewitalizującym, by zapewnić skórze codzienną pielęgnację anti-aging. Zaawansowana formuła z Men Neo-Proksylanem, kreatyną i Biotech Planktonem™ poprawia jędrność skóry, nadając jej gładszy i młodszy wygląd. Neo-Proksylan wspomaga produkcję kolagenu, poprawia elastyczność skóry i redukuje zmarszczki, z kolei kreatyna stymuluje syntezę kolagenu oraz przywraca skórze energię i jędrność. Biotech Plankton™ pomaga wzmacniać barierę ochronną skóry i działa regenerująco.
BIOTHERM HOMME Force Supreme Face Reshaper teraz w Douglas w supercenie, 349,99 zł/50 ml


SHISEIDO MEN Energizing Moisturizer Extra Light Fluid
Czego nie lubią mężczyźni w pielęgnacji? Uczucia lepkości na skórze. Im kosmetyk lżejszy, tym lepiej. Shiseido Men Energizing Moisturizer Extra Light Fluid to energetyzująca i nawilżająca emulsja o lekkiej konsystencji, która natychmiast się wchłania bez efektu błyszczenia dla wszystkich mężczyzn poszukujących lekkiego (nietłustego) kremu nawilżającego o silnym działaniu nawilżającym i matowym wykończeniu. Ożywia skórę, pomaga wzmocnić jej rewitalizującą moc skóry i utrzymać optymalne nawilżenie nawet przez 32 godziny.
SHISEIDO MEN Energizing Moisturizer Extra Light Fluid teraz w Douglas w supercenie 269 zł/100 ml,
CLARINS MEN Krem do twarzy Anti-Age
Ten krem działa kompleksowo: poprawia elastyczność, ujędrnia i widocznie redukuje oznaki upływu czasu. Jednocześnie wzmacnia barierę ochronną skóry, zwiększając jej odporność. Co ważne dla mężczyzn: szybko się wchłania i łatwo aplikuje (wystarczy rozgrzać w dłoniach i nałożyć na twarz).
Clarins Men Krem do twarzy Anti-Age teraz w Douglas w supercenie, 289,99 zł/50 ml


CLINIQUE For Men – Maximum Hydrator 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator
Zdarza się, że mężczyźni zapominają o regularności pielęgnacji. Clinique For Men – Maximum Hydrator 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator dba o nawodnienie skóry przez 72 godziny – nawet po umyciu twarzy. Zastosowano w nim m.in. technologię autoregeneracji wzbogaconą aktywowaną wodą aloesową, co pomaga skórze stworzyć własne rezerwy wodne, zapewniając jej maksymalne nawilżenie. Ponadto znajdziemy w nim: masło aloesowe (ekstrakt z liści aloesu z dodatkiem oleju kokosowego), które odbudowuje lipidy potrzebne do nawilżenia skóry oraz kwas hialuronowy pomagający zachować jędrność i komfort skóry. Produkt jest beztłuszczowy, świeży i lekki.
CLINIQUE FOR MEN Maximum Hydrator 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator teraz w Douglas w supercenie, 153 zł/50 ml
DOUGLAS HOME SPA Land of Vasta Shower Foam
Czy może być coś bardziej orzeźwiającego niż kąpiel w nordyckiej wannie? Pianka pod prysznic Land of Vasta Energizing Body Shower Foam od Douglas Home Spa da namiastkę tego rytuału we własnym domu. Kremowa konsystencja w konatcie z wodą przekształca się miękką piankę, która bardzo delikatnie oczyszcza skórę. Drzewo gwajakowe i ekstrakt z brzozy łączą się, tworząc urzekający zapach, który natychmiast zachęca do dobrego samopoczucia i relaksu.
Douglas Collection Home Spa Land of Vasta Shower Foam teraz w Douglas w supercenie 35,92 zł/200 ml,

O markach korporacyjnych DOUGLAS Group
Marki korporacyjne są ważnym strategicznym filarem asortymentu Grupy DOUGLAS, obejmującym wszystkie podstawowe kategorie produktów. Mają one na celu budowanie lojalności klientów, a także poszerzanie bazy klientów poprzez wychwytywanie aktualnych trendów i oferowanie jak najdoskonalszych, zgodnych z nimi, wartościowych propozycji.
Największą marką korporacyjną jest DOUGLAS & NOCIBÉ COLLECTION, która jest pozycjonowana jako próg wejścia do asortymentu kosmetycznego premium i oferuje konsumentom wysokiej jakości produkty
w przystępnej cenie we wszystkich istotnych kategoriach kosmetycznych: pielęgnacji skóry, makijażu, pielęgnacji włosów, zapachów i akcesoriów. Pozostałe trzy marki korporacyjne: Dr. Susanne von Schmiedeberg, Jardin Bohème i one.two.free! koncentrują się na wybranych segmentach sprzedaży, takie jak specjalistyczna pielęgnacja twarzy i perfumy. Grupa DOUGLAS nieustannie dąży do odświeżenia swojego portfolio marek korporacyjnych dzięki stale wprowadzanym innowacjom.
Marki korporacyjne wspomagają rentowność i wzrost Grupy i stanowiły około 7,5% sprzedaży (netto) w roku obrotowym 2022/23. W ramach strategii „Let it Bloom – DOUGLAS 2026” Grupa DOUGLAS dąży do znacznego zwiększenia sprzedaży (netto) marek korporacyjnych do 2027 r. i później.
O DOUGLAS GROUP
Grupa DOUGLAS, wraz ze swoimi brandami: DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem w Europie w zakresie omnichannelowej oferty produktów i usług premium beauty. Grupa DOUGLAS inspiruje klientów do wyrażania swojego własnego piękna, oferując niepowtarzalny asortyment dostępny zarówno online, jak i w około 1 860 perfumeriach stacjonarnych. Dzięki znaczącej skali i dostępowi do klientów, Grupa DOUGLAS staje się preferowanym partnerem marek, oferując szeroki wybór produktów premium, selektywnych i ekskluzywnych, a także swoje własne marki. Asortyment obejmuje perfumy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji skóry, pielęgnacji włosów, akcesoria oraz usługi beauty. Wzmacnianie swojej skutecznej pozycji omnichannelowej oraz ciągłe doskonalenie wyjątkowego doświadczenia są kluczowymi elementami strategii Grupy DOUGLAS „Let it Bloom – DOUGLAS 2026”. Model biznesowy Grupy oparty na propozycji omnichannelowej, wiodących marek i zdolnościach danych, jest kluczem do sukcesu. W roku finansowym 2022/23 Grupa DOUGLAS osiągnęła sprzedaż (netto) na poziomie 4,1 miliarda euro i zatrudniała około 18 000 osób w całej Europie. Grupa DOUGLAS (Douglas AG) jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych we Frankfurcie.
Zobacz także:
- Podaruj mu wyjątkowy rytuał pielęgnacyjny, szyty na miarę potrzeb – Dzień Ojca z EISENBERG Paris
- Męska pielęgnacja – jak zadbać o skórę, włosy i zarost
- Regeneracja i ochrona – Megalift & dezodorant dla mężczyzn, którzy wymagają więcej
- Poznaj nowości Stapiz – linia Barbet Men
- Męskie perfumy Gisady dla żywiołów znaków zodiaku