Styl to sposób bycia

Do kampanii wizerunkowej na sezon wiosna – lato 2024 Breuninger zaprosił inspirujące osobowości z różnych dziedzin kultury i sztuki. Znaleźli się wśród nich między innymi aktorka Florence Kasumba, przedsiębiorca Andre Feulner i nasza rodzima fotografka i modelka Lidia Popiel-Linda. Ich świadomość stylu i przede wszystkim autentycznoś doskonale odzwierciedlają wartości marki Breuninger, pozwalając odbiorcom brandu w łatwy sposób utożsamić się z nimi.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
styl bycia a moda
  • Kampanią „Twarze stylu” 25 marca 2024 Breuninger, wiodący wielokanałowy sprzedawca mody luksusowej i premium obecny w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Czechach i na innych rynkach UE (BeNeLux, ES, IT) rozpoczyna sezon wiosna/lato 2024. W Polsce sklep www.breuninger.com operuje jako multibrandowa platforma online.

  • Kampania koncentruje się wokół inspirujących osobistości z branży kreatywnej, artystycznej i modowej. Swoim indywidualnym charakterem podkreślają oni wartość nowych kolekcji na wiosnę/lato i pokazują, że styl jest zawsze przede wszystkim odzwierciedleniem osobowości.

  • Wśród zaproszonych osobistości znajdziemy między innymi Florence Kasumbę, André Feulnera i Lidię Popiel, którzy w kampanii występują w kreacjach od międzynarodowych projektantów, takich jak Agolde, BOSS, Essentiel Antwerp, Ganni, Isabel Marant i Róhe.

  • Kampania prowadzona będzie głównie cyfrowo – w Polsce zarówno w aplikacji mobilnej i na stronie www.breuninger.com, a także w mediach społecznościowych i reklamach OOH, DOOH oraz prasie.

  • Nowa kampania otwiera nie tylko nowy sezon, ale też nową erę dla marki Breuninger jako wizualne, tonalne i emocjonalne odzwierciedlenie jej zaktualizowanej tożsamości, sukcesywnie budowanej i wdrażanej przez ostatnie dwa lata.

BREUNINGER
Fot. BREUNINGER

KAMPANIA WIOSNA / LATO 2024: STYL JEST ZAWSZE POWIĄZANY Z INDYWIDUALNĄ HISTORIĄ

Nowa kampania Breuninger.com na wiosnę 2024 koncentruje się na osobowości, postawie i stylu. Bazując na tych trzech elementach, marka prezentuje różnorodne sylwetki swoich gości, z których każdy jest wyrazistą indywidualnością. Każdy z nich wnosi swoją osobistą historię, a przede wszystkim – swój własny styl. W efekcie otrzymujemy autentyczną, emocjonalną kampanię, która daje bohaterom nieskrępowaną przestrzeń na wyrażenie swojej osobowości. Ponieważ – na styl składa się nie tylko ubiór, ale także indywidualna postawa i ekspresja człowieka, dzięki którym jest on niepowtarzalny.

Marka Breuninger.com zakorzeniła się na polskim rynku. W 2024 roku kontynuujemy dynamiczny wzrost naszego międzynarodowego biznesu, a Polska jest jednym z kluczowych rynków dla Breuninger.com, dlatego cieszy mnie, że mamy okazję współpracować z międzynarodowymi i polskimi ekspertkami i talentami świata mody, sztuki i lifestyle, co daje przestrzeń do podkreślenia różnorodności stylów i osobowości naszych klientów oraz kosmopolityczność marki Breuninger. Współpraca z Panią Lidią Popiel-Linda doskonale dopełnia międzynarodowe pozycjonowanie marki” – mówi Marcin Winkler, General Manager CEE & Western Europe w Breuninger.

Celem kampanii jest zainspirowanie do poszukiwania własnego stylu, pozostania mu wiernym i celebrowania go.

Breuninger.com w równym stopniu reprezentuje tradycję, jak i współczesność. Wyraża to nasze podejście do mody i stylu życia. Nasza nowa kampania opiera się na emocjonalnym DNA naszej marki, której celem jest zapewnienie naszym klientom poczucia przynależności do tego, co ona reprezentuje, niezależnie od ich indywidualnego stylu” – wyjaśnia Carsten Hendrich, Chief Brand Officer w Breuninger.

Dzięki innowacyjnej metodzie produkcji koncepcja kampanii na sezon SS 2024 po raz pierwszy umożliwia różnorodną i indywidualną prezentację treści. Content tworzony we współpracy z zaproszonymi gośćmi – niezależnie od tego, czy są to treści video czy Digital Display – można wykorzystywać modułowo, w sposób odpowiedni dla różnych formatów wymaganych przez własne, jak i płatne kanały.

Fot. Fot. BREUNINGER
Fot. Fot. BREUNINGER

Nowa tożsamość marki

Kampania opiera się na istniejących wartościach Breuninger i stanowi emocjonalne, wizualne i tonalne odzwierciedlenie tego, nad czym marka pracowała przez ostatnie dwa lata. Częścią nowej tożsamości są między innymi stopniowe zmiany w jej atrybutach  logo, sygnecie czy tradycyjnym, czerwonym kolorze  ale także w jej identyfikacji wizualnej i tonalnej, która teraz jest znacznie bardziej zwięzła i klarowna. W efekcie tych zmian generalny Brand Design marki prezentowany we wszystkich kanałach i punktach styku z konsumentami, jest teraz bardziej spójny.

Nowa tożsamość marki Breuninger rozwijana była stopniowo przez ostatnie dwa lata. W ten sposób zapewniliśmy jej płynne, harmonijne i holistyczne przekształcenie. Kampania na rozpoczęcie nowego sezonu jest namacalnym, kreatywnym odzwierciedleniem tej nowej tożsamości” – dodaje Carsten Hendrich, Chief Brand Officer w Breuninger.

***

Udział w powstaniu kampanii:

Project Owner/ Chief Brand Officer E. Breuninger GmbH: Carsten Hendrich

Firma produkcyjna: Berlin Westend

Executive Creative Director: Chang Lin

Creative Director: Petra Langhammer

Fotografia: Luise i Maria Thornfeldt

Reżyseria: Chang Lin

DoP: Tobias Blickle

Stylizacja: Tobias Frericks

Fryzury: Wataru Suzuki

Makijaż: Ishrack Nitschke

Lokalizacja: Oatmilk Studios, Berlin

Marki modowe wykorzystane w kampanii:

Dla kobiet:

Agolde, Anfiny, BOSS, Carrano, Essentiel Antwerp, Frame, Ganni, Max Mara, Mrs & Hugs, Isabell Marant, Marant Étoile, Remain

Dla mężczyzn: Arma, Róhe, Santaniello, Windsor

Breuninger
Firma Breuninger wyznaczająca nowe trendy w modzie i stylu życia, została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest dziś jednym z wiodących domów towarowych w Europie, prowadzących sprzedaż wielokanałową. W swojej 140-letniej historii firma Breuninger wyznaczała wysokie standardy w zakresie mody, urody i stylu życia, oferując ekskluzywny wybór międzynarodowych projektantów i wybranych nowych marek. Sklep internetowy www.breuninger.com działa od 2008 r. i jest jednym z najpopularniejszych sklepów internetowych w segmencie premium, dostępnym dla klientów m.in. w Austrii, Szwajcarii i Polsce. Oprócz wyjątkowego stylu i wyczucia trendów firmę Breuninger wyróżnia wrażliwość na potrzeby klienta: znajdziemy tu najróżniejsze udogodnienia, m.in. usługi specjalne, atelier oferujące poprawki krawieckie, usługę click&collect i możliwość rezerwacji online, opcję składania zamówień w sklepie oraz bezpłatne autobusy dowożące klientów. Wszystko to przekłada się na wyjątkowe wrażenia z zakupów, zarówno w sklepie int

Źródło:

Breuninger