Starbucks celebruje nadejście wiosny nowymi smakami mrożonych kaw!

Z utęsknieniem wypatrujemy już promieni słońca, cieplejszych temperatur i dłuższych dni czyli sezonu, w którym mrożona kawa Starbucks smakuje najlepiej. Aby uczcić nadejście wiosny, marka wzbogaca swoją ofertę i zaprasza Gości do spróbowania propozycji kaw na zimno, wśród których nie mogło zabraknąć kultowego Iced Brown Sugar Oat Shaken Espresso. A dla poszukiwaczy nowych połączeń smakowych marka przygotowała premiery na polskim rynku – Iced Toasted Vanilla Oat Shaken Espresso oraz Iced White Mocha Oat Shaken Espresso.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Po zimowym letargu wiosna budzi do życia wszystkie nasze zmysły, sprawiając że chcemy delektować się świeżymi smakami i zapachami. To także czas, kiedy rozgrzewające napoje coraz chętniej zastępujemy ich schłodzonymi wersjami, wyczekując szczytu wiosenno-letniego sezonu. Tak, już słychać dźwięk kostek lodu wpadających do mrożonych kaw od Starbucks, a nowy sezon witamy z optymizmem i dreszczykiem emocji! Sezon na chłodne napoje w Starbucks został otwarty i jak zawsze jest w czym wybierać!

Nowe i znane Iced Shaken Espresso
Już od 7 marca marka zaprasza na nową, wiosenną odsłonę napojów na zimno. Na Gości kawiarni czekają trzy wyjątkowe kawy mrożone: Iced Brown Sugar Oat Shaken Espresso i Iced White Mocha Oat Shaken Espresso oraz Iced Toasted Vanilla Oat Shaken Espresso. Bazą każdej z nich jest gładkie i delikatne Starbucks Blonde® Espresso Roast, uzupełnione dodatkiem: syropu z brązowego cukru (Iced Brown Sugar Oat Shaken Espresso), syropu waniliowego (Iced Toasted Vanilla Oat Shaken Espresso) lub białego sosu mokka (Iced White Mocha Oat Shaken Espresso), kostkami lodu oraz napojem owsianym. Bez względu na to, którą z propozycji Starbucks Iced Shaken Espresso wybierzesz, chłodny i orzeźwiający zastrzyk kofeinowej energii pomoże Ci smacznie rozpocząć nowy dzień.

Wiosenna oferta limitowana
Ale nowa oferta Starbucks to nie tylko limitowane smaki napojów, ale także kawy ziarnistej oraz wyjątkowe akcesoria z wiosennym motywem przewodnim, które przydadzą nam się w domu i podczas wiosennych spacerów. W marcu w kawiarniach dostępna jest limitowana edycja kawy ziarnistej Spring Season Blend. To mieszanka ziaren pochodzących z czterech różnych regionów świata: Papui Nowej Gwinei, Kolumbii, Etiopii i Sumatry. Łączy ona w sobie wyraziste nuty ciemnej wiśni oraz intensywne aromaty przypraw, które zachwycają smakiem już od pierwszego łyku.

Niezwykle ciekawą nowością, obok której nie sposób przejść obojętnie, jest kubek wielokrotnego użytku wykonany z materiałów z recyklingu, w tym z fusów kawowych. Zaprojektowany z myślą o ograniczaniu produkcji odpadów, całkowicie nadaje się do ponownego przetworzenia. Jest idealny zarówno do napojów gorących, jak i zimnych. To prawdziwy ekologiczny must-have tej wiosny! W sezonowej kolekcji jak zawsze znajdziemy też akcesoria, tym razem w wiosennej, odświeżonej odsłonie. Są to m.in. kubki termiczne, kubki ceramiczne do delektowania się ulubioną kawą w domu, a także szeroki wybór cold cups idealnych do napojów mrożonych z nowej oferty. Odwiedź jedną z kawiarni już dziś i celebruj nadejście wiosny z ulubionym napojem od Starbucks!

Informacja o AmRest
AmRest Holdings SE jest wiodącą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie z szerokim portfolio najlepszych marek obecnych w 25 krajach. Firma dostarcza wyjątkowe jedzenie i serwis najwyższej jakości, czego dowodem jest 30 milionów gości odwiedzających jej restauracje każdego miesiąca. AmRest zarządza liczbą 2350 restauracji w ramach franczyzny takich marek jak: KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także także własnych marek takich jak: La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog and Bacoa. Dodatkowo firma ma w swoim portfolio kilka marek wirtualnych. AmRest zatrudnia łącznie ponad 45 000 osób.

Starbucks
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

Źródło:

Starbucks