Sprawdź superokazje cenowe Singles’ Day w sieci perfumerii Sephora

Singles’ Day to święto zakupów, które rozpoczyna czas megaokazji cenowych w sieci Sephora. Popularny Dzień Singla, przypadający 11 listopada, przyciąga miliony poszukiwaczy okazji cenowych na całym świecie. W Sephora fantastyczne promocje, które wystartowały już 3 listopada, to okazja do upolowania dla siebie kosmetycznych hitów topowych marek zapachowych, makijażowych i pielęgnacyjnych. Sprawdź, jaką ofertę sieć perfumerii Sephora przygotowała w tym sezonie.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Singles’ Day w sieci perfumerii Sephora

Sephora to jedna z najchętniej odwiedzanych destynacji zakupowych w okresie okołoświątecznym. Poszukujący okazji cenowych, już od listopada znajdą zarówno w perfumeriach, jak i na sephora.pl mnóstwo okazji do radości: już 3 listopada ruszyła oferta -25% rabatu na wszystkie produkty aż 60 marek przy zakupach za min. 249 zł. W ofercie Sephora Singles’ Day znajdziemy makijażowe klasyki m.in. od Estee LauderClinique, jak i produkty marek trendujących w social mediach np. Fenty Beauty by RihannaHuda BeautyToo FacedTarte czy Milk Makeup.

Najbliższe dni to też czas, w którym warto skorzystać z bogatej oferty na Singles’ Day marek pielęgnacyjnych np.: AVEDAShiseidoPhlovLaneige, Erborian i wielu innych. W ofercie promocyjnej znajdziemy zarówno pojedyncze produkty, jak i piękne zestawy podarunkowe.

———

———

To też okazja do upolowania dla siebie nowego zapachu, którym otulimy się w jesienno-zimowe wieczory np. od Jimmy ChooNarciso Rodriguez czy Eisenberg.

Poznaj pełną listę marek, których produkty objęte są rabatem z okazji Singles’ Day na sephora.pl. Oferta obowiązuje w dniach 3-12 listopada.

Fot. Sephora
Fot. Sephora
Sephora
Sephora to najbardziej uwielbiana społeczność piękna na świecie, oferująca swoim klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe oraz innowacyjne marki kosmetyczne, zachęcająca do kreatywności i śmiałego wyrażania siebie. Od swojego debiutu, ponad 50 lat temu, Sephora jest liderem światowej, wielokanałowej sprzedaży dóbr luksusowych, który inspiruje klientów do zgłębiania wszechświata zdrowia i urody – za sprawą nieustannie ewoluującego portfolio starannie wyselekcjonowanych marek partnerskich – od klasycznych marek selektywnych, po ekskluzywne marki niezależne, a także uznaną markę Sephora Collection. W ramach grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton – światowego lidera dóbr luksusowych – Sephora wraz z właściwymi jej: perfekcją, innowacyjnością i duchem przedsiębiorczości – jest prawdziwym pionierem wielokanałowej sprzedaży produktów beauty w 35 krajach.

Źródło:

Sephora