Sieć Lidl Polska gra z WOŚP już 15 lat i dotychczas zebrała 44 mln zł!

Pomaganie łączy ludzi w dążeniu do poprawy świata, w którym funkcjonujemy na co dzień. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to doskonały przykład inicjatywy, która zdobyła serca milionów Polaków. Lidl Polska kontynuuje swoją wieloletnią współpracę z Fundacją WOŚP, dzieląc się radością pomagania już piętnasty rok z rzędu. 32. Finałowi przyświeca motto „Tu wszystko gra OK!”, a celem działań jest wsparcie leczenia płuc, w odpowiedzi na powikłania wywołane przez pandemię. Zebrane środki przeznaczone zostaną na zakup urządzeń dla oddziałów pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Śniadaniowka_miętowa

Tylko podczas zeszłorocznej edycji, Lidl Polska zebrał aż 5 milionów złotych, co przyczyniło się do ogólnego wyniku – 44 milionów złotych zgromadzonych w ramach współpracy na przestrzeni lat. Tym razem zbiórka WOŚP w sklepach Lidl Polska rozpocznie się już 14 grudnia i potrwa do dnia Finału, czyli 28 stycznia. Natomiast już od 11 grudnia, klienci będą mieli okazję nabyć gadżety oznaczone symbolicznymi serduszkami i grafikami WOŚP, z zakupu których pieniądze również przeznaczone zostaną na realizację celu 32. Finału WOŚP.

Po raz kolejny w sklepach Lidl znaleźć będzie można nasze finałowe produkty i piękne, pełne kolorów, puszki. Dzięki klientom Lidla, którzy wspierają nas od kilkunastu lat, na zakup sprzętu medycznego i realizację programów medycznych, mogliśmy przeznaczyć aż 44 miliony złotych. Każda złotówka liczy się i każda w postaci naszych działań wraca do Polaków. Robimy wszystko, aby kupować najnowocześniejszy sprzęt i prowadzić jak najbardziej skuteczne programy medyczne, a Lidl mocno nam w tym pomaga, za co bardzo dziękujemy” – mówi Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wybierając cel 32. Finału wskazała, że pandemia miała poważne konsekwencje dla zdrowia zarówno dzieci, jak i dorosłych. Uwagę na to zjawisko zwróciło także Polskie Towarzystwo Pneumonologii Dziecięcej. Dodatkowo, zanieczyszczenie powietrza w Polsce przyczynia się do wzrostu liczby przypadków chorób układu oddechowego. Podczas tej edycji, WOŚP chce także wesprzeć pacjentów z mukowiscydozą – chorobą, która dotyka około 1 800 osób w Polsce, z czego aż 60% to mali pacjenci.

Już od piętnastu lat gramy w rytmie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzięki zaangażowaniu naszych klientów i wszystkich pracowników, przekazaliśmy do tej pory na cele działań Fundacji aż 44 miliony złotych. Wierzymy, że i w tym roku zbiórka przyniesie równie imponujące efekty, umożliwiając nam kontynuowanie tej szlachetnej misji” – mówi Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.

Pomaganie przez kupowanie

Już od poniedziałku, 11 grudnia, klienci sklepów Lidl Polska będą mogli zaopatrzyć się w gadżety nawiązujące do 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a tym samym – wesprzeć zbiórkę na rzecz osób zmagających się z chorobami płuc. W ofercie sieci pojawią się między innymi koszulki damskie oraz męskie, skarpetki, materiałowe torby oraz akcesoria, takie jak: kubki, długopisy, kalendarze na nowy rok, magnesy na lodówkę czy lunchboxy z okolicznościowymi grafikami. Również od poniedziałku, do asortymentu sklepów Lidl Polska trafią butelki, bidony oraz dzbanki marki Dafi z grafikami nawiązującymi do 32. Finału WOŚP. Zysk z ich sprzedaży trafi na szczytny cel tegorocznego Finału.

W ofercie sieci pojawi się także coś dla najmłodszych – bo zarówno ci mali i ci więksi, powinni znać ważność tej inicjatywy. Puzzle edukacyjne Czuczu, gry ekologiczne Muduko, eko-klocki czy workoplecaki z grafikami WOŚP – każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Zapraszamy do sklepów Lidl Polska od 11 grudnia. Wspólnie pokażmy, że wielkie rzeczy dzieją się, kiedy działamy razem!

Lunchbox
Fot. Lidl Polska
Puzzle Czuczu
Fot. Lidl Polska
mata do jogi
Fot. Lidl Polska
Lidl Polska
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 850.

Źródło:

Lidl Polska