Sephora Trend Report za nami! Sprawdź jakie trendy warto wypróbować tej jesieni

Przez 3 dni podczas Sephora Trend Report w Westfiled Arkadia blisko 10 tysięcy osób wraz z ekspertami marek dostępnych w sieci perfumerii Sephora, odkrywało nowości i testowało na sobie bezpłatnie trendy tego sezonu. Wydarzenie to już od kilkunastu lat odbywa się cyklicznie, dwa razy do roku i za każdym razem wyczekiwane jest przez wszystkich tych, którzy kochają eksperymentować ze swoim wyglądem i lubią być na bieżąco z tym, co oferują topowe marki kosmetyczne. Była to też okazja do spotkania z inspirującymi osobowościami świata social mediów zaproszonymi przez Sephora m.in. Eweliną Krasoń, Martą Siembab czy Martyną Grzenkowicz.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Sephora Trend Report

Sephora Trend Report to wydarzenie, podczas którego każdy odwiedzający Westfield Arkadia, w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni pełnej stref z usługami, mógł bezpłatnie oddać się w ręce profesjonalistów pielęgnacji skóry, makijażu, stylizacji włosów oraz zapachów. FragranceLabSkincareLab oraz HairLab, współtworzone były z markami takimi jak: BurberryGucciJean Paul GaultierTom FordDermalogicaDrunk ElephantErborianFreshPhlovAvedaRedkenKerastaseLoreal Proffesional oraz Dyson.

W strefie MakeupLab Sephora Collection makijażyści z perfumerii Sephora serwowali trzy wiodące looki w jesiennych trendach: Grunge Meets Glam – pełen mrocznej elegancji, stawiający na promienną cerę Glowy Make Up oraz Statment Lips, w którym dominują odważne usta.

Obok 3 obliczy jesiennego makijażu, uczestnicy Sephora Trend Report korzystali z indywidualnych spotkań z ekspertami kultowych marek: Charlotte TilburyEstee LauderHourglassLancomeMakeup by MarioRare BeautyTarte oraz YSL i wraz nimi odkrywali wspaniałe nowości oraz bestsellery z ich oferty. Eksperci dzielili się swoją wiedzą ze zgromadzonymi, również podczas dedykowanych warsztatów na scenie głównej wydarzenia.

Sephora Trend Report przyciągnęło też fanów wyjątkowych ekspertów i osobowości znanych wielu z social mediów. Od czwartku do niedzieli swoje masterclass poprowadziły: Ewelina Krasoń (@ewelinakrason), która odkryła tajniki trendu LatteMakeup, Marta Siembab (@marta.senselier) wraz z Izą Wojciechowską (@fog_in_the_garden), które odkryły przed zebranymi tajniki tworzenia unikalnych, osobistych zapachów, o różnych wymiarach piękna opowiedziała Iza Zabielska (@izabela_zabielska), Weronika Białek (@veronikabialek) zaprezentowała makijaż w trendzie Grunge Meets Glam, Martyna Grzenkowicz (@peachee.me) opowiedziała o retinoidach w jesiennej pielęgnacji, a Lila Grochowsk(@lila.grochowska), prezentowała trend w stylizacji włosów: aesthethick look.

Fot. Fot. Sephora

Dla fanów śledzących to, co najbardziej trenduje w social mediach, Sephora przygotowała specjalną strefę, w której przetestować można było najbardziej wiralowe produkty z TikTok marek takich jak: Charlotte Tilbury, Fenty Beauty, Gisou, Rem Beuaty, Rare Beauty, Makeup by Mario oraz Natasha Denona.

Fot. Sephora
Fot. Sephora

Partnerem mediowym wydarzenia był wizaz.pl.

Sephora
Sephora to najbardziej uwielbiana społeczność piękna na świecie, oferująca swoim klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe oraz innowacyjne marki kosmetyczne, zachęcająca do kreatywności i śmiałego wyrażania siebie. Od swojego debiutu, ponad 50 lat temu, Sephora jest liderem światowej, wielokanałowej sprzedaży dóbr luksusowych, który inspiruje klientów do zgłębiania wszechświata zdrowia i urody – za sprawą nieustannie ewoluującego portfolio starannie wyselekcjonowanych marek partnerskich – od klasycznych marek selektywnych, po ekskluzywne marki niezależne, a także uznaną markę Sephora Collection. W ramach grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton – światowego lidera dóbr luksusowych – Sephora wraz z właściwymi jej: perfekcją, innowacyjnością i duchem przedsiębiorczości – jest prawdziwym pionierem wielokanałowej sprzedaży produktów beauty w 35 krajach.

Źródło:

Sephora