SEPHORA TREND REPORT WIOSNA 2023: 3-dniowe święto trendów już od 31 marca w Westfield Arkadia

Przed nami wiosenna edycja wydarzenia, które od lat, jak magnes przyciąga fanów piękna do warszawskiego Westfield Arkadia. SEPHORA TREND REPORT, czyli 3 dni pełne warsztatów i masterclass z ekspertami piękna, możliwości testowania, eksperymentowania i odkrywania nowości kosmetycznych, po trzech latach przerwy, powraca do Westfield Arkadia. Wydarzenie organizowane przez sieć perfumerii SEPHORA rusza już 31 marca.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
SEPHORA TREND REPORT to 3 dni pełne atrakcji, z których skorzystać można bezpłatnie w specjalnie zaprojektowanej przez SEPHORA i jej partnerów przestrzeni. Na niektóre konsultacje i wydarzenia obowiązują zapisy telefoniczne. Sprawdź jakie atrakcje czekają na ciebie na miejscu w aż 6 wyjątkowych strefach, w których SEPHORA przygotowała 23 stanowiska!

Bezpłatne, indywidulane spotkania z ekspertami kultowych marek
Pod okiem ekspertów marek: Anastasia Beverly Hills, Clinique, FENTY BEAUTY by Rihanna, Hourglass, Lancome, NARS, r.e.m. beauty by Ariana Grande oraz YSL, skorzystasz z indywidulanej, spersonalizowanej porady, a także odkryjesz nowości, które na sezon wiosna 2023 przygotowała marka. Na 45-minutowe konsultacje obowiązują zapisy. Wybierz swoją ukochaną markę i umów się już dziś telefonicznie. Liczba miejsc jest ograniczona.

Masterclass z inspirującymi makijażystkami i ekspertkami
SEPHORA TREND REPORT to też doskonała okazja do spotkania i pogłębienia wiedzy na temat technik makijażowych oraz trendów, pod okiem profesjonalistów. 6 pełnych wiedzy i beauty trendów masterclass poprowadzą goście specjalni: Patrycja Dobrzeniecka (@patrycjadobrzeniecka_beauty), Izabela Wojciechowska (@fog_in_the_garden), Klaudia Jóźwiak (@klaudia_jozwiak_makeup), dr Alicja Śliwowska (@dr_scura) oraz Ilona Kliszcz (@ikliszcz).

Na tę cześć wydarzenia również obowiązują zapisy.
influ_warsztaty.jpg

Warsztaty o wiosennych trendach fashion

Trendy świata beauty od zawsze silnie powiązane są z tym, co projektanci mody prezentują na wybiegach modowych danego sezonu. Ten nierozerwalny mariaż sprawia, że nieodłącznym punktem programu SEPHORA TREND REPORT jest prezentacja trendów fashion. W tej edycji wydarzenia, spotkać będzie można ekspertkę oficjalnego Partnera Fashion – magazynu ELLE – Karolinę Limbach.

Bezpłatne, ekspresowe konsultacje bez zapisów

Jeśli nie zdążysz zapisać się na indywidulane spotkania, koniecznie odwiedź liczne wyjątkowe strefy z usługami, w których bez umawiania, przetestować można będzie najgorętsze nowości sezonu:
· Fragrance LabSkincare Lab oraz Hair Lab, współtworzone z markami takimi jak: Drunk Elephant, Supergoop, Fresh, Moroccanoil, Bumble and Bumble, Sephora Collection.
· Strefa Makeup Lab Sephora Collection, w której makijażyści serwować będą trzy ekspresowe looki w wiosennych trendach: Juicy Lips z czerwonymi ustami, Underpainting z promienną cerą i 90s Revised ze smokey eye.
Wszystkie ekspresowe usługi nie wymagają zapisów. Aby umówić się na konsultacje z ekspertami marek lub masterclass, zadzwoń na infolinię Sephora: 327 253 908 (od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00)
Partner fashion wydarzenia: Magazyn Elle.
Partnerzy medialni: ofeminin.pl oraz wizaż.pl.

Więcej informacji na temat 3-dniowego wydarzenia, w tym godziny warsztatów, sprawdź na: www.sephora.pl
Do zobaczenia na wiosennym SEPHORA TREND REPORT!
sephora_trend_report_1200x900.jpg
Sephora
Sephora to najbardziej uwielbiana społeczność piękna na świecie, oferująca swoim klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe oraz innowacyjne marki kosmetyczne, zachęcająca do kreatywności i śmiałego wyrażania siebie. Od swojego debiutu, ponad 50 lat temu, Sephora jest liderem światowej, wielokanałowej sprzedaży dóbr luksusowych, który inspiruje klientów do zgłębiania wszechświata zdrowia i urody – za sprawą nieustannie ewoluującego portfolio starannie wyselekcjonowanych marek partnerskich – od klasycznych marek selektywnych, po ekskluzywne marki niezależne, a także uznaną markę Sephora Collection. W ramach grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton – światowego lidera dóbr luksusowych – Sephora wraz z właściwymi jej: perfekcją, innowacyjnością i duchem przedsiębiorczości – jest prawdziwym pionierem wielokanałowej sprzedaży produktów beauty w 35 krajach.

Źródło:

Sephora