W czterech dotychczasowych edycjach programu Fun.Tech.Future. udział wzięło już ponad 530 młodych osób. Korzystały one z warsztatów online i webinarów prowadzonych zarówno przez ekspertki fundacji, jak i partnerów projektu takich jak Sephora oraz TikTok. Zrekrutowanych przez Fundację 5 uczestników miało też możliwość odbyć płatne, dwumiesięczne staże w perfumeriach Sephora pod opieką dedykowanych mentorów – pracowników firm, a także wziąć udział w indywidualnych konsultacjach zawodowych, które pomogą im w określeniu swoich celów i dalszej ścieżki kariery.
Program Fun.Tech.Future. inicjalnie skierowany był do dziewcząt z domów dziecka i pieczy zastępczych. Wraz z kolejnymi edycjami, organizatorzy zdiagnozowali dodatkowe grupy młodzieży, które potrzebuję wsparcia, motywacji i zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych. Obecnie program adresowany jest do młodych ludzi z szeroko rozumianych grup nieuprzywilejowanych społecznie, które z uwagi np. na miejsce zamieszkania, status społeczny czy ekonomiczny, napotykają na bariery już na samym starcie wchodzenia w dorosłość.