

Przedstawiciele branży moto sygnalizują, że wybory konsumenckie płci pięknej bardzo zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat. Wybierane często małe, miejskie samochody, odchodzą w zapomnienie, a na popularności zyskują większe, bardziej bezpieczne i pakowne modele, jak chociażby SUV-y czy kombivany. – Obserwujemy, że kobiety coraz śmielej podchodzą do zakupu dużego samochodu. Często utożsamiają go z bezpieczeństwem i komfortem, zarówno jeśli chodzi o samą jazdę, jak i wnętrze. Cieszymy się, że panie nie boją się dużych samochodów, bo te modele świetnie sprawdzają się w codziennym życiu, podróżach z rodziną czy biznesie – wyjaśnia Adam Dutkowski, Product Manager Mercedes-Benz Vans. Duży samochód nie musi też oznaczać problemów z przemieszczaniem się po ruchliwym mieście. Tu z pomocą przyjdą zaawansowane technologicznie systemy parkowania czy monitorowanie natężenia ruchu na drodze.
Kobiece biznesy z najlepszym wsparciem
Personalizacja, czyli jeździsz tak, jak lubisz

