Rusza trzeci tydzień Black Month w Hebe

Na 25 listopada z niecierpliwością czeka wielu konsumentów. Black Friday to dzień, w którym możemy skorzystać z promocji przygotowanych przez rozmaite marki. Klienci Hebe nie muszą ograniczać się do jednego dnia, gdyż drogerie, ustalając własne reguły zakupowego święta, przedłużyły je o cały miesiąc! 14 listopada Hebe ruszyło z nowymi ofertami.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Hebe ponownie włącza się w wyjątkową i jedyną taką promocyjną akcję w roku. Wyróżniając się na tle innych marek, kontynuuje zeszłoroczny koncept i wydłuża jeden dzień promocji do całego miesiąca. Niższe ceny zawitają do sklepów stacjonarnych, na stronę internetową hebe.pl oraz do aplikacji na cały miesiąc. Każdy nowy tydzień to nowy zestaw promocji – na klientów Hebe czekają wyjątkowe i różnorodne oferty.

Trzeci tydzień miesiąca promocji potrwa od 14 do 20 listopada br. W tym czasie klienci będą mogli skorzystać z wyjątkowych ofert specjalnych. Pierwsza z nich dotyczy marek: Nacomi, Bell HypoAllergenic, Krystyna Janda My Clinic, Ava, Revlon i Revolution Makeup, których produkty będą przecenione o 50%. Z kolei za kosmetyki Eveline Cosmetics, Gosh, Hean, NYX Professional Makeup, Dermika, Claresa, Paese, Bruno Banani, Pierre René, Cosnature, Jantar, Bionly, Radical czy Herbal Care zapłacimy z 40-procentową zniżką. Promocją -30% są objęte produkty takich marek jak: Resibo, Inglot, Pure by Clochee czy Batiste. Klienci Hebe mogą liczyć na obniżone ceny ponad 4700 produktów, zniżki sięgają nawet -60%. Dodatkowo, w dniach 14-16 listopada na produkty z kategorii koloryzacja włosów obowiązuje promocja w wysokości do -50%, a w dniach 17-20 listopada na wszystkie zapachy zniżka do -60%.

Zapraszamy do skorzystania z niepowtarzalnych ofert przygotowanych w ramach Black Month w Hebe! Oferta dostępna jest w drogeriach Hebe, na hebe.pl oraz w aplikacji.
HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
logo hebe

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja