Relaksujące chwile w miękkich piżamach od Lidl Polska

Po zgiełku dnia codziennego, wielu z nas marzy o ubraniu piżamy i błogim lenistwie. To nie tylko ubranie, towarzyszące nam podczas snu, ale także manifestacja komfortu, jakiego pragniemy na co dzień. Dlatego od 12 lutego, sklepy Lidl Polska zapraszają do skorzystania z wyjątkowej oferty piżam dla całej rodziny.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Lidl Polska_piżama męska

Już od poniedziałku, 12 lutego, sklepy Lidl Polska będą oferować piżamy damskie marki Esmara za jedyne 34,99 zł/zestaw. Wybierając tę propozycję, klientki sięgną po komfort w najczystszej formie, ponieważ każdy komplet – składający się ze spodni i bluzki – wyróżnia się stuprocentową zawartością bawełny. Z trzema różnorodnymi zestawami do wyboru oraz dostępnymi rozmiarami od S do L, sklep gwarantuje, że każda kobieta odnajdzie coś idealnego dla siebie. Również w przypadku mężczyzn, Lidl Polska proponuje trzy komplety piżam Livergy do wyboru za 34,99 zł/zestaw, w dostępnych rozmiarach M-XL.

Fot. Lidl Polska
Fot. Lidl Polska

Lidl Polska przygotował także coś dla najmłodszych. Świat Marvela, Świnki Peppy, Psiego Patrolu czy Myszki Miki, to jedne z ulubionych dziecięcych krain. Dlatego też sieć wprowadza wyjątkową ofertę piżam dla dziewczynek i chłopców, ozdobionych bajkowymi motywami, które będą dostępne aż 30% taniej, za jedynie 21 zł/zestaw. Bo sen staje się jeszcze spokojniejszy, gdy maluchy zasypiają obok swoich ulubionych bohaterów.

Zanurz się w wyjątkowym komforcie. Odwiedź sklepy Lidl Polska już 12 lutego i odkryj atrakcyjną ofertę piżam dla całej rodziny.

Lidl Polska
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 850.
Lidl logo

Źródło:

Lidl Polska