Razem z Douglas znajdź idealny prezent na Dzień Mamy!

W dniach 22-25 maja 2024, w godzinach 11-20, w warszawskiej Elektrowni Powiśle marka otwiera swój pierwszy DOUGLAS POP-UP STORE. Z okazji zbliżającego się Dnia Mamy, w specjalnie zaaranżowanych strefach odwiedzający będą mogli dokonać zakupów i spotkać się z ekspertami trzynastu marek, którzy pomogą wybrać idealny prezent dla mamy lub po prostu spędzić z nią miły czas. Będzie to także doskonała okazja, by zapoznać się z nowinkami ze świata beauty, najnowszymi trendami w pielęgnacji i makijażu.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Dzień Mamy

Podczas 4-dniowego wydarzenia na klientów będą czekać beauty strefy topowych marek m.in. Douglas Collection, Home SPA, Dr Susanne Von Schmiedeberg, Jardin Boheme, Chloé, Jo Malone London, Armani, Clarins, Lancome, Caudalie, Dr Irena Eris, Sol de Janeiro, BASICLAB, INSTITUT ESTHEDERM, SKINARTE, VEOLI BOTANICA, LA SULTANE DE SABA, CREAMY czy POSH YOU.

DOUGLAS POP-UP STORE to także wiele dodatkowych atrakcji:
⭐️ przejdź 13 stref marek, zbierz pieczątki i odbierz miniatury kosmetyków
⭐️ odbierz kwiaty dla mamy przy zakupach za min. 299 zł.
⭐️ zapakuj bezpłatnie prezent dla mamy w specjalnej strefie
⭐️ znajdź i wrzuć na swój profil IG zdjęcie olbrzymiej torby Douglas i odbierz prezent
⭐️ a do tego: warsztaty z grawerowania, kaligrafii czy przygotowywania kartek z życzeniami… i wiele innych!

Celebruj wyjątkowy Dzień Mamy w DOUGLAS POP-UP STORE i odkryj moc niespodzianek, które sprawią Twojej Mamie chwile pełne piękna!

DOUGLAS POP – UP STORE

22-25.05.2024 r. | GODZINY 11 – 20 |

ELEKTROWNIA POWIŚLE, UL. DOBRA 42 | WARSZAWA

Douglas
Grupa DOUGLAS, ze swoimi markami DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem na europejskim rynku beauty, oferując kompleksowe doświadczenia zakupowe przez kanały online oraz offline. DOUGLAS Group inspiruje klientów do odkrywania i podkraślania piękna, oferując unikalny asortyment online i w około 1850 sklepach. Dzięki niezrównanemu rozmiarowi i dostępowi do klientów, DOUGLAS Group jest partnerem z wyboru dla marek i oferuje najwyższej jakości asortyment marek selektywnych i ekskluzywnych, a także własnych marek korporacyjnych. Asortyment obejmuje zapachy, kosmetyki kolorowe, pielęgnację skóry, pielęgnację włosów, akcesoria, a także usługi kosmetyczne. Wzmocnienie skutecznego pozycjonowania omnichannel przy jednoczesnym konsekwentnym rozwijaniu najwyższej jakości obsługi klienta jest sercem strategii Grupy DOUGLAS „Let it Bloom – DOUGLAS 2026”. Zwycięski model biznesowy opiera się na wielokanałowej ofercie Grupy, wiodących markach i możliwościach w zakresie danych. W roku obrotowym 2022/23 Gru

Źródło:

Platinium Cast Agencja PR