Rabaty w trzech rozmiarach – nowa akcja promocyjna Lidl Polska

Lidl Polska to nie tylko sklepy stacjonarne – to także ciesząca się popularnością platforma do robienia zakupów online, Lidl.pl. Dostępna na niej oferta opiera się zarówno na produktach znanych producentów, jak i marek własnych sieci: Silvercrest, Parkside, Crivit, Esmara czy Lupilu.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Rabaty w Lidlu

Od 12 do 25 czerwca użytkownicy platformy mogą korzystać ze specjalnej akcji promocyjnej – Rabaty w trzech rozmiarach. Osoby, które w czasie obowiązywania promocji, zrobią zakupy za kwotę nie mniejszą niż: 300, 500 lub 700 złotych, otrzymają rabat w wysokości kolejno: 25, 50 lub 100 złotych.

Jak to działa? Wystarczy wybrać produkty, przenieść je do koszyka, a odpowiednia wartość rabatu zostanie naliczona automatycznie w podsumowaniu zamówienia.

Więcej informacji znajduje się w Regulaminie Akcji.

Przez cały czerwiec klienci sklepów stacjonarnych mogą z kolei korzystać z dodatkowych rabatów w ramach nowej akcji promocyjnej – Karuzela Okazji z Lidl Plus. Więcej na ten temat na stronie Lidl.pl.

Lidl Polska
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 850.

Źródło:

Lidl Polska