Wielki powrót
Tego lata Starbucks ma dobrą wiadomość dla miłośników kaw na zimno i zaprasza na powrót Salted Caramel Cream Cold Brew, czyli wyjątkowej kawy parzonej na zimno. Orzeźwiająca, uzupełniona odrobiną wanilii i zwieńczona słoną karmelową pianką. Perfekcyjne połączenie smaków – słodkiego i słonego zaskakuje z każdym łykiem tej kawy. Pycha! Specjalnie dla Gości marka proponuje także w pełni wegański napój – Iced Brown Sugar Oat Shaken Espresso. Zbalansowany i pełny smak otrzymany dzięki kompozycji syropu Brown Sugar, kremowego napoju owsianego i naturalnie słodkich nut Blonde Espresso Roast. Wstrząśnięte, nie mieszane – pomoże przetrwać dzień w dobrym nastroju.
Zimne nowości
Jaki jest najlepszy sposób, aby rozpocząć lato? Starbucks podpowiada – Frappuccino®. W ofercie marki znajdziemy nowe, przywołujące smak lata warianty takie jak Chocolatey Waffle Cone Frappuccino® Blended Beverage. Delikatny smak wafelków do lodów z nutami wanilii, uzupełniony bogatym sosem mokka, a całość zwieńczona chrupiącą posypką z rożka waflowego, która przywodzi na myśl letnie wspomnienia. Nieodłącznym elementem słonecznych miesięcy są również owocowe smaki, zatem Starbucks proponuje wersję Strawberry Waffle Cone Frappuccino® Blended Beverage, połączenie waflowego smaku z nutami wanilii i sosem truskawkowym oraz oczywiście posypką z rożka waflowego.
Wszystkie nowości dostępne są w wersji wegańskiej bez żadnych dodatkowych opłat, aby nic nie ograniczało Gości kawiarni w wyborze ich ulubionego napoju – czy to z napojem owsianym, migdałowym czy sojowym.
To jeszcze nie koniec…
W nowym menu nie zabraknie także oryginalnej kawy ziarnistej, pozwalającej cieszyć się smakiem Starbucks w domowych pieleszach. Ten powracający faworyt został stworzony, aby symbolizować koncentrację marki na ludziach oraz planecie. Mowa oczywiście o Starbucks Odyssey Blend – średnio palona kawa o cytrusowych nutach, z delikatnym marcepanowo-czekoladowym smakiem i kwiatowym wykończeniem. Tworzą ją starannie połączone ziarna z Zachodniej Jawy, Rwandy i Peru – wszystkie specjalnie dobrane ze względu na innowacyjne sposoby prowadzenia bardziej zrównoważonych upraw, które Starbucks wypracowuje wraz z lokalnymi społecznościami, np. pomagając rolnikom w Kigali w Rwandzie obniżyć zużycie wody o 80% przy procesie obróbki ziaren.
Na wszystkich Gości, którzy zamówią napój do własnego kubka wielokrotnego użytku, czeka zniżka w wysokości 1 zł przy każdym zamówieniu. Korzystanie z promocji sprzyja również celebracji picia swojej ulubionej wersji kawy na świeżym powietrzu, ciesząc się piękną pogodą!
Informacja o AmRest
AmRest Holdings SE jest wiodącą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie z szerokim portfolio najlepszych marek obecnych w 25 krajach. Firma dostarcza wyjątkowe jedzenie i serwis najwyższej jakości, czego dowodem jest 30 milionów gości odwiedzających jej restauracje każdego miesiąca. AmRest zarządza liczbą 2350 restauracji w ramach franczyzny takich marek jak: KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także także własnych marek takich jak: La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog and Bacoa. Dodatkowo firma ma w swoim portfolio kilka marek wirtualnych. AmRest zatrudnia łącznie ponad 45 000 osób, więcej informacji znajdą Państw na stronie: