Program lojalnościowy „MOJE INTERMARCHÉ” już dostępny!

Sieć supermarketów spożywczych Intermarché uruchomiła właśnie program lojalnościowy „Moje Intermarché”. Od 5 maja br. klienci sklepów zarządzanych przez Grupę Muszkieterów mogą cieszyć się wieloma atrakcyjnymi korzyściami, jakie gwarantuje uczestnictwo w programie. Do cyfrowej wersji karty klienta, dostępnej dotychczas w aplikacji mobilnej, dołączył nośnik fizyczny, który można odebrać stacjonarnie we wszystkich punktach sprzedaży.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój nowoczesnych rozwiązań dla swoich klientów. Wraz z początkiem maja br. sieć Intermarché zainicjowała program lojalnościowy pod nazwą „Moje Intermarché”. Do tej pory klienci supermarketów mogli korzystać z cyfrowej karty dostępnej w aplikacji, która zadebiutowała na rynku w 2017 roku – teraz do elektronicznej wersji dołączył jej fizyczny odpowiednik.

Niezależnie od tego, czy klient podczas zakupów posługiwać się będzie cyfrową kartą w aplikacji mobilnej czy nośnikiem fizycznym, otrzyma jednakowe korzyści płynące z uczestnictwa w programie. W 2022 roku będą to przede wszystkim atrakcyjne, cotygodniowe rabaty na wybrane produkty. Sieć Intermarché udostępni także specjalne katalogi z ofertą przeznaczoną wyłącznie dla zarejestrowanych klientów, a ponadto zorganizuje dla nich wyjątkowe akcje konsumenckie z dodatkowymi benefitami.

Grupa Muszkieterów wprowadziła w ostatnich latach szereg zmian technologicznych, które pozwalają nam na wdrażanie coraz nowszych rozwiązań, jak również na dynamiczny rozwój w obszarze analityki i budowania lojalności. Bazując nie tylko na danych z rodzimego rynku, ale też na wynikach sieci Intermarché w Portugalii i Belgii, jesteśmy przekonani o potencjale, który drzemie w tym obszarze. Dlatego zgodnie z oczekiwaniami klientów będziemy dalej udoskonalać nasze programy lojalnościowe mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.

Wraz z zakończeniem procesu wymiany systemów kasowych we wszystkich sklepach Grupy, planowanym do końca bieżącego roku, Intermarché zamierza przedstawić nową odsłonę programu lojalnościowego w 2023 roku. Dane zbierane przez sieć w związku z aktywnym uczestnictwem w programie posłużą do rozszerzenia wiedzy o klientach, co w konsekwencji ułatwi rozpoznanie indywidualnych preferencji i powtarzalnych zachowań zakupowych. Dzięki temu klienci otrzymają jeszcze bardziej spersonalizowaną ofertę pełną nowych korzyści.

Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2021 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 8,9 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 2000 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (56. pozycja w 2021 r.), w rankingu „Top 500 CEE” przygotowywanym przez „Rzeczpospolitą” we współpracy z firmą Coface (98. miejsce w 2021 r.), w rankingu „1000 największych firm w Polsce” „Gazety Finansowej” (47. miejsce w 2020 r.), w zestawieniu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.) czy w rankingu „30 najpopularniejszych franczyz” magazynu „Franczyza & Biznes” (16. miejsce w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.

Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronach: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl.

Źródło:

Grupa Muszkieterów