Profesjonalne usługi i superporady pielęgnacyjne w sieci perfumerii SEPHORA

Nadchodzące, cieplejsze pory roku, to nie tylko okazja do odświeżenia swojej garderoby, śledzenia trendów modowych na sezon wiosna-lato 2023. To również czas na przyjrzenie się naszym rytuałom pielęgnacyjnym, zadbanie o to, by nasza skóra po zimie otrzymywała składniki i troskę, której potrzebuje podczas nadchodzących, cieplejszych miesięcy. Z pomocą przychodzą nam coraz bardziej zaawansowane i profesjonalne usługi konsultacyjne, które dostępne są bezpłatnie w sieci perfumerii Sephora. Odkryj je już dziś!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Fot. Sephora
Fot. Sephora
Fot. Sephora

Wymagania naszej skóry zmieniają się nie tylko w zależności od pory dnia, ale przede wszystkim od pory roku. Czynniki zewnętrzne mają ogromny wpływ na kondycję naszej skóry, tak jak higiena naszego życia, czy dieta. Warto przyjrzeć się swojej skórze i jej potrzebom. Wiosna to idealny czas na porządek w kosmetyczce i weryfikację, czy nasza cera nie potrzebuje zmiany. Bardzo istotne jest, byśmy w procesie doboru kosmetyków pielęgnacyjnych, prawidłowo zdiagnozowali stan oraz potrzeby naszej skóry. W sieci perfumerii Sephora dostępne są innowacyjne, profesjonalne usługi, z których możesz skorzystać bezpłatnie pod okiem eksperta. Odwiedź swoją ulubioną perfumerię i odkryj je, tworząc swój indywidulany rytuał pielęgnacyjny.

Cyfrowa diagnozy skóry – SKIN DIAGNOSIS
Marcową nowością w sieci Sephora jest usługa Skin Disgnosis. Oddając się w ręce konsultanta, w jedyne 15 minut, poznasz stan i potrzeby swojej skóry w zakresie jej nawilżenia, ilości sebum, wielkości i ilości porów i rodzaju i głębokości zmarszczek. Specjalistyczny skaner nakładany przez konsultanta na telefon, posiada 8 diod LED i zoom x30, który pokazuje dokładny obraz skóry. Pozwala na dobranie indywidualnej pielęgnacji z zakresu: oczyszczania, nawilżania oraz uzupełnienia codziennej pielęgnacji. Usługa dostępna jest w 43 stacjonarnych perfumeriach Sephora na terenie całej Polski. Lista perfumerii, które oferują tę usługę znajdziesz na sephora.pl.

Fot. Sephora

Profesjonalna analiza stanu skóry głowy z ASL
Podczas profesjonalnych wydarzeń specjalnych, które organizowane są w wybranych perfumeriach Sephora, skorzystać możesz z konsultacji specjalistycznych z wykorzystaniem urządzenia diagnostycznego ASL. Jest to cyfrowy tester stanu skóry głowy i kondycji włosów. Warianty urządzenia pozwalają na dostosowanie zakresu pomiarów do potrzeb konkretnego badania i obszaru. Urządzenie dostarczy informacji o stanie skóry, stanie utraty włosów, cechach włosów (takich jak grubość czy gęstość), wrażliwości skóry głowy oraz jej keratynizacji. Urządzenie bada również stan ujść mieszków włosowych. Spotkanie jest bezpłatne i trwa ok. 30 minut. Informacje o wydarzeniach, podczas których skorzystać można z tej usługi dostępne są na sephora.pl oraz w social mediach Sephora.

Wirtualne konsultacje SEPHORA Live Expert Chat
Pomoc w skomponowaniu wiosennej rutyny pielęgnacyjnej, znajdziesz również w strefie on-line. Dzięki rozmowie z ekspertami Sephora na Sephora Live Expert Chat, skorzystać możesz z bezpłatnej konsultacji i uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące pielęgnacji. Wspólnie odkryjecie też nowości kosmetyczne, dobierzecie produkty zawierające składniki, których potrzebuje Twoja skóra, by zalśnić wiosną. Odwiedź już dziś swoją ulubioną perfumerię Sephora lub zasięgnij superporady na sephora.pl, by dzięki profesjonalnym wskazówkom ekspertów, powitać wiosnę zdrową i promienną skórą.

Fot. Sephora
Sephora
Sephora to najbardziej uwielbiana społeczność piękna na świecie, oferująca swoim klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe oraz innowacyjne marki kosmetyczne, zachęcająca do kreatywności i śmiałego wyrażania siebie. Od swojego debiutu, ponad 50 lat temu, Sephora jest liderem światowej, wielokanałowej sprzedaży dóbr luksusowych, który inspiruje klientów do zgłębiania wszechświata zdrowia i urody – za sprawą nieustannie ewoluującego portfolio starannie wyselekcjonowanych marek partnerskich – od klasycznych marek selektywnych, po ekskluzywne marki niezależne, a także uznaną markę Sephora Collection. W ramach grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton – światowego lidera dóbr luksusowych – Sephora wraz z właściwymi jej: perfekcją, innowacyjnością i duchem przedsiębiorczości – jest prawdziwym pionierem wielokanałowej sprzedaży produktów beauty w 35 krajach.

Źródło:

Sephora