Produkty Hebe Cosmetics z godłem Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2022

Produkty marki Hebe Cosmetics z nowej linii wegańskich kosmetyków do pielęgnacji twarzy otrzymały godło Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2022 w kategorii „Kosmetyki do demakijażu i oczyszczania twarzy”. Produkty znalazły się na sklepowych półkach w sierpniu 2022 r. Hebe Cosmetics to marka Hebe wprowadzona do sprzedaży w 2019 roku. Jest jedną z marek Hebe, obok Hebe Professional, Hebe for Men, Hebe Naturals, Hebe Basics oraz by Hebe.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Hebe Cosmetics to marka dedykowana osobom w różnym wieku, o różnym typie skóry oraz o różnych potrzebach pielęgnacyjnych. Marka inspiruje się trendami i dba o wysoką jakość, a wśród jej produktów można znaleźć kosmetyki do twarzy, ciała, dłoni, stóp oraz produkty do kąpieli.

W skład linii kosmetyków do demakijażu i oczyszczania twarzy Hebe Cosmetics wchodzi dziewięć wegańskich produktów: peeling do twarzy 2 w 1, nawilżający tonik do twarzy, dwufazowy płyn do demakijażu oczu, wygładzający olejek do demakijażu, płyn micelarny do twarzy, oczyszczający żel do mycia twarzy, łagodna pianka oczyszczająca do twarzy, kremowa pianka do mycia twarzy oraz aksamitny balsam do demakijażu. Wszystkie oparte są na bazie składników pochodzenia naturalnego. Różnorodne receptury, przyjemne konsystencje gwarantują doskonałe przygotowanie do dalszych etapów pielęgnacji.

Oceniając markę Hebe Cosmetics, redakcja „Strefy Gospodarki”, przyznająca godła Konsumencki Lider Jakości, zwróciła szczególną uwagę na ciągły rozwój marki i skupienie na rynkowych trendach. Doceniono naturalne, przebadane dermatologicznie składy kosmetyków z linii wegańskiej Hebe Cosmetics oraz przyjazne środowisku opakowania produktów zamknięte w butelkach z recyklingu i tubach z trzciny cukrowej. Produkty z wyróżnionej linii kosmetyków wegańskich do pielęgnacji twarzy zostały ocenione jako połączenie jakości i przystępnej ceny – co w obecnej sytuacji na rynku i w świetle inflacji ma ogromne znaczenie dla konsumenckich decyzji.


Bardzo się cieszymy z tego wyróżnienia. To dla nas zaszczyt, ale również mobilizacja do dalszego rozwoju. Wprowadzając nasze marki na rynek zwracamy szczególną uwagę na ich jakość. Wszystkie produkty są starannie przemyślane i tworzone w duchu najnowszych trendów i aktualnych potrzeb konsumentów. Jest nam ogromnie miło, że produkty do pielęgnacji twarzy z wegańskiej linii Hebe Cosmetics zostały docenione i miały tak udany debiut. Mamy nadzieję, że klienci, którzy zdecydują się na ich zakup, będą bardzo zadowoleni z wyboru. – skomentowała Gabriela Liszewska, Starszy Menedżer ds. Marek Hebe.

Produkty Hebe Cosmetics dostępne są w Hebe, na hebe.pl oraz w aplikacji.
HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
logo hebe

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja