Tego lata zdecydowanie królowa będą napoje mrożone, a już od 27 czerwca Starbucks zaprasza swoich Gości do odkrywania nowych, orzeźwiających smaków w zimnej wersji. Tym razem do oferty dołączyły wyjątkowe, urzekające kolorem i egzotycznym smakiem napoje, obok których nie można przejść obojętnie! Bo lato to idealny moment, by poznać nowe Mango Dragonfruit Starbucks Refresha® i Dragon Coconut Starbucks Refresha® Drink, czyli #SmoczeOrzeźwienie!
Orzeźwiające nowości
Wakacje dopiero się zaczęły, a już słychać dźwięk kostek lodu wpadających do zimnych napojów od Starbucks, idealnie pasujących do beztroskich chwil w gronie przyjaciół. W tym roku, w letniej ofercie znajdziemy nowe, smocze napoje Starbucks Refresha® – dostępne wyłącznie w kawiarniach Starbucks. Ich świeże, owocowe smaki nie tylko są ucztą dla podniebienia, ale też doskonale orzeźwiają.
W tym sezonie pojawiły się dwie unikalne propozycje:
Mango Dragonfruit Starbucks Refresha® – tropikalny napój udekorowany liofilizowanymi kawałkami owoców. Perfekcyjnie łączy słodki smak mango i smoczego owocu.
Dragon Coconut Starbucks Refresha® – odważny smak owocowego napoju z dodatkiem kremowego napoju kokosowego, lodu i cząstkami smoczego owocu.
Wprost nie sposób się oprzeć temu #SmoczemuOrzeźwieniu!
Chłodne przyjemności
Z kolei dla miłośników mrożonych napojów z dodatkiem kawy, przez całe lato dostępna jest również inna kultowa propozycja Starbucks – Frappucino®. W tym sezonie do wyboru są 2 przepyszne limitowane smaki: Chocolatey Waffle Cone Frappuccino® Blended Beverage oraz Strawberry Waffle Cone Frappuccino® Blended Beverage. Smaki przywołujące najlepsze wspomnienia lodów w rożku, zamknięte w szklance blendowanego napoju z chrupiącą posypką z rożka waflowego. Koniecznie musisz wypróbować je wszystkie!
Coś do kawy?
W letnim menu nie mogło zabraknąć również czegoś smacznego do kawy! Wolisz zaskakujące delikatnością donuty z nadzieniem truskawkowym lub mango, czy kuszące połączenie słodyczy i kwaśności – ciasta z porzeczką? Każdy z promocyjnych deserów dopełni beztroskie chwile letniej przyjemności.
Kawa Starbucks nie tylko w kawiarni
Tego lata Starbucks przygotował również specjalną kolekcję kubków i butelek wielokrotnego użytku, charakteryzującą się jaskrawymi, letnimi kolorami i wakacyjnymi motywami! Na wszystkich fanów marki, którzy zamówią dowolny napój do swojego kubka czeka zniżka „Z własnym kubkiem” w wysokości 1 zł. Dzięki temu możemy cieszyć się każdą chwilą, delektując się nie tylko napojem, ale także piękną pogodą. Odwiedź jedną z kawiarni w swojej okolicy już dziś i celebruj lato ze swoim ulubionym napojem od Starbucks!
##
Informacja o AmRest
AmRest Holdings SE jest wiodącą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie z szerokim portfolio najlepszych marek obecnych w 25 krajach. Firma dostarcza wyjątkowe jedzenie i serwis najwyższej jakości, czego dowodem jest 30 milionów gości odwiedzających jej restauracje każdego miesiąca. AmRest zarządza liczbą 2350 restauracji w ramach franczyzny takich marek jak: KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także także własnych marek takich jak: La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog and Bacoa. Dodatkowo firma ma w swoim portfolio kilka marek wirtualnych. AmRest zatrudnia łącznie ponad 45 000 osób.