Pierwszy w Polsce kosmetyk stworzony przez społeczność Tik Tok

Marka OnlyBio, kreator trendów w pielęgnacji włosów, wyprodukuje kosmetyki, które wybiorą użytkownicy Tik Toka. 3 lipca startuje pierwszy w Polsce konkurs, którego efektem będzie stworzenie linii kosmetyków przez społeczność Tik Tok. Konkurs potrwa do 24 lipca.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
kwadrat_akcja_tiktok_popr4

Przez trzy tygodnie uczestnicy będą wybierać swoje typy etykiet, zapachów oraz nazwy. W pierwszym tygodniu marka na swoim kanale Tik Tok zaprezentuje 3 wizualizacje etykiet nowych linii kosmetycznych, z których uczestnicy wybiorą jeden wzór, który uzyska największą liczbę aktywności i sympatię.

W kolejnej odsłonie tiktokerzy wybiorą zapachy każdej linii produktowej. Ostatnim elementem zabawy będzie zaproponowanie nazwy poszczególnych produktów. OnlyBio wybierze najciekawsze prace, a laureaci otrzymają nagrody rzeczowe. Do wygrania są cztery smartfony IPhone 14 Pro oraz zestawy kosmetyków.  Laureatów będzie aż 120. Tyle osób znajdzie swój nick na opakowaniach kosmetyków w Rossmann!       

Jest to pierwszy w Polsce tego typu konkurs i projekt beauty, w którym społeczność internetowa ma wpływ na tworzenie całej linii produktów kosmetycznych. Podjęliśmy się tego wyzwania razem z naszym partnerem drogeriami Rossmann, w których będzie można od września zakupić tę limitowaną edycję kosmetyków. Obserwujemy trendy i podążamy za nimi, widzimy bardzo duże zaangażowanie naszych obserwatorów, który bardzo często piszą do nas z propozycjami zapachów, czy konkretnych produktów. To między innymi skłoniło nas do oddania naszej limitowanej linii kosmetyków w ich ręce.- mówi Joanna Wierzbicka dyrektor marketingu OnlyBio.life

Konkurs będzie promowany przez influencerów beauty oraz wspierany przez popularne serwisy internetowe. Cała akcja potrwa trzy tygodnie. Po wybraniu finalnych projektów, zostaną wyprodukowane właśnie te kosmetyki, które wybierze społeczność Tik Toka. Produkty będzie można kupić od września w Drogeriach Rossmann w całej Polsce.

Link: https://onlybio.life/konkurs/

OnlyBio
OnlyBio.life to polska firma produkująca naturalne kosmetyki. Wprowadziła na rynek produkty do pielęgnacji włosów -serię Hair in Balance, która stała się hitem włosomaniaczek i tym samym wykreowała modę na świadomą pielęgnację. Seria Hair in Balance, to kosmetyki do świadomej pielęgnacji włosów m.in.: szampony i odżywki do mycia metodą OMO, maski i oleje do olejowania włosów zgodne z porowatością włosów, wcierki pobudzające wzrost włosów czy peelingi do skóry głowy, a także stylizatory i aktywatory do włosów kręconych, dzięki którym można wydobyć piękny skręt włosów. Marka na swoich kanałach social media intensywnie prowadzi działania uświadamiające i edukujące jak pielęgnować świadomie włosy, jak dobrać odpowiednie produkty do rodzaju włosów i skóry głowy. Jak stworzyć kompleksowe pielęgnacyjne zabiegi w domowym zaciszu, które wpłyną na kondycję i zdrowie włosów. Na swojej stronie internetowej uruchomiła quiz: https://onlybio.life/quiz/, który ma na celu pomoc w określeniu rodzaju włosów i dobraniu odpowiedniego zestawu do świadomej pielęgnacji. A także stworzyła innowacyjną bezpłatną aplikację mobilną, która umożliwia zbudowanie i zaplanowanie swojego indywidualnego programu pielęgnacji włosów. OnlyBio Stories to pierwsza taka aplikacja na polskim rynku beauty. Seria Hair in Balance stała się hitem włosomaniaczek, a produkty są znane i stosowane przez kobiety i mężczyzn w różnym wieku i w różnych państwach świata, stając się tym samym bestsellerem sprzedaży w produktach do świadomej pielęgnacji włosów. Marka OnlyBio słucha swoich klientów, obserwuje i podąża za światowymi trendami. Dlatego jako pierwsza w Polsce odwraca logikę i wprowadza trend, który jest hitem ostatnich tygodniu na Tik Tok- Reverse Hair Washing. Premiera tej serii odbyła się na kanale marki Tik Tok i Instargam, które są obecnie jednymi z silniejszych kanałów kosmetycznych w Polsce.

Źródło:

OnlyBio