Piąty rok z rzędu marka Nu Skin® uznana światowym numerem jeden w kategorii urządzeń do pielęgnacji urody

Firma Nu Skin®, globalny lider innowacyjnych produktów do pielęgnacji urody i wellness, już piąty rok z rzędu została uznana przez Euromonitor International Ltd. za najlepszą na świecie markę, która oferuje urządzenia do pielęgnacji urody. Euromonitor jest agencją, która przygotowuje jedne z najbardziej kompleksowych analiz rynkowych, uwzględniając także branżę rozwiązań do pielęgnacji skóry.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Fot. Nu Skin®
Fot. Nu Skin®
Fot. Nu Skin®

Nasze innowacyjne podejście do prężnie rozwijającego się sektora urządzeń do pielęgnacji urody w domowym zaciszu polega na oferowaniu systemowych rozwiązań, które łączą w sobie bazujące na osiągnięciach nauki produkty kosmetyczne i urządzenia do pielęgnacji urody – stwierdza Ryan Napierski, dyrektor firmy.

Jesteśmy przekonani, że kierowanie się ściśle kontekstem naukowym przy opracowywaniu urządzeń i pozyskiwaniu składników do naszych produktów, stanowi wyjątkowy atut naszej firmy, którego inne marki urodowe nie są w stanie łatwo skopiować ani powielić. Nieustannie wzmacniamy własną pozycję jako lidera branży, poprzez wprowadzanie na rynek nowych urządzeń i realizację kluczowych planów, które obejmują urządzenia z połączeniem do sieci dla jeszcze lepszej personalizacji wrażeń użytkownika. W miarę jak klienci na własnej skórze doświadczają zalet wynikających ze stosowania naszych urządzeń pielęgnacyjnych, otwieramy przed nimi możliwość stałego korzystania z obecnych rozwiązań, a w przyszłości dostęp do szerokiego wachlarza opcji personalizacji pielęgnacji skóry – dodaje Napierski.

Firma Nu Skin® posiada w swojej ofercie innowacyjne, uhonorowane licznymi nagrodami urządzenia do pielęgnacji urody, wśród których najnowszym jest system ageLOC® Boost, oparty na unikalnej technologii mikroprądów pulsacyjnych, które pozwalają przywrócić skórze jej naturalny blask. Pozostałe systemy urządzeń od Nu Skin® to: ageLOC® Galvanic Spa, ageLOC® Body Spa, ageLOC® LumiSpa oraz ageLOC® LumiSpa Accent, dzięki którym konsumenci mogą korzystać z pielęgnacji skóry ukierunkowanej na poszczególne aspekty, tj.: gładkość, oczyszczenie, ujędrnienie, nawilżenie czy zmniejszona widoczność zmarszczek i bruzd.

* Źródło danych: Euromonitor – https://www.euromonitor.com/nu-skin-claims

Nu Skin®
Nu Skin Enterprises, Inc. (NYSE: NUS) to globalna firma z branży pielęgnacji urody i wellness, której wyjątkowość wynika z dynamicznej platformy możliwości biznesowych, jakie oferujemy naszym partnerom. Nasza firma pomaga klientom cieszyć się wspaniałym wyglądem i samopoczuciem oraz prowadzić jak najlepszy tryb życia dzięki oferowanym produktom, które łączą w sobie to co najlepsze w nauce, naturze i technologii. Doświadczenie Nu Skin, które zebraliśmy w drodze prowadzonych od ponad 35 lat badań naukowych, pozwoliło nam na opracowanie innowacyjnych produktów, w tym linii kosmetyków Nu Skin® do pielęgnacji osobistej, produktów żywieniowych Pharmanex® oraz linii przeciwstarzeniowej ageLOC® obejmującej uhonorowane licznymi nagrodami urządzenia do pielęgnacji urody. Firma Nu Skin prowadzi działalności w niemal 50 krajach całego świata – w Amerykach, Afryce, Azji, Europie oraz w regionie Pacyfiku. Rhyz Inc. to strategiczna gałąź inwestycyjna naszej firmy, która skupia wybrane rozwiązania technologiczne i zakłady pr

Źródło:

Nu Skin®