Nasze innowacyjne podejście do prężnie rozwijającego się sektora urządzeń do pielęgnacji urody w domowym zaciszu polega na oferowaniu systemowych rozwiązań, które łączą w sobie bazujące na osiągnięciach nauki produkty kosmetyczne i urządzenia do pielęgnacji urody – stwierdza Ryan Napierski, dyrektor firmy.
Jesteśmy przekonani, że kierowanie się ściśle kontekstem naukowym przy opracowywaniu urządzeń i pozyskiwaniu składników do naszych produktów, stanowi wyjątkowy atut naszej firmy, którego inne marki urodowe nie są w stanie łatwo skopiować ani powielić. Nieustannie wzmacniamy własną pozycję jako lidera branży, poprzez wprowadzanie na rynek nowych urządzeń i realizację kluczowych planów, które obejmują urządzenia z połączeniem do sieci dla jeszcze lepszej personalizacji wrażeń użytkownika. W miarę jak klienci na własnej skórze doświadczają zalet wynikających ze stosowania naszych urządzeń pielęgnacyjnych, otwieramy przed nimi możliwość stałego korzystania z obecnych rozwiązań, a w przyszłości dostęp do szerokiego wachlarza opcji personalizacji pielęgnacji skóry – dodaje Napierski.
Firma Nu Skin® posiada w swojej ofercie innowacyjne, uhonorowane licznymi nagrodami urządzenia do pielęgnacji urody, wśród których najnowszym jest system ageLOC® Boost, oparty na unikalnej technologii mikroprądów pulsacyjnych, które pozwalają przywrócić skórze jej naturalny blask. Pozostałe systemy urządzeń od Nu Skin® to: ageLOC® Galvanic Spa, ageLOC® Body Spa, ageLOC® LumiSpa oraz ageLOC® LumiSpa Accent, dzięki którym konsumenci mogą korzystać z pielęgnacji skóry ukierunkowanej na poszczególne aspekty, tj.: gładkość, oczyszczenie, ujędrnienie, nawilżenie czy zmniejszona widoczność zmarszczek i bruzd.
* Źródło danych: Euromonitor – https://www.euromonitor.com/nu-skin-claims