Otwórz bramy Virtual Sephoria

Już w najbliższy piątek, 29. września, rusza wyjątkowe wydarzenie na platformie 3D – Virtual SEPHORiA, podczas którego wraz z uczestnikami z całego świata m.in. USA, Kanady, Włoch, Hiszpanii, odkrywać będzie można nowości i trendy kosmetyczne, porozmawiać na czacie z ekspertami topowych marek, wziąć udział w warsztatach i licznych grach z nagrodami. Jak zdobyć bilet do świata SEPHORiA i wyruszyć w największą przygodę po świecie kosmetyków? – zarejestruj się bezpłatnie na www.sephoria2023.com.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Virtual Sephoria
Virtual SEPHORiA to wyjątkowe wirtualne wydarzenie przygotowane przez sieć perfumerii SEPHORA, w którym piękno jest dla każdego, wyrażanie siebie i różnorodność są celebrowane, a każda chwila pełna jest niezapomnianych wrażeń i zabawy. Uczestnicy piątkowego spotkania, które rozpocznie się o godzinie 12.00, poruszać się będą w wirtualnych przestrzeniach stworzonym przez siebie awatarem. Wydarzenie umożliwi gościom udział w ekskluzywnych warsztatach, odebranie kolekcjonerskiego NFT, udział w grach i wymianę zdobytych punktów na punkty w programie lojalnościowym Sephora UNLIMITED.
W wirtualnych pokojach zainspirowanych nowojorskim apartamentem, uczestnicy będą mieli dostęp do unikatowych i ekskluzywnych materiałów przygotowanych specjalnie na tę okazję przez 50 marek kosmetycznych uczestniczących w wydarzeniu takich jak: Fenty BeautyMakeup by MarioCharlotte TilburyRare BeautyBenefitDrunk ElephantTom Ford czy Valentino. Wśród nich debiutuje również polska marka dostępna w sieci Sephora – PHLOV by Anna Lewandowska.

Dołącz do Virtual SEPHORiA i wyrusz w największą przygodę po świecie kosmetyków. Nie przegap tego niesamowitego wydarzenia. Jeśli chcesz zdobyć więcej informacji i zarejestrować się, odwiedź oficjalną stronę SEPHORiA 2023: https://www.sephoria2023.com/.
Wydarzenie odbywa się w języku angielskim. Liczba miejsc jest ograniczona.
Fot. Sephora
Sephora
Sephora to najbardziej uwielbiana społeczność piękna na świecie, oferująca swoim klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe oraz innowacyjne marki kosmetyczne, zachęcająca do kreatywności i śmiałego wyrażania siebie. Od swojego debiutu, ponad 50 lat temu, Sephora jest liderem światowej, wielokanałowej sprzedaży dóbr luksusowych, który inspiruje klientów do zgłębiania wszechświata zdrowia i urody – za sprawą nieustannie ewoluującego portfolio starannie wyselekcjonowanych marek partnerskich – od klasycznych marek selektywnych, po ekskluzywne marki niezależne, a także uznaną markę Sephora Collection. W ramach grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton – światowego lidera dóbr luksusowych – Sephora wraz z właściwymi jej: perfekcją, innowacyjnością i duchem przedsiębiorczości – jest prawdziwym pionierem wielokanałowej sprzedaży produktów beauty w 35 krajach.

Źródło:

Sephora