Aktywacja konsumencka będzie miała szerokie wsparcie komunikacyjne, m.in. dzięki reklamom na ekranach LED, kampanii w social mediach, reklamie w aplikacji Blix, a także na żółtych standach MAOAM i dodatkowych materiałach POS w sklepie i przy półce. Dlatego już dziś warto zadbać o szeroką dostępność produktów MAOAM w sklepie i ich odpowiednią ekspozycję.

Zobacz także:
- MAOAM wciąga smakiem nowych produktów
- Nie tylko na lato – lody Colian na każdą okazję
- Słodki akcent na pierwszą komunię
- Domowa czekolada – prosty przepis
- Domowe lizaki – trzy proste przepisy
- Lato pełne radości z HARIBO
- Międzynarodowy Dzień Żelków z HARIBO
- Czy w święta można dawać dzieciom słodycze bez ograniczeń?
- HARIBO i MAOAM zapraszają na stoki narciarskie
- MAOAM rusza w kolorową trasę po Polsce