Projektanci LEGO odwiedzą Warszawę
Grupa LEGO przygotowała dla fanów klocków wyjątkowe wydarzenie – w dniu premiery, 4 września, w godzinach 17.00-19.00 w warszawskim sklepie LEGO w Westfield Arkadia będzie można spotkać projektantów LEGO: Justina Ramsdena, Petera Kjærgaarda i George’a Gilliatta, którzy współtworzyli zestaw Banku Gringotta. Miłośnicy klocków oraz Harrego Pottera będą mieli okazję porozmawiać z nimi, dopytać o kulisy tworzenia zestawów z serii LEGO Harry Potter oraz zdobyć pamiątkowe autografy.
O Warner Bros. Consumer Products:
Warner Bros. Consumer Products (WBCP), część Warner Bros. Discovery Global Brands and Experiences, rozszerza potężne portfolio marek i franczyz rozrywkowych firmy na styl życia fanów na całym świecie. WBCP współpracuje z najlepszymi licencjobiorcami na całym świecie, oferując wielokrotnie nagradzane zabawki, modę, dekoracje wnętrz i wydawnictwa inspirowane największymi franczyzami Warner Bros., takimi jak DC, Wizarding World, Looney Tunes, Hanna-Barbera, Game of Thrones, Cartoon Network i Adult Swim. Dzięki innowacyjnym globalnym programom licencyjnym i merchandisingowym, inicjatywom detalicznym oraz partnerstwu promocyjnemu, WBCP jest jedną z wiodących organizacji licencyjnych i merchandisingowych na świecie.
O Wizarding World:
Odkąd Harry Potter wyruszył ze stacji King’s Cross na peronie dziewięć i 3/4, jego niesamowite przygody odcisnęły wyjątkowy i trwały ślad w kulturze popularnej. Osiem przebojowych filmów o Harrym Potterze opartych na oryginalnych opowiadaniach J.K. Rowling sprawiło, że magiczne historie ożyły i dziś Wizarding World jest uznawany za jedną z najbardziej lubianych marek na świecie.
Reprezentując rozległe, połączone ze sobą uniwersum, obejmuje również trzy wspaniałe filmy Fantastyczne Zwierzęta, Harry Potter i Przeklęte Dziecko – wielokrotnie nagradzane przedstawienie sceniczne, najnowocześniejsze gry wideo i mobilne od Portkey Games, innowacyjne produkty konsumpcyjne, ekscytujące rozrywki na żywo (w tym cztery parki tematyczne) i wnikliwe wystawy.
Rozszerzające się portfolio wycieczek i sprzedaży detalicznej Wizarding World należących do Warner Bros. obejmuje również flagowy Harry Potter New York, Warner Bros. Studio Tour London – The Making of Harry Potter, Warner Bros. Studio Tour Tokyo oraz sklepy detaliczne Platform 9 3⁄4.
The Wizarding World nadal ewoluuje, aby zapewnić fanom Harry’ego Pottera świeże i ekscytujące sposoby zaangażowania. Dla światowej społeczności fanów, a także dla przyszłych pokoleń, zaprasza wszystkich do zwiedzania i odkrywania magii dla siebie.
WIZARDING WORLD i wszystkie powiązane znaki towarowe, postacie, nazwy i oznaczenia są © & ™ Warner Bros. Entertainment Inc. Prawa wydawnicze © JKR. (s22)