Nowości od Starbucks® – Ghost Pumpkin Frappucino® i wyjątkowa oferta straszliwych kubków!

Cukierek czy psikus? – październik zbliża się ku końcowi, a to oznacza, że nadchodzi Halloween! Rozpocznij sezon strachu w kawiarni Starbucks już 30 października. Przyjdź i spróbuj niezwykłego napoju o kultowym smaku dyniowego ciasta w upiornym szarawym kolorze! Ta limitowana edycja przerażającego bliźniaka Pumpkin Spice Latte – Ghost Pumpkin Frappuccino® blended beverage, dostępna będzie tylko przez ograniczony czas – nie możesz tego przegapić! Oprócz tego czeka na Ciebie także straaaszliwa kolekcja kubków!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Ghost Pumpkin Frappucino®

Upiorna odsłona Frappucino® blended beverage

Już od 30 października w Starbucks znajdziesz zupełnie nowy napój – Ghost Pumpkin Frappuccino® blended beverage. Uwaga – oferta jest limitowana, a więc spiesz się, jeśli masz ochotę załapać się na „upiorny łyk” tej nowości! Ten przerażający bliźniak kultowej Pumpkin Spice Latte to połączenie mleka oraz lodu, o wyjątkowym smaku korzennych przypraw do ciasta dyniowego. Całość dopełnia upiorny szary kolor zwieńczony bitą śmietaną, który doskonale oddaje ducha Halloween. Napój dodatkowo można spersonalizować wedle własnych upodobań i zamówić go w wersji wegańskiej z dowolnym roślinnym zamiennikiem mleka, a także wegańskim kremem zamiast bitej śmietany.

Limitowana oferta Ghost Pumpin Frappucino® dostępna będzie do wyczerpania zapasów. Jeśli jednak lubisz smak połączenia aromatycznego espresso z korzennymi przyprawami to wciąż możesz zamówić kultowe pozycje z serii Pumpkin Spice i sprawić sobie przyjemność w chłodne jesienne wieczory pysznym napojem.

W Starbucks nieustannie dokładamy starań, aby każda chwila spędzona w naszych kawiarniach była dla odwiedzających je Gości wyjątkowym czasem. Dlatego każdego roku staramy się wprowadzać kilka zaskakujących pozycji do naszego menu. Z myślą głównie o Gen Z pod koniec października wprowadzamy Ghost Pumpkin Frappucino®, aby mogli znaleźć w tym okresie w naszych kawiarniach coś wyjątkowego, w klimacie który staje się coraz bardziej popularny w tym pokoleniu. – mówi Paula Chudzińska, Marketing Manager Starbucks Polska.

Fot. Starbucks
Fot. Starbucks

Kubek albo psikus…

Ale nowe Frappuccino® blended beverage to jeszcze nie koniec jesiennych niespodzianek! Oprócz upiornego napoju znajdziecie w Starbucks również wyjątkową straaaszliwą odsłonę kubków wielokrotnego użytku. Przestrasz znajomych po zmroku unikalnym Cold Cup świecącym w ciemnościach lub zaskocz podczas nastrojowego spaceru oryginalnym kubkiem z uszami czarnego kota. Jesteś fanem klasyki? Zdecyduj się na wersję z motywem przerażających dyni!

Naprawdę warto się w któryś zaopatrzyć i móc zawsze zabrać ze sobą swoją ulubioną kawę, gdziekolwiek się wybierasz – czy to na jesienny spacer, do pracy czy na uczelnię. Dodatkowo z własnym kubkiem zawsze możesz też skorzystać ze zniżki – 1 zł na każdy z dostępnych w ofercie Starbucks napojów.

Odwiedź jedną z kawiarni w swojej okolicy już dziś i baw się z ulubionym napojem od Starbucks!

Informacja o AmRest

Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne. Więcej informacji na stronie: www.amrest.eu

Starbucks Polska
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

Źródło:

Starbucks Polska