Starbucks wkroczył na rynek polski w 2009 roku, otwierając swoją pierwszą kawiarnię w Warszawie, przy Nowym Świecie. Na ten moment w Polsce jest ich już 72. Najnowsze otwarcia miały miejsce w tym roku, w tym pierwsze lokalizacje w Rzeszowie i Toruniu. Oprócz tego otwarto drugą już kawiarnię w Bydgoszczy i 19-tą w Warszawie. W nowych lokalach Goście mogą złapa
oddech przy filiżance ulubionego napoju oraz apetycznych przekąskach. A legendarna już obsługa, personalizacja oraz wyjątkowa atmosfera panująca w kawiarniach, w których Starbucks tworzy trzecie miejsce pomiędzy pracą a domem, pozwolą w nowych lokalizacjach doświadczyć kolejnym Gościom wyjątkowych chwil i emocji.
– Bardzo cieszymy się, że marka Starbucks na stałe zadomowiła się już w Polsce. Chcemy być jak najbliżej naszych sympatyków, stąd otwarcia kolejnych kawiarni. Priorytetem są dla nas większe miejscowości, poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji, takich jak na przykład zabytkowe części starówek, czy okolice dworców centralnych. Takie miejsca pozwalają tworzyć wyjątkową atmosferę, która jest najważniejsza w naszej kawiarni. To właśnie dzięki niej możemy serwować naszym Gościom unikatowe doświadczenia smakowe, którym towarzyszy zapach najlepszej świeżo parzonej kawy. Duży potencjał na rozwój sieci w Polsce dostrzegamy również w miastach o średniej wielkości – mamy tam ogromną rzeszę fanów i otrzymujemy od nich wiele pozytywnych informacji. – mówi Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska. – Przede wszystkim zależy nam na tym, aby każdy z naszych sympatyków miał swoją ulubioną kawę Starbucks na wyciągnięcie ręki. Nowe lokalizacje dają im możliwość częściej napić się swojego ulubionego napoju, skosztować sezonowych propozycji i zrelaksować się na moment pomiędzy codziennymi obowiązkami. A dzięki naszej legendarnej obsłudze możemy tworzyć miejsca, w których wszyscy Goście mogą czuć się swobodnie i do których chcą stale wracać.
Starbucks, ze swoją globalną strategią kawiarni sieci jako ulubionych miejsc spotkań, idealnie wpisał się w gusta polskich konsumentów. Nowe lokale to wyjątkowe miejsca, w których Goście będą mogli napić się kultowych napojów marki, a w ofercie kawiarni znajdą się również smakowite przekąski, przygotowywane z wysokiej jakości składników. Starbucks to idealne miejsce nie tylko na poranną lub popołudniową kawę, ale też słodki deser czy ciasto, świeżo wypiekane croissanty czy wypełnione po brzegi wyjątkowymi dodatkami chrupiące bajgle, których smak oczaruje nawet najbardziej wymagających Gości. A do tego charakterystyczny wystrój lokali, stanowiący połączenie typowych dla marki kolorów, elementów wykończenia oraz oczywiście zielono-białego logo rozpoznawalnego na całym świecie.
Dla wielu miłośników kawiarnie Starbucks to nie tylko kawa, ale przede wszystkim przestrzeń, gdzie mogą odpocząć, spotkać się z przyjaciółmi, spędzić przyjemnie czas i zrelaksować się przy kubku ulubionej, profesjonalnie przygotowanej kawy. Wizyta w lokalu marki to gwarancja wyjątkowych doświadczeń smakowych, najwyższej jakości ziaren i znakomitej obsługi. A dzięki nieograniczonej możliwości personalizacji napojów, każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.
Informacja o AmRest
AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza ponad 1600 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 16 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii, Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Austrii, Niemczech i Chinach.