Od momentu powstania ekaterra w 2021 roku, firma mocno skupia się na rozwoju biznesu i wejściu w nowe segmenty rynku. Głównym celem firmy jest budowanie pozycji silnego lidera pośród innych graczy oraz poszerzanie portfolio herbat w oparciu o potrzeby konsumentów. W odpowiedzi na obecne trendy, w sierpniu, odbyła się premiera nowej linii marki Lipton, czyli mocno owocowych herbatek.
Nowa linia marki Lipton odpowiada na potrzeby konsumentów oraz nawiązuje do panujących trendów na rynku. „Po herbatki owocowe sięgają w Polsce głównie kobiety, zwłaszcza w takich momentach w ciągu dnia, kiedy chcą poczuć przyjemność, relaks. Nasza owocowa nowość powstała w oparciu o opinie Polek, a także wiedzę ekspercką technologów z działu badań i rozwoju firmy ekaterra” – podkreśla Karolina Kuźnicka-Salhuana, Senior Brand Manager.
W ramach nowości konsumenci mogą spróbować połączeń owocowych – tych bardziej klasycznych, jak warianty na bazie maliny, jak i bardziej egzotycznych z dodatkiem mango czy grejpfruta. Owocowe nowości marki Lipton zamknięte zostały w pojedynczych torebkach pochodzenia roślinnego oraz zapakowane w przyjemnie kolorowe opakowania bez użycia folii.
Wejście na rynek nowej linii herbat owocowych Lipton jest wsparte silną kampanią mediową, której ambasadorką została gwiazda młodego pokolenia – piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka – Daria Zawiałow. W kampanii ,,Robię to dla przyjemności” zaplanowano liczne aktywacje dla konsumentów. Do wygrania są m.in. limitowane zaproszenia na wyjątkowy koncert Darii Zawiałow organizowany przez markę Lipton, unikatowe bluzy zaprojektowane wspólnie z piosenkarką, a także zestaw kultowych kubków Lipton w odświeżonej odsłonie. Szukaj w sklepach owocowych nowości od marki Lipton już teraz. Tej jesieni poczuj mocno owocową przyjemność.