Nowa owocowa przyjemność od marki Lipton, czyli największa premiera pod nowym szyldem

Naturalny, przyjemny smak maliny i bzu, truskawki z rabarbarem czy grejpfruta i pomarańczy to tylko kilka z wybranych propozycji największej premiery marki Lipton od firmy ekaterra, największego producenta herbat w Polsce i na świecie. Ekaterra niedawno odłączyła się od struktur koncernu Unilever i samodzielnie rozwija biznes herbaciany, będą częścią funduszu CVC. Pięć nowych wariantów opartych na połączeniu słodkich i kwaśnych smaków to owocowa przyjemność zamknięta w torebkach pochodzenia roślinnego. Premiera nowości została wsparta silną kampanią mediową ,,Robię to dla przyjemności”.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Od momentu powstania ekaterra w 2021 roku, firma mocno skupia się na rozwoju biznesu i wejściu w nowe segmenty rynku. Głównym celem firmy jest budowanie pozycji silnego lidera pośród innych graczy oraz poszerzanie portfolio herbat w oparciu o potrzeby konsumentów. W odpowiedzi na obecne trendy, w sierpniu, odbyła się premiera nowej linii marki Lipton, czyli mocno owocowych herbatek.

Nowa linia marki Lipton odpowiada na potrzeby konsumentów oraz nawiązuje do panujących trendów na rynku. „Po herbatki owocowe sięgają w Polsce głównie kobiety, zwłaszcza w takich momentach w ciągu dnia, kiedy chcą poczuć przyjemność, relaks. Nasza owocowa nowość powstała w oparciu o opinie Polek, a także wiedzę ekspercką technologów z działu badań i rozwoju firmy ekaterra” – podkreśla Karolina Kuźnicka-Salhuana, Senior Brand Manager.

W ramach nowości konsumenci mogą spróbować połączeń owocowych – tych bardziej klasycznych, jak warianty na bazie maliny, jak i bardziej egzotycznych z dodatkiem mango czy grejpfruta. Owocowe nowości marki Lipton zamknięte zostały w pojedynczych torebkach pochodzenia roślinnego oraz zapakowane w przyjemnie kolorowe opakowania bez użycia folii.

Wejście na rynek nowej linii herbat owocowych Lipton jest wsparte silną kampanią mediową, której ambasadorką została gwiazda młodego pokolenia – piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka – Daria Zawiałow. W kampanii ,,Robię to dla przyjemności” zaplanowano liczne aktywacje dla konsumentów. Do wygrania są m.in. limitowane zaproszenia na wyjątkowy koncert Darii Zawiałow organizowany przez markę Lipton, unikatowe bluzy zaprojektowane wspólnie z piosenkarką, a także zestaw kultowych kubków Lipton w odświeżonej odsłonie. Szukaj w sklepach owocowych nowości od marki Lipton już teraz. Tej jesieni poczuj mocno owocową przyjemność.

ekaterra
ekaterra powstała w 2021 roku, jest właścicielem ponad 34 marek herbat, znanych na całym świecie, wśród nich takie marki jak Lipton, Pukka, TAZO®, PG tips i T2 – które są dostępne w ponad 100 krajach. „eka” oznacza w sanskrycie „jeden”, „terra” to po łacinie „ziemia”, a w języku chińskim „natura”. W ten sposób firma chce przypomnieć, że Ziemia jest tylko jedna. Jeżeli zatroszczymy się o nią, ona również zaopiekuje się nami. Każdego dnia ponad 15 000 pracowników ekaterra z czterech kontynentów dostarcza ponad 600 milionom osób doskonałe herbaty tradycyjne i ziołowe. Konsumenci piją je w swoich domach, w kawiarniach i restauracjach, a także w miejscach pracy.

Źródło:

Lipton